Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@lwv Ben benieuwd! Ik zal onder mijn werk nog even spieken...
    Ja Nina stopt ook alles in haar mond! Gsm vind ze ook erg interessant maar die verdwijnt denk ik ook in haar mond haha.

Nina heeft om 15.30 gewoon weer 210/7 leeggedronken:$:D

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Apenheul was hartstikke gezellig. De apen klommen gewoon in en op de wandelwagen hahaha. Erg leuk gelukkig had vriendlief Jelke op dat moment gewoon in zijn armen, want vond het anders wel wat eng hoor! Na de apenheul zijn we nog even naar paleis het Loo geweest, was ook erg mooi om te zien.

Jelke draaide vandaag 2 keer van de rug naar de buik. Hij weet alleen nog niet hoe hij terug moet draaien op de rug! En hij wil steeds staan hahaha!

Liefs

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dames wat kletsen jullie veel;)

Julan draait ook op zn zij, en soms kiept hij per ongeluk om.. Maar dan zie ik hem schrikken hihi

Net eventjes naar de stad geweest, wat prulletjes voor in huis gehaald en even lekker wat van de mac gesmult!
    Straks nog even naar de supermarkt lopen, weet niet niet wat we gaan eten. Heb nog gekruide speklappen over van de bbq gisteren.. Even kijken wat ik erbij gaan maken. Tips?? :)

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Gekookte aardappelen met rode kool?
    Wat heb je gekocht?

Wij eten gebakken aardappeltjes en pangasiusfilet en sla.

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wij hebben pitabroodjes met kebabvlees, sla en knoflook gehad! Jammie!!!

@XD: Jelke kiepte eerst ook per ongeluk om, maar vandaag draaide hij echt 2 keer bewust op zijn buik. Dan gaat hij eerst op zijn zij rollen en gooit zijn benen de lucht in en dan nog even over zijn arm heen, maar je hoort hem dan echt kreunen en steunen om op zijn buik te rollen.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Een rieten soort van dienbladje, met roze kaarsen erop. Wilde wat meer kleur in huis haha...

Rode kool das de enige groente die ik echt vies vind;) Ik ga bloemkool met aardappels en een kaassausje maken.
    En voor julan kook ik oook 1 aardappeltje en een stukje bloemkool, morgen dan even proberen of hij dat lust!
    Mogen ze eigenlijk een bepaald soort kruiden wel hebben?
    Zout en pittige kruiden niet, maar bv noodmuskaat ofzo. Bloemkool met alleen aardappel is zo saai. Als het niet mag gooi ik er wat nutrilon door, dan is het romiger;)

Goed van Jelke zeg, Julan is idd ook aan het kreunen haha

7. zustertje

Hoi lieve meiden!

Hier lekker aan het werk maar even tijd voor jullie...
    Of ze kruiden mogen geen idee maar zou het niet doen darmen zijn nog zo gevoelig
    Morgen krijgt nina mango (is in de bonus bij de ah) ben benieuwd...
    Ga weer verder fijne avond meiden

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Werkze zustertje!
    Ik doe er nutrilon door:) ben benieuwd of hij het lust!

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Ik zou er ook geen kruiden door heen doen.
    Nutrillon is misschien een goede optie inderdaad.

Zustertje : Gezellig meid dat je komt kletsen.

Hier de beloofde fotos van Anoek d'r nieuwe outfit + haar nieuwe jasje/vestje:

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gaaf!! Dat vestje is echt super schattig:)

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat jasje/vestje is gaaf he!!
    die 4 steentjes zijn van die blingbling dingen...hihih

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    WOW Jelke heeft de smaak te pakken... je hoeft hem maar op zijn rug te leggen of hoppaa daar ligt hij op zijn buik en na een paar minuten is hij dat zat, maar dan kan je er dus steeds heen om hem weer op de rug te leggen whahahaa.

MOOIE KLEERTJESS!!!! Echt te schattig gewoon!!!

Liefs

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bling bling, erg leuk!
    Ik wil hierna ook nog een meisje (als ik zou kunnen kiezen), ik hou zo van al die kleertjes. Ben jongens hebben ze ook leuke dingen maar voor meisjes kun je toch meer afwisselen.
    Maargoed, zou niet goed zijn voor mn beurs;) Ik koop me nu al suf aan kleren, laat staan dat het een meisje was. Dan kun je nog meer verieren haha

Had de bloemkool nog met nutrilon erdoor gemaakt, weet je dat het dan best lekker is haha... Ik proef natuurlijk altijd even, wil wel weten wat Julan allemaal binnen krijgt;)

Jelke is goed op weg SQ!

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : vond Julan het ook lekker? Hihihi

SQ : leuk dat omrollen. Ben benieuwd wanneer dat hier gedaan wordt.

15. zustertje

Mijn man is er ook een hoor ik had het vanmorgen in bed over dat er al kindjes van Nina haar leeftijd zijn die al draaien zegt hij Nina ook hoor ze draaide gisteren avond in de box van haar buik naar haar rug haha en dat zegt hij nu pas:D

Maar Nina heeft weer doorgeslapen! Gisteren heeft ze om 19.45 de laatste fles gedronken en is ze gelijk gaan slapen en vanmorgen rond 19.15 werd ze pas wakker :$:D
    Ga er maar niet van uit dat het vannacht weer zo is... Ik werd zelf om 06.00 wakker ben toch maar even voor de zekerheid gaan kijken of ze nog wel ademde :)

@lwv Wat een super leuke kleertjes!! Dat witte jasje is van Bakkaboe of niet?

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Oh goed zo Nina, jaja hier ook:D
    Julan en Nina doen steeds hetzelfde lijkt wel. Ik heb Julan om 7.30 wakker moeten maken, hoe vinden jullie die:D

Ik denk dan idd ook, leeft ie nog wel. Hij lag echt nog in een diepe slaap.
    Soms doe ik zelfs mn hand even bij zn neus om te voelen of ie nog wel aan het ademen is;) hihi

lwv, de bloemkool heeft hij nog niet gegeten. Hij had gisteren al fruit op en ik wil 1 ding per dag geven zo in het begin. Dus het zit nog in de vriezer. Vandaag krijgt hij nog peer die moet nog op.
    En morgen de bloemkool, ben erg benieuwd!

Zit weer op mn werk...... Bah

17. zustertje

@Xd Yes jij ook!!!! Haha ze lijken in gedrag wel een beetje op elkaar... Drinkt Julan de 210/7 leeg? Nina gisteren wel misschien dat ze daarom doorgeslapen heeft..
    Werkse vandaag! Ik zal aan je denken

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja Julan drinkt de 210/7 op!
    Alleen de eerste fles niet altijd. Eergisteren huilde hij na de laatste fles, hij wilde meer. Heb toen daarna nog 60/3 gegeven, ging er ook goed in. Hongerlapje.
    Wij doen wel rijstebloem in de laatste, ik durf er niet mee te stoppen...

Fijn he zustertje na 4 maanden eindelijk een x niet je bed uit:D

Zit nu te bedenken, kan bloemkool eigenlijk wel in de vriezer?!

19. zustertje

Haha Nina drinkt de eerste fles ook met veel moeite leeg of laat er 60cc van staan :$:D
    Dan had Julan veel dorst gisterenavond! Bloemkool kun je wel in de vriezer doen hoor ga je het vanavond geven of een andere keer?
    Toen ik bv gaf sliep Nina geregeld door maar toen was het ineens over (misschien de 19 weken sprong geweest kan een week of 5 daarvoor al beginnen.

Ik ga Nina zo mango geven ben benieuwd of ze het lekker op gaat eten. Nina ligt echt gigantisch te gillen/lachen in de box :D

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lief he dat gillen:D Dat kan Julan ook haha, ik zeg altijd JULLAANNN, even voor je info je bent een jongen;)

Mango zal ze vast lekker vinden. Moet ik ook een x halen.
    Gisteren was hij gewoon aan het gillen bij de peer, zo lekker vond ie het:)

Deel Deze Pagina