Ze vond het heel erg lekker! (ik geef geen grote hoeveelheden) Nu krijgt ze vanavond nog wat van papa die vind dat ook erg leuk om te doen @xd Haha Julan vergeet dat hij een jongen is Nina vond peer ook lekker maar banaan vind ze tot nu toe het aller lekkerste! Ik ga zo maar eens ramen zemen (is hard nodig)
Mango is ook lekker! Succes met je ramen, dat moet ik ook weer een x gaan doen..... De soap hier op mn werk gaat weer verder hoor, ik maak hier iedere dag wat mee haha.. 2 collegas komen niet meer, die hebben ruzie gekregen met 2 bazen (we hebben er 3 in totaal). Het is hier echt een teringbende om het even grof te zeggen. Ik lach er maar om, kom altijd thuis met spannende verhalen iig (ik zit hier nu nog met 3 collega's, dat waren er voor mijn verlof 10!! de overige 7 zijn vervangen door uitzendkrachten, die zijn makkelijker te lozen he... Zucht)
Wat een bende!! Maar je moest er eigenlijk toch de 15de al uit maar je mag nog steeds komen Maar die medewerkers kunnen zomaar wegblijven? Of zijn die dan weer ziek gemeld? Ik ga even kijken of Nina nog wilt slapen die ligt een beetje te mekkeren
Wat kletsen jullie veel !!!!!!! Jasje is inderdaad van bakkeboe! XD en Zustertje : Geven jullie nu toch elke dag al bijvoeding? Oeps... mn meisje is wakker. Moet weer gaan. Ik kom straks wel weer!!!
Ja ik snap er ook niks van... Ik had eigenlijk verwacht dat ze ondertussen wel een x failliet zouden gaan. Je zou voor de grap een dag hier moeten zitten. Als ik bv een dag niet op kom dagen dan krijg ik wel een berichtje van een collega van waar ben je, maar thats it. Het doet allemaal maar en alles kan haha. Dat werkt dus voor geen meter 1 baas is echt zon rijke verwaande egoist (En dan ben ik nog lief) die denkt dat als hij in zn vingers knipt de mensen voor hem buigen. Nouja je snapt dat werkt niet, en als er hier dan al spanningen zijn.. Dr moeten een paar uit. Dan krijg je met zoiemand dus snel woorden. En dan blijven ze weg, en dr is niemand die piept. Heel apart... En dan hebben we nog een baas die iedereen vertrouwd en overal ja en amen op zegt haha.. En die andere die is alleen zn eigen hachje aan het redden. Het is inmiddels zover dat als iemand er achter komt wat hier speelt de bazen opgepakt worden en die komen gewoon vast te zitten. Dus hij is alleen maar bezig met zichzelf in te dekken. Enja als de kat van huis is.... Dan danst het personeel op tafel hahaha
lwv, ja bijna iedere dag.. Slaan ooit een dag over als ik de tijd niet kan vinden Vind het leuk om te geven, en Julan heeft het echt nodig. Als ik iets zit te eten, dan gaat zn mond open en die armpjes gaan op en neer zo van IK WIL OOOKK!!
@lwv Die hebben zulke leuke kleding!!! Hebben jullie een van der ven winkel? Of zie je die alleen in het zuiden? wij geven niet elke dag iets van fruit hoor heb er niet altijd zin in En soms komt het er gewoon niet van want ik wil het niet vlak voor de fles geven. @xd Ga een boek schrijven dan verdien je gelijk nog wat bij ben wel benieuwd naar al die verhalen haha Zo de eerste ramen zijn gedaan nu snel weer verder...
Zustertje : die winkel hebben wij hier niet. Ik koop deze kleding bij Tuunte Fashion. Oohh ben ineens Heeel moe. Ga even een korte powernap doen. Ik moet zo werken.
Goedemiddag dames, @XD en Zustertje, wat goed dat jullie kindjes zo lekker hebben door geslapen! Het is jullie ook gegund na al die tijd zeg. @XD, ja alleen al om die reden zou ik ook graag nog een meisje willen, vanwege de leuke kleren, maar ook vanwege de leuke haarclipjes speldjes en andere frutsels die je in het haar kan doen. Ik moet vanmiddag werken. Geen zin in!!! Liefs
Ow ja Jelke gilt ook als een meisje regelmatig en dan zeg ik ook voor de grap vaak... Jelke je bent een JONGEN!!!
Hey sjotefle!!! Ik zie je weer Ah dus Julan is wel normaal met zn gillen, Jelke doet het ook hihi Werkze SQ en Lwv!
Hey XD! Natuurlijk ben ik af en toe nog eventjes van de partij Moest eerst alles weer eventjes doorlezen, want zoals het al eerder is gezegd, jullie kletsen veel!!! Hier gaat alles goed, Fleur ligt nu ook heerlijk te gillen en te lachen in de box, zo heerlijk om te zien! Ze is de wereld nu echt aan het verkennen en grijpt alles wat binnen handbereik ligt. Vaste voeding is ze echt dol op! Als wij gaan zitten eten en Fleur zit erbij kijkt ze ons het eten uit het bord, en dan begint ze te mekkeren net alsof ze dan probeert te zeggen: en ik dan? Groente gaat er dan nog niet echt in, heb dan ook alleen nog maar de potjes geprobeerd, moet maar eens een keertje verse gaan proberen denk ik. Mogen ze al wel gewoon een aardappeltje hebben en alle groenten, of zijn er uitzonderingen? Fruit smult ze het meeste van, en dan met name appelmoes want dat is natuurlijk lekker zoet hihi. Volgens mij is er ook al een keertje gevraagd wat voor bedrijf we zijn begonnen, wel te verstaan een koeriersbedrijf Het is allemaal heel erg spannend, en het is natuurlijk kijken of het gaat lopen. De eerste 3 opdrachtgevers zijn al binnen, dus m'n vriend kan gelukkig fulltime aan het werk. En daarnaast heb ik het dan ook weer druk want ik moet natuurlijk het financiele plaatje bij gaan houden en de boel organiseren...Ik word thuis altijd de minister van financiën genoemd, haha. Dit is volgens mij weer een behoorlijk verhaaltje haha, las dat de meesten lekker aan het doorslapen zijn, wat goed zeg! Fleur had dat eigenlijk al vrij snel door, dus heb er niet zo heel erg lang mee gezeten Wat dat betreft een echt wonderkind En ik las dat Anouk waterpokjes had? Hoe gaat het daar mee, is ze alweer wat opgeknapt? Wat vervelend zeg! Hopen dat het maar snel weer wat beter gaat Ik probeer snel weer te reageren meiden! Fijne week allen
Fijn dat het met jullie en natuurlijk Fleur goed gaat! Aardappels mag wel, bij Julan viel het vorige week nog niet in de smaak maar ga het deze week nog een x proberen. Aardappels met bloemkool en een vleugje nutrilon Mag appelmoes wel? Ja mag is een groot woord, mag iedereen zelf bepalen natuurlijk maar daar zit suiker in toch? Behalve als je het zelf maakt
Daar ben ik weer.... Ik ging even naar de stad toe en heb gelijk mijn zusje meegenomen die was al weer klaar op school. Ze is nu met Nina aan het wandelen en even naar de supermarkt. Nina was net van haar rug naar haar buik aan het draaien alleen haar armpje zit nog in de weg @Lwv Oke die winkel ken ik niet alleen het merk bakkaboe... Werkse! @Anouchka Hoe is het met jou? Heb je het druk? @Sjotefle Spannend hoor een eigen bedrijfje hopelijk mag alles lekker gaan lopen. Geef je nog steeds borstvoeding? Hoelang/zwaar is jou mooie meisje? Enne foto Snel weer een keer terug komen hoor... @Xd Hoe is het daar op je werk? Nog steeds niet veel te doen? Mijn ramen zijn mooi schoon hoor haha. Ik geef geen rijstebloem hoor heb het idee dat Nina er erg onrustig van wordt en ze kan dus gewoon 12 uur zonder haar voeding (wil elke dag haar voeding om 07.30 geven is handiger als ze naar mijn vriendin moet @SQ Haha jullie mannetje ook een giller Werkse vanmiddag/vanavond.
Julan is van de rijstebloem niet rustiger of onrustiger, maar ik ben bang dat als ik nu stop die nachten weer gebroken zijn. Dus ik durf niet te stoppen! Hou oud is je zusje zustertje (klinkt raar na elkaar) Julan zit idd ook in de knoop met zn armpje haha
Hoi meiden, duurde even voor ik bijgelezen was Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar onder de banner van Sjotefle zag ik de lengte en gewicht van Fleur staan! Ze is lekker licht! Hier alles goed, écht volop van het weekend genoten!!! Naar musical Daddy Cool geweest, super leuk! Aanrader. Uit eten geweest en in het bos gepicknicked op een super romantisch plekje aan het water, samen met mijn man en Lente. Heerlijk! Echte gillende jongens, buikdraaiers en fruit/groente eters dus hier super leuk. Ik merk dat ik helemaal trots ben als ik jullie verhalen lees van de kids, haha! Appelmoes zou ik persoonlijk ook niet doen vanwege de suiker en toegevoegde conserveringsmiddelen! Weet verder even niet waar ik nog op moet reagereren, sorry..
Zo hier effe berichtje vanaf m'n werk. Grappig he dat sommige hier gewoon vanaf het werk op ZP komen.....hihihihihi Sjotefle is er ook weer even! Leuk! Wel blijven komen he meis!! Julan en Jelke gillen als meisjes! hahahahahaha Ik zeg wel eens tegen Anoek als ze niet wilt slapen "Anoek jij bent toch nog een lief baby'tje. Babytjes moeten veel slapen hoor"!
Ja ik ben drukker met zp als ik 'werk' dan wanneer ik thuis ben slecht eigenlijk. Zit heel de dag achter mn pc op mn werk dus dan is dat verleidelijk he Hoe gaat het moet Anoek nu?