Die wipper is van mijn vriendin Rosahlynn kan nog niet super veel zeggen maar het is wel elke dag Nina voor en Nina na echt zo lief! @xd Ik zou er een knalblauwe jas op doen! Maar groen of zo kan ook (eigenlijk de meeste kleurtjes wel zoals lwv zegt) Ik volg trouwens expeditie wel maar ik ga het pas morgen kijken vind ik fijner
Ja kunnen daar alle kleuren op? Ik vind het een lastige kleur grijs. Vind m ook niet geweldig haha, maar hij is makkelijk en niet duur. En aangezien het maar voor een weekje is! Ja idd die wipper hebben wij ook, we gebruiken die echt veel!
Ik vind grijs juist een makkelijk kleur haha net als wit... Heeft Julan nu al de fles op? Of kun jij reageren en fles geven tegelijk?
Dames, ik ga stoppen. Ga douchen en duik lekker mn bedje in. Oh ja.. helemaal vergeten te melden. Heb ook nog wat leuks ondanks dat mn meisje 'ziek' is. Ik ben vorige week donderdag begonnen met lijnen (Weight Watchers) en ik heb er 1,5 kg af!!!
Super lwv!! Wij gaan ook zo lekker naar bed (over een klein half uur denk ik mijn vriendin staat morgen om 07.00 op de stoep) @Xd Hoe doe je dat de fles geven en typen tegelijk
met 1 hand typen ik word er steeds makkelijker in hoor.. van de week moest ik snel sochtends en julan moest de fles, ik douchen... heb de fles zo vast kunnen leggen dat ie zonder mij kon drinken hihi ik ben erg hoor.. maar toen kon ik lekker douchen
Haha je bent er ook een... Ik ga altijd lekker relax op de bank zitten als ik Nina de fles geef lekker beetje tegen haar kletsen en gewoon even uitrusten Hebben jullie ook een koffertje met 2 boekjes+cd voor jullie kindje gehad? Kregen wij van de openbare bieb en een lidmaatschap voor Nina en voor mij erg leuk! Ik ga afsluiten en op het gemakje naar boven nog even lekker in mijn boek lezen... Tot morgen meiden slaap lekker...
oh wat een leuk kado! Dat hebben wij niet... Slaap lekker!! Ik ga ook zo, Julan slaapt nu in mn arem. Even genieten X
dames! We gelezen maar wat een geklets zeg....vandaag gewerkt @ Lwv: Ahhhh...arme Anoek! Dikke knuffel meiden, reageer morgen uitgebreid.....ga slapen
@Anouchka Lekker gewerkt? En lekker geslapen @Xd dat is GENIETEN een slapend kindje op je arm... Pfff wat een nacht lig ik zelf meer dan een uur wakker en maar draaien enz echt heel vervelend eerst dacht ik nog ik ga er wel uit maar ja het was nog maar 05.30 Over een min of 10 komt mijn vriendin denk ik ze zal rond een uurtje of 11/12 de kleine meid wel weer ophalen. Na het eten vanmiddag even naar de winkel en markt lopen en mijn schoonzusje komt nog even langs voor vanavond geen plannen heerlijk! Zaterdag en zondag morgen moet ik werken.
Goedemorgen! Oh hier echt een supernacht gehad, wat voelt dat goed na 4 maandjes hihi Julan heb ik om 10 uur in bed gedaan zoiets, vannacht 2x de fiep erin gedaan. En vanochtend om 8 uur heb ik hem wakker gemaakt. WOW! Misschien hadden we wel eerder moeten stoppen met die 5e fles, omdat we hem steeds wakker maakte daarvoor. Ach ja, dat weet je niet. Even zien hoe het de komende dagen gaat Zit hier op mn werk met een (zoals ik dat noem) blote konten gezicht haha, mn vriend heeft mn auto mee en daarin heb ik mn make up altijd zitten... Nu zie ik er zo kaal uit haha zustertje, je was vroeg wakker zeg. Was Nina ook wakker? Hier nog een half dagje werken, vanmiddag even van het zonnetje genieten. Vanavond denk ik bbqen. Morgen uit eten met vrienden en drna nog iets doen, weten nog niet wat. Mn schoonzusje komt oppassen. Zondag geen plannen. Zo nu ga ik even wat doen, een poging tot...
Lekker xd! Ik heb de speen er 1 keer ingedaan en daarna een klein flesje warme melk gegeven (gisteren had ze maar 4 flesjes op) en toen heeft Nina doorgeslapen tot 07.30 is ze weer gaan slapen tot ik weet niet hoelaat Zal niet zo lang meer duren haha Rosahlynn net aangekleed en der haartjes gekamd kan nog niet indenken hoe ons meisje er uit ziet op die leeftijd en of ze dan al loopt,praat enz haha haha een blotenbillengezicht Hoe ben je nu dan naar je werk gegaan?
mn vriend gaat altijd op de scooter, en daar wilde schijnbaar mn schoonzusje vandaag op rondrijden (lekker weer he) dus ik heb nu de auto van mn schoonmoeder die heeft mn vriend omgeruild gisteren, kwam er pas achter toen ik de deur uitging. Lag gisteren al te slapen toen mn vriend thuis kwam, en hij was eerder weg vanochtend! Nina heeft opzich ook wel goed geslapen he!
Haha vandaar! Ach je hebt gelukkig niet hoeven lopen Ja hoor Nina heeft goed geslapen alleen ik niet haha maar dat lag niet aan Nina. Ik ben wel benieuwd wanneer ze echt niet meer wakker wordt 's nachts
Ja ik ben ook benieuwd wanneer we er een x snachts niet uithoeven. Maar zo 1 of 2x een fiep geven vind ik ook al goed hoor, die laatste fles is nu niet meer zo laat en dat scheelt echt zoveel! Ben dr blij mee En een glimlach van Julan maakt sowieso alles weer goed (zwijmel zwijmel)
Wij vinden het ook niet erg hoor het hoort er gewoon bij! Nina heeft wel doorgeslapen zonder dat we eruit moesten dus we houden gewoon moed! Mijn vriendin vertelde vanmorgen dat het bij haar dochtertje ineens drama is met inslapen zo heb je altijd wat haha... En je krijgt er geen gebruiksaanwijzing bij Haha Nina ligt te poepen volgens mij wil het niet zo
Lwv: ik ben trots op je dat je bent afgevallen! En hoe is het nu met Anoek? Trekt ze al een beetje bij? Om de pokken heen kusjes geven dus... en af en toe even lekker shoppen xd: mooie auto's idd... soms vind ik dat soort dingen erg moeilijk te rijmen met honger in 3e wereld landen ed... maar ja. er is heel veel ongelijk in deze wereld!! Die skibroek: grijs is erg goed te matchen met zwart, wit en zilver en / of een felle kleur. Geen bruin, kaki of creme (of leger-kleuren zeg maar) Ik vind dit grijs juist ook wel goed te combineren en stoer! zustertje: lekker uit eten geweest? en best lekker druk dus vanaf volgend jaar wel gezellig! Anouchka: hoe is het met jullie? sq: hoe is ie?