Gaat wel goed met Anoek. Ze heeft nog pokken maar de meeste zijn ingedroogd. Ze is er sinds vandaag ook echt niet meer ziek van. Ze gaat morgen ook gewoon naar KDV. Zo en nu ga ik slapen. Weltrusten en tot morgen.
Okey, ik ben even creatief geweest. Ik ben erg slecht met paint, maar het resultaat is niet heel slecht dacht ik zo... ik hoop echt dat ik niemand vergeten ben. Zo wel: sorry
Dominoo wat leuk zeg!! Die ga ik even opslaan creabea zeg! Julan is net wakker, hij begint nog uit te slapen ook hihi
Goedemorgen meiden!!! Wat een super leuke foto zo dominoo!!! Hier al van alles gedaan heel veel babykleding en positie kleding op marktplaats gezet wat een werk! @Xd Yes Julan weer uitgeslapen! Nina kwam 1 keer voor haar speentje (en volgens mij had ze het koud) Meiden willen jullie nog shoppen Ik heb net op de site van z8 een super leuk rokje en jurkje voor Nina besteld moet je even onder aanbiedingen kijken.... Ga weer verder Roosje is hier.
Vandaag ben ik vrij, al boodschapjes gedaan en ben nu aan t kijken voor de zomervakantie. Heb er al zoveel zin in! Ik kijk nu op eurocamp.nl Heel handige campings voor kleintjes! Maar eerlijk gezegd vind ik het niet lekker als we al op zo'n typische kindercamping zitten waar je de hele dag wordt doodgegooid met animatie en speeltuinen Dus nog even zoeken. Hebben jullie al plannen en/of ideen? Ook nog mensen die met andere stellen op vakantie gaan? Lijkt mij eigenlijk wel gezellig,kun je ook eens samen weg, dat zij oppassen Anouchka: wanneer moet jij weer naar het cb? wij pas 27 oktober!
Wij gaan heel misschien de eerste week van november een weekje naar Turkije met zn 3tjes Even kijken of er dan aanbiedingen zijn. Over een tijdje willen we ook naar campings (deden we zelf vroeger ook en ik vond het geweldig) maar ik denk als Julan ietsje ouder is zodat hij met vriendjes/vriendinnetjes kan spelen. Ben benieuwd of je iets verkoopt op mp zustertje! Ik heb toevallig van de week een zwjurkje verkocht. De baby kleertjes lopen niet zo goed, alleen de merkdingen. Begin niet over shoppen aub, ik probeer te minderen. Julan zn kast puilt echt uit haha. Z8 is een leuk merk, stoere kleren Ik heb bij de 3 dwaze dagen een vest voor Julan gekocht van MCgreggor, zon stoer ding.
Zo dames, ga even uitgebreid reageren @ Dominoo: Wat een leuke foto! Wij hoeven pas 21 november weer......met 6 maand dus. Geniet van je dagje vrij. Hopen dat je wat leuks kunt vindne voor volgend jaar! @ XD: Hoera voor Julan!!! Lekker meid, het is je gegunt @ LWV: Fijn dat de plekjes indrogen, sneu als je kleintje ziek is, je kunt 100 x beter hebben dat je zelf wat hebt. Ik merk vooral dat ik het moeilijk vindt dat ze niks kan zeggen @ SQ: Hoe is het? Heb je alweer sollicitaties op de planning staan? @ Zustertje: Ik ga straks even kijken op de site......moet je nog veel werken deze week? @ Hier: Gisteren bij de dermatoloog geweest ivm mijn oksel en ik wordt er 27 oktober aan geholpen.....eindelijk, het begint steeds meer pijn te doen. Jolene zit lekker in haar velletje en is vrolijk. Paps en mams dus ook Afgelopen weekend had ze ineens dat ze weer heel vroeg kwam maar nu komt ze weer rond 8 uur...heerlijk! Vanavond werken van 19.00 tot 23.15. Weekend lekker vrij.
sorry even ego. Julan is net van de bank gevallen, was best een klap. Moet ik iets doen ofzo?? Shitzooi
@Xd, huilde hij meteen??? Of was hij eerst stil??? Als hij meteen huilt dan valt het vaak mee, want dat betekent dat hij alert is. Eventueel als hij een bult heeft er boter op smeren. Verder kijken of hij goed alert blijft (i.v.m. hersenschudding) en als je het niet vertrouwd gewoon even de huisarts bellen. En je niet schuldig voelen, want dit kan iedereen overkomen!!!
@Dominoo, wauw wat is die foto leuk geworden zeg! @Xd, Hoera voor Julan dat hij weer door geslapen heeft. Zou hij het eindelijk door hebben??? @Anouchka, de sluitingsdatum van de 3 sollicitaties waren afgelopen maandag dus deze week hoop ik bericht te krijgen. Fijn dat je snel geholpen wordt aan je oksel. Sterkte er mee! @Lwv, mooi dat de pokken indrogen en ze er niet meer ziek van is. Oh ohhh ik moet weer even iemand van zijn buik halen en ik denk op bed brengen!!! Liefs
Ja ik voel me stom!! Had het kunnen weten. Hij krijste meteen een minuut of 5 lang. Hij moest net wel wat overgeven, maar of het daardoor komt...? Ligt nu te slapen. Stom stom stom van me!!!!!
overgeven kan ook komen doordat hij toch een (lichte) hersenschudding heeft. Dat hij direct huilde is een goed teken in ieder geval. Goed in de gaten houden dat hij overdag niet te suf is. Zodra hij wakker is moet hij goed alert zijn. En eventueel voor de zekerheid 's nachts ook in de gaten houden. (ik weet hoe vervelend dat is net nu hij door slaapt natuurlijk) En als je het niet vertrouwt gewoon ff bellen met de huisarts!
@XD Dat kan iedereen overkomen maar je schrikt je echt rot!! Ik zou Julan over een half uurtje/uurtje wel even wakker maken om te kijken of hij normaal reageert. Dikke knuffel! Hier druk! Nina heeft last van haar tandjes en slaapt elke keer maar een half uurtje en gaat dan weer huilen :x Ik heb er nu spul op gesmeerd en hopelijk wil ze nu een poos slapen (al hoor ik ze weer huilen)
Julan was op mn schoot in slaap gevallen, heb hem in bed gedaan toen sliep hij door. Even wakker gemaakt om te kijken maar hij is wel alert. Kijkt normaal en moest ook wel even glimlachen. Oh wat voel ik me dom zeg. Maarja idd kan iedereen overkomen. Het gebeurd mij (hopelijk) echt niet nog een x! Ahh Nina tandjes, dat kan ook zeer doen ja. Sneu!
@zustertje, Jelke heeft ook last van zijn tandjes, alleen niet continu. Wel mag hij graag overal op kauwen en sabbelen. Maar eergisteren was hij echt heeeeeeeeel erg verdrietig, zelfs toen ik hem vast had moest hij huilen dus daaraan kon ik gewoon merken dat hij pijn had en aangezien ik geen druppels o.i.d. heb voor zijn tandjes heb ik een babyzetpil gegeven. Nou ik hoef geen druppels te kopen, want die zetpil werkte perfect. Na 20 minuten was hij weer hartstikke vrolijk en ging lekker slapen. Zo sneu als je ziet dat ze pijn hebben. Liefs
Oh xd, wat onwijs schrikken meid! Ze kunnen gelukkig heel wat hebben. Anders bel je gewoon even ter info de arts even toch? Gelukkig lacht ie nog lief naar je En inderdaad: kan echt iedereen overkomen!!! Sunny: spannend, de sluitingsdatum. Nu duimen op een positieve reactie! Zielig van die tandjes hoor! Wat voor druppeltjes kopen jullie ervoor? Zetpil kan natuurlijk ook prima! Maar die druppeltjes zullen homeopatisch zijn denk ik? Toch iets milder. Anouchka: goed dat je bijna geholpen wordt aan die plek joh! Balen dat het zoveel pijn doet zeg. Kun je er wel mee werken dan? Leuke plantjes gekocht vandaag, ben helemaal gelukkig. Even de boel schoonmaken, want dat staat natuurlijk niet leuk in een vies huis
@ Dominoo: Leuk, nieuwe planten Heb er redelijk last van maar werk nog wel gewoon. @ XD: Ach meid toch.....snap dat je je klote voelt. Gelukkig dat Julan zo hard huilde...net wat SQ zegt das een goed teken. Verwen hem maar lekker @ SQ: Ik duim voor je @ Zustertje: Ahh, zielige Nina....hier nog geen tanden te ontdekken maar wel veel sabbelen en kwijlen
Heb de ha ondertussen aan de tel gehad, want hij gaf ook zo nu en dan wat over. Maar kan ook zijn omdat hij vlak voor de val de fles had gehad. Moet hem nu ieder uur wakker maken en kijken of hij alert is, zo niet weer bellen en ook als hij blijft spugen bellen. Denk dat het meevalt hoor, maar tjee wat voel ik me stom!! Zon klein zielig ventje BONK zo op de grond geklapt gossie domme ik!! Dominoo, leuk nieuwe plantjes Ik had van de week wat nieuws voor op tafel gekocht, altijd leuk weer nieuwe dingetjes Julan slaapt nu, ben de was even aan het doen. Zo even wakker maken en dan hoop ik wel dat hij daarna nog even slaapt.