Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer. Met 1 kant van m'n mond verdoofd. hahaha
    Ze gingen 2 gaatjes boren.

XD : Lekker thuis. Lekker genieten vandaag van je mannetje!
    Zustertje : Wauw goed afgevallen zeg!
    Jij ook vrij vandaag?

Dominoo : Hoe is het meid?

Sunny : Hoe gaat het met jou?

Anouchka : Ook benieuwd hoe het met jou gaat.

Ik hoef ook niet te werken vandaag.

Weet nog niet wat ik ga doen vandaag.
    Ga in ieder geval Anoek straks in een havermout-badje doen.
    Schijt goed te zijn tegen/voor(?) de waterpokken.

Ze ligt net een half uurtje in bed en is al weer wakker... ?

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Zustertje: wat goed dat je al zo afgevallen bent!

Lwv: havermout-badje, wat grappig, alleen havermout, of met water?

hier mwah.. ben behoorlijk ongesteld, voor het eerst weer. Voel me beetje lamlendig door. En zie een beetje op tegen deze week, zoveel werken. En mijn man had beloofd de was op zich te nemen. Je wilt niet weten WAT EEN BERG WAS hier ligt :$:x Baal ik even van...

En Lente is volgens mij wéér aan het regelen. Gisteren de hele avond met haar gesjouwd. en het duurde net 3 kwartier voor ze in slaap wilde vallen.

13 graden, brrrrrrrr

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Lwv: dat heeft Lente de laatste tijd ook zo erg: heel kort slapen en weer wakker!!! Gaan ze dan nu een ander ritme zoeken??

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo : Ik heb haar laten liggen en ze is weer in slaap gevallen.

wat betreft badje : Gewoon bad vullen met water. Washandje vullen met havermout, elastiekje erom en dan in bad leggen.
    Water wordt dan wat melkachtig.

Bah vervelend weer ongesteld. Ik ben het ondertussen al weer 2 x geweest.

Ik geloof dat ik me vandaag nergens toe kan zetten om te doen. Erg!!!!!!!

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik denk dat ze in de 19 weken sprong zitten? Die kan best wat weekjes duren dacht ik...

Julan heeft net zitten smullen van een peer, had een halve peer geprakt, hij zat gewoon te gillen zoveel zin had hij erin hihi

Lwv, heeft de tandarts je goed onder handen genomen?

Ik zie dat we nog een paar paginas kunnen schrijven en dan aan een nieuw topic kunnen beginnen:D wow!

Ben benieuwd of het havermout badje werkt!

Julan ligt echt heerlijk te gillen op zn speelkleed! Hij probeerde net om te rollen maar viel weer terug, boem, hoofd op de grond.. Kijkt ie me eerst aan, dus ik zei doet het zeer? WHHEEEEE...
    Hihi, hij moest er eerst over nadenken leek wel;)

Ik ga zo lekker in het zonnetje, kan nu nog, huishouden kan wel weer als het rotweer is;)

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden!

Net even naar de supermarkt,slager en groentewinkel geweest het is zo lekker buiten! We hebben besloten Nina nog 4 flessen aan te bieden van 210/7 en dan elke keer maar kijken hoeveel ze opdrinkt vanmorgen liet ze 30 staan zo rond half 12 ga ik weer kijken wat ze doet.

Afvallen op deze manier vind ik niet erg om te doen vorig jaar ben ik ruim 30 kg kwijtgeraakt en dan gingen we ook regelmatig uit eten en er zaten 2 vakanties tussen waarbij ik nergens op lette maar ja na die 2de vakantie was ik zwanger en toen ben ik 16 weken kots misselijk geweest 24 uur per dag en wat hielp eten :$:D
    Maar ik heb het er allemaal voor over gehad en ben nu weer vol goede moed begonnen!

@xd balen dat je niet lekker bent maar nu kun je wel lekker van Julan genieten en je vriend is ook thuis zeker?

@lwv Viel het mee bij de tandarts... Havermout badje heb ik ook al vaker gehoord verzacht het volgens mij.
    Nina heeft dat ook weleens dat ze na een half uurtje wakker wordt meestal laat ik ze liggen of ze moet heel wakker zijn dan mag ze lekker mee naar beneden.

@Dominoo Moet je zoveel werken deze week? Suc6! Ik heb afgelopen veel uren gemaakt (maar kan niet tippen aan jou hoeveelheid hoor;) Maar deze week hoef ik maar 12 uurtjes te werken :)

@Anouchka waar ben je!

Tot straks meiden!

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Je hebt al veel gedaan zustertje! ik zit nog in mn pyjama hihi...

Julan zou vanmiddag naar smoeder gaan, mn vriend moet de komende maandagen 3 a 4 uurtjes stage lopen. Dus nu kon julan toch lekker thuis blijven:)
    Ga zo even lekker wandelen, misschien dat mn neus dan opengaat hihi, heel irritant!

8. zustertje

Geniet lekker van je relax dagje!

Ja hoor!!! Geef ik Nina net 210/7 en ze drinkt het achter elkaar leeg (alleen zit ik nu te twijfelen of het wel 210 was haha maar dat zal wel want de fles zat heel vol)
    Ze viel al in slaap tijdens de fles en nu ligt ze heerlijk in haar bedje.
    Ga nu ook niet veel bijzonders meer doen hoor om 18.00 ga ik weg om te werken

Mijn man had een leuk spelletje ontdekt voor onze telefoons zitten nu hele dagen scrabble te doen ;)

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    haha,beide aan de scrabble;) gezellig hihi

10. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames,

Ik ben dr hoor:) Druk weekend gehad, gewerkt. Vrijdagavond feestje gehad.
    Hier gaat het goed, ook Jolene lijkt soms wat moeilijker in te slapen...sprong:(
    Ik reageer later even!

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Sorry dames, dat ik jullie zo verwaarloos, maar wij zijn vrijdag lekker een dag uit geweest naar de apenheul en naar paleis het loo en mc donalds. Zaterdag moest ik werken en 's avonds hadden we feestje en zijn bij mijn moeder blijven slapen, want zij paste op Jelke. En zondag hebben we daar de hele dag door gebracht en gegeten en gisteravond vroeg op bed. Dus druk druk druk!!!
    Te veel om bij te lezen en te onthouden helaas!
    Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en als er nog bijzondere dingen zijn die ik gemist heb dan hoor ik het graag!

Liefs

12. zustertje

@Sq Jullie hebben een leuk weekend gehad heerlijk genoten! Hoe was de Apenheul?

Jullie kindjes hebben Nina aangestoken! Ze heeft een half uur geslapen en ligt nu elke keer een beetje te mekkeren maar ze mag niet uit bed ;) Volgens mij gaat ze nu wel weer verder slapen want ze is wel echt moe

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: haha hier net zo;)

14. zustertje

Ze slaapt inmiddels (uhm of toch niet...)
    ;) En jou meisje?

Ik ben grenzeloosverliefd aan het kijken

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: Ja na heel ff hard huilen is ze in slaap.....denk inslaaphuilen geweest. Ze was erg moe dus ben dan ook een volhouder hoor, ik weet gewoon zeker dat ze na een half uur niet is uitgerust dus laat haar dan ook liggen. Ga er wel heen om speen erin te doen indien nodig.

16. zustertje

Ik doe precies hetzelfde grappig... Ze draaide zich net nogal luidruchtig om haha ze slaapt gelukkig wel!

17. zustertje

Meiden moet je fruit echt schillen? (appel,peer) ik pureer het gewoon met schil die krijg je niet helemaal fijn zou dat kwaad kunnen?
    Nina eet het wel gewoon op soms tuft ze een velletje uit haha

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb net lekker een eind gewandeld en wat vervelend ik kwam langs winkels en heb een super leuk setje gescoord voor Anoek!!
    Grijze legging en grijs met roze jurkje & een super leuk jasje!!!!
    Ben er nu al verliefd op. Hihihi.

Tandarts > ik had 2 gaatjes die gingen ze boren. Met verdoving!

Anoek ligt soms in bed volgend mij te kletsen met haar knuffel.
    Vanmorgen ook. Haalde haar uit bed en ze lag lachend naar knuffel te kijken en kletsen en gillen. Echt schattig!!!

Omrollen ???? Dat gebeurd hier nog lang niet denk ik.
    Anoek ligt niet graag op de buik.

Xd : nog steeds in de pyama?
    Zustertje : grenzeloos verliefd is leuk!!!!
    Ik moet ook nog kijken.

Gister gekeken naar het programma Obese.
    Iemand gezien?

Sunny : lekker druk. Apenheul was leuk?

Anouchka ook lekker druk.

Dominoo : waar ben je? :)

19. zustertje

@Lwv Nina draait ook nog niet ja alleen op haar zij maar ze hoeven pas bij 9 maanden te kunnen draaien dus ze hebben nog even haha
    Ik wil je nieuwe aankopen zien!!! ;) Klinkt in elk geval erg leuk!

Ik heb het programma obese ook gezien :$ wel super hoe hij het voor elkaar gekregen heeft en hopelijk ook zo kan houden.

Ga nog even snel wat doen voor dat Nina zo moet drinken

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan het vanavond wel ff plaatsen wat ik gekocht heb.
    Dat kan namelijk niet met je mobiel.

Stoppen die kleintjes van jullie ook alles in hun mond?

Anoek kijkt ook altijd heeeel geïnteresseerd naar m'n IPhone maar voor dat speeltje vind ik haar nog te jong. Hahaha

Deel Deze Pagina