Goedemorgen!! Gisteren lekker sushi gegeten in de stad... Julan was het er alleen niet mee eens. Hij kan voortaan gillen als een meid, jeetje, doet gewoon zeer aan mn oren hihi... Gelukkig was het warm dus ik ben even met hem naar een rustig plekje gelopen en de fles gegeven. Mn schoonzusjes was mee, die is daarna nog 10 min gaan lopen en toen sliep hij. Konden we weer verder eten. Hij gilt ook als hij speelt trouwens, en hard zeg! Doen jullie kleintjes dat ook? Dominoo, ik denk idd dat ik er een witte jas bij ga zoeken, maar ga eerst even opzoek naar DE jas. Dat is moeilijker zoeken als een broek Nog 3 maandjes en dan mag hij ze aan, heb er nu al zin in. Lekker naar de sneeuw! Vanavond gaan we met vrienden uit eten en daarna even wat leuks doen... Schoonzusje komt oppassen. Dominoo, ja die autos.. En dan ergens anders honger, ik kan er eigenlijk ook niet bij. Maargoed, voor sommigen is en een must he... Er komen mensen die om de maand een nieuwe komen halen:S Tja dan weet je echt niet meer waar je mee bezig bent volgensmij. Hoe gaat het met Anoek lwv? Julan slaapt nu lekker, ik ben gedoucht en aangekleed en als hij wakker is ga ik even heerlijk wandelen. Wat een superlekker weer! Ohja en straks even naar prenatal voor de voetenzak, is er van de week niet meer van gekomen.
Goedemorgen dames! Nou vanmorgen geen plekjes erbij gekomen bij Anoek. Sommie plekjes/blaasjes werden al wat meer een soort van korstje. Zetpilletjes reageerd ze ook goed op. Krijg ze er wel wat moeilijk in, maar heb het idee dat ze nu minder 'ziek' is. Minder jammeren. Wel nog steeds hele waterige oogjes en iets suffig, maar ik krijg ook nog steeds een lieve lach van haar. Dominoo : Hoe gaat ie bij jou? Zustertje en XD : Nog steeds af en toe er uit snachts? Nou weet je...ondanks dat Anoek doorslaapt wordt ik snachts ook wakker en ga ik er ook even uit hoor. Even kijken of ze nog goed ligt. (vooral nu ze ziek is) Nog leuke plannen dames dit weekend? Ik blijf vandaag nog lekker thuis met mn meisje. Papa is werken. Als ze morgen beetje opgeknapt is ga ik even lekker met haar wandelen.
Lwv, we posten tegelijk Gelukkig gaat het al ietsje beter met Anoek. Als ze vandaag een beetje in dr hum is kun je ook best wandelen? De zon is altijd een goed geneesmiddel! (niet pal in de zon natuurlijk) Ja hier nog iedere nacht eruit, van de week 1x niet. Dat was lekker zeg. Ik ga er niet uit om te kijken hoe ie ligt, nooit aan gedacht eigenlijk Julan ligt ook in een slaapzak dus hij kan zich niet verplaatsen, dat scheelt misschien. Anders vind ik hem op de kop boven in bed ergens hihi
Kijken doe ik pas sinds ze ziek is. Ze hoest heel erg. Ben bang dat ze zich verslikt / stikt of in haar eigen kots/spuug ligt. Anders ga ik er ook nooit uit hoor. Wel slaap ik veeeeeeel lichter nu ik moeder ben. Stom is dat he. hihihi Ja misschien dan toch ff een blokje om. Ga jij nog wat leuks doen? Heb je al online geshopt? Ik niet.... alleen maar 'kijken kijken en niet kopen'.
Ohja, als Julan ziek zou zijn ga ik ook wat vaker kijken. Logisch. En dat lichter slapen herken ik. Ik hoorde altijd al alles, maar nu is het echt erg! Bij mij was het ook kijken kijken niet kopen Tot wanneer is die code eigenlijk geldig? Heb net met een vriendin afgesproken om even naar haar ouders te gaan, die zijn pas verhuisd (dat zijn dan de oom en tante van mn vriend) Ik hoop dat Julan zo wakker is dan kunnen we gaan
Volgens mij is die code heel het jaar nog geldig, maar zeker weten doe ik het niet. Leuk lekker er effe uit. Gaat Julan mee?
Ja die gaat mee En haar dochtertje ook. Gezellig! Bestel toch wel met enige regelmaat iets bij de h&m, dus die code komt dan wel even van pas! Is het bij jullie ook al zulk lekker weer?
Goedemiddag meiden! Vanmorgen gewerkt ben net een half uurtje thuis... Mijn lieve man heeft het huishouden gedaan en voor Nina gezorgd die heel veel aan het huilen is want ze heeft last van een doorkomend tandje zo zielig! Mijn man heeft ze een uurtje terug een zetpil gegeven en zo gaan we een middeltje halen wat het plekje een beetje verdoofd eerst zag je niks maar nu is het helemaal wit op de plek waar een tandje moet komen. Echt zielig want ze huilt eigenlijk nooit. Manlief gaat zo even de auto wassen en dan gaan we heerlijk naar vlissingen over de boulevard lopen en lekker op het strand en ik denk vanavond ergens eten (ik ben sinds 2 dagen "streng" aan het lijnen net als vorig jaar rond de 1300/1400 calorieen is goed te doen) Dus ga netjes een lekkere salade of zo eten vanavond. Vanavond kom ik nog wel even verder buurten ga nu even lekker douchen.
Zustertje wat zielig voor Nina. Heb je al 'bijt'-dingen voor haar? Is ook fijn voor ze als er een tandje door komt. Maar wat heeeeeerlijk om langs het water te lopen over de boulevard!!!!!! Goed van je dat je gaat lijnen!!!! Hoeveel wil je kwijt? XD: Hier ook prachtig weer! Net klein rondje gelopen met Anoek in de kinderwagen (reiswieg)...en ze lag gewoon lekker in haar pyama! hahaha Ze wordt al iets beter. Meer alert. Kan ook door de zetpilletjes komen natuurlijk...
Ik ben er! Heerlijk uitgeslapen we waren vannacht pas rond 2 uur thuis Uit eten geweest met vrienden van ons en daarna even opstap. Beetje gedronken dus ik was wat brak vanochtend Was het lekker wandelen op de boulevard, tjee daar ben ik toch wel een beetje jaloers op met dit weer! Wij gaan zo even wandelen met mn ouders en ergens een terrasje pikken. Vanavond komen vrienden van ons en mn schoonzusje bbqen! Nog even profiteren van dit heeeeerlijke weer Hoe gaat het met Nina, is het tandje al door? En hoe is het met Anoek?? X
Goedemiddag meiden! Vanmorgen ging de wekker om 07.00 en het eerste wat ik dacht volgens mij ben ik er vannacht niet uitgeweest om de speen in Nina der mondje te doen Ik aan Arnold vragen ben jij er uit geweest nee ik ook niet (schrik je toch een soort dus ik snel naar Nina toe en die lag net een beetje te draaien) Echt een heerlijke nacht.... Wie weet volgen er meer Vanmorgen lekker gewerkt en nu thuis relaxen ik ben 2 cakes aan het bakken want vanaf gisteren is mijn man niet meer bij peak it in dienst (detacheringbureau) maar gewoon bij het bedrijf zelf echt zo fijn!! Nina ligt lekker te gillen/spelen in de box haha wat een LEVEN maar zo gezellig! Straks rond 16.00 gaan we naar mijn broer en schoonzus gezellig even wat drinken en vanavond gewoon lekker relaxen! Deze week heb ik veel tijd om te kletsen heb alleen 3 avonddiensten (18.30/23.00) @Xd Haha dronken slimpie Voel je je nu weer wat beter? Heeft Julan vannacht niet thuis geslapen of wel? Wat heb je gegeten gisteren avond?
Hoi meiden. Xd : Hihi leuk gehad dus gisteravond. Waar was Julan? Zustertje : fijn hoor dat Nina lekker heeft doorgeslapen! @hier: Anoek nog altijd ziek. Zit helemaal onder de pokken. Als ze wakker is huilt/jammert ze veel. Zetpilletje erin doen is redelijk drama. Ben gesloopt... Vanavond op tijd naar bed denk ik. Waar zijn de rest vd dames?
Oh XD: lekker aan het wijn gezeten? Of biertjes? hihi Julan aan het gillen als een meissie, haha!!! Mijn neefje doet dat ook zo erg, ik moet er altijd zo om lachen Lwv: jeetje, wat kost het toch een energie als je kindje ziek is he?! Heel veel sterkte. Kun je beetje met je vriend afwisselen? Even rust nemen voor jezelf? lekker even in bad ofzo! En Anoek moet natuurlijk snel weer helemaal fit worden! Zustertje: gefeliciteerd met de baan van je man! Vastigheid, heerlijk! En zelf dus aan de lijn, goed van je joh! Mijn man wil graag wat afvallen, om nóg beter op conditie te komen. Dus ik zat eraan te denken om gerechten van sonja te bemachtigen. Ik weet niet zo heel goed hoe ik calorie-arm moet koken. Ik doe alles al met olijfolie, mager gehakt en kip enzo! Iemand tips? Ik ben gister naar daddy-cool geweest, was geweldig leuk!!! En uit eten, heerlijk joh! uur of 22 thuis en nog nagekletst met vrienden die hadden opgepast. Lente is al de hele dag wakker op hazeslaapjes na. en elke keer als ze even in slaapt valt wordt ze ineens wakker en krijst ze echt... naar mijn idee groeit ze erg hard, zou dat het zijn?
Hoi dames! Weer een druk dagje gehad Vanmiddag mn met ouders en 1 broertje/vriendin op terras gezeten, heerlijk!! Net de bbq aangestoken, hmmm laatste x dit jaar. Mn schoonzusje en vrienden waren komen eten. Erg gezellig. Ik zat aan de wijn, en een borrel gehad hihi.. Niet veel gedronken, maar ik drink eigenlijk nooit Julan was thuis, mn schoonzusje paste bij ons thuis op. Vannacht er 2x uitgemoeten. Dan is een avondje stappen toch wel anders als wanneer je geen kindje hebt We zitten nu lekker buiten, bbq is zon openhaard. Dus dat is nu heerlijk!! Gossie anoek nog ziek. Zielig hoor. Dominoo, ik heb geen tips voor je sorry Zustertje, fijn dat hij bij het bedrijf is aangenomen! Hebben jullie ook zo genoten van t mooie weer, echt heerlijk!
Dominoo, tips om af te vallen: * ontbijten is erg belangrijk! * geen alcohol! veel water drinken. * met eten ; vol is vol. * als tussendoortje fruit/groente
Oh heerlijk bbq! Ik rook ze hier in de buurt ook, mmmm Eigenlijk was ik meer op zoek naar tips voor recepten voor avondeten. Ik heb nog nooit heel erg callorie-arm gekookt zeg maar. Misschien gewoon een Sonja-boek aanschaffen Jullie drukke week voor de boeg? Ik moet 36 uur werken Dus weet niet of ik heel veel online ben! LIEFS
Dominoo : Google op sonja recepten en dan krijg je vast wat te zien. Hoef je niet direkt een boek aan te schaffen. Ik lig nu in bed. Morgen om 08.00u afspraak bij de tandarts! Help!!! (ben bang voor de tandarts)
Goedemorgen meiden!! Ik stond net op de weegschaal ben binnen 3 dagen al 2.2kg kwijt ben zo blij @Dominoo Ik doe geen dieet ik let alleen op wat ik eet en ik check dat met caloriechecker en dan weeg ik mijn eten af en voer ik dat in en dan zie je precies hoeveel je binnen krijgt. (eierkoek lijkt een mager ding maar daar zitten ook gewoon 150 calorieën in is dus geen mager tussendoortje) Het is gewoon even uitproberen maar het is zo simpel je mag alles eten/drinken maar je moet keuzes maken als je een pizza eet is dat rond de 1000 calorieen en dan heb je er nog 300/400 over om te ontbijten/lunchen en 2/3 tussendoortjes dat kan dus niet Zo leer je goed na te denken hoe en wat. @lwv Heel veel suc6 bij de tandarts hopelijk valt het mee! @Xd Lekker bbq-en! Waarschijnlijk de laatste keer ik zie dat je eind van de week 13 graden overdag afgeven Ik ga even wat opruimen enz straks naar de winkel lopen met mijn prinsesje en dan ga ik verse kippensoep maken. Tot straks meiden....
Goedemorgen, Succes lwv! Ik heb me vandaag ziek gemeld, voel me niet fit.. Niet echt ziek, maar gewoon blehh.. Aangezien t toch niet zo lekker loopt op mn werk blijf ik dan liever thuis. Werkze deze week dominoo! Drukke week. Vandaag de laatste mooie dag. Idd eind van de week 13 graden, brrr X