Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Fijn dat je de huisarts toch even hebt gebeld XD. Kan soms toch even die extra geruststelling zijn. En ja ik zou me ook stom voelen, maar dat is ook menselijk. Maar nogmaals het kan iedereen overkomen en je schrikt gewoon heel erg. Dus meid teken het jezelf niet te zwaar aan.

@druppels/zetpil, ja homeopathische druppels zijn milder, maar ik had geen druppels in huis en dit was gewoon eenmalig dat hij echt zo'n pijn had dus dan vind ik een zetpilletje geven niet zo erg. Ik ben normaal echt niet van zomaar een zetpil of PCM, maar hij had duidelijk pijn! En zolang het bij een enkele keer blijft vind ik druppels kopen ook een beetje overbodig...

2. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    BLEGHHH!!!! Ik moet zo werken en heb ZOOOOOO GEEEEN ZIN!!!! Ik wil gewoon lekker met mijn gezinnetje zijn vanavond...

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Succes met werken SQ, je hebt nu ook minder zin doordat je weet dat je weg moet daar zeker?
    Dat heb ik wel nl.

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ja klopt Xd. Ik heb het nog steeds leuk met mijn collega's dus dat is wel anders dan jou situatie, maar doordat ik weet dat ik daar straks weg ben is dat ook weer zo dubbel. Omdat ik dat dus heel erg ga missen!

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik heb dat precies zo. Collegas die er dan nog zijn is wel gezellig, maar idd dubbel.
    Succes zo iig, moet je tot laat?

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    van 16.00 tot 22.00 dus dat valt mee!

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

pfff Nina is al uren wakker viel net om 3 uur toen ik de fles ging geven in slaap rond kwart over 3 gelijk in bed ze sliep en nu is ze weer wakker :(:(:(:(:(:(

Jullie zien mij misschien vanavond nog wel even schiet niet echt op zo.... Zetpil heb ik al gegeven maar die poept ze er net zo hard weer uit (zetpil zelfs verkeerd om in gedaan)

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gossie wat zielig die Nina, ook voor jou zustertje. Hopelijk is het tandje snel door!

Julan heeft ook weinig geslapen, heb m niet eens wakker hoeven maken om te checken. Beter als dat ie sloom is na de val toch??
    Hij heeft een bult op zn hoofd, ohw ohw stomme mama...

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOOOOWW wat kletsen jullie veel!

Dominoo wat leuk die fotos van onze kindjes! hihihihi

XD : Ahh arme Julan. Je zal wel geschrokken zijn.
    Ja rond deze leeftijd moet je ze echt geen seconde alleen laten liggen op de bank of commode.

Zustertje :Arme Nina met haar aankomende tandje.

Ik heb vanmiddag KDV gebeld om te vragen hoe het met Anoek ging maar die was prima te pas. Kon je niets aan merken.

Morgen ga ik fotos van haar maken. Een echte fotoshoot!
    Als er iets leuks tussen zit laat ik het hier wel zien.

Naar de rest zwaai ik even hoor dames.
    Weet het niet meer.....
    Ben op mn werk en kan niet uitgebreid reageren.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leuk een shoot! Ben erg benieuwd:)

11. zustertje

@Xd Goed dat je voor de zekerheid de HA gebeld hebt! Hoe is het nu met Julan? Dat zal wel ja een bult op zijn koppetje... Die zullen er over een half jaartje vaak bij komen als ik dat bij Rosahlynn zie hoe vaak die valt ;)

@lwv Gelukkig dat het goed gaat met Anouk... En leuk een fotoshoot ga je het zelf doen?
    Weer lekker klaar met werken?

@SQ Werkse voor vanavond?

@Dominoo Nieuwe plantjes is zo leuk alleen ik vind het altijd moeilijk om daar goed voor te slagen...

Zo Nina is om 17.30 eindelijk op mijn schoot in slaap gevallen... mijn man was rond 18.00 thuis en heeft haar in bed gelegd eigenlijk moet ze nu drinken (laatste fles) maar we zien wel wanneer ze wakker wordt...

Doet iemand Word Feud op zijn telefoon?

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Word feud???
    Daar had m'n collega het ook al over. Toch maar eens downloaden.

Dames wie maakt er een nieuw topic?
    Dat moest toch bij pagina 500 ??

Ik moet nu gaan. Ga mezelf verwennen bij de pedicure.

*kus*

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wordfeud, dat hoor je steeds meer. Kan dat op iedere telefoon? Toch een xtje kijken wat het is:)

Ik zal via de meldknop wel even vragen of we zomaar een nieuw topic kunnen openen, wow gewoon 500 paginas vol gekletst!!

Het gaat wel goed met Julan, net nog even lekker gelachen en nu samen gtst kijken;)
    Zal ik hem vannacht om t uur wakker maken? Ik merk nu eigenlijk niks aan hem...
    Misschien zo nog 2x wakker maken?! Wat zouden jullie doen?

Straks expeditie robinson:D

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : wat heeft de Huisarts gezegd?
    Moet je morgen werken?
    Persoonlijk zou ik het wel doen. Je vergeef het jezelf niet denk ik hoor als er iets mis gaat....

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja daar heb je weer gelijk in, dan ga ik hem idd wekken vannacht.
    Moet wel werken idd, maargoed dat heb ik er wel vooor over!

Expeditie robinson is morgen trouwens:)

16. zustertje

@Xd Ik snap dat je er tegenop ziet maar ja het is wel zo als er echt iets is vergeef je het jezelf nooit meer.
    Je zou het ook om de 2 uur kunnen doen? Kun je Julan niet bij jullie op de kamer leggen hoef je er niet elke keer uit?

Wordfeud is scrabble op je gsm kan op iphone en android toestellen volgens mij

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : ja kan je Julan op jullie kamer doen?
    En morgen je werk bellen dat je niet kan komen werken ;).

18. zustertje

@Xd Hoe is je nacht gegaan? Hopelijk is alles goed met jullie mooie mannetje...

@Lwv Moet je vandaag nog werken?

Goedemorgen allemaal (was ik even vergeten)

Hier een rustige morgen ik zou met Nina mijn vriendin en haar dochtertje gezellig naar de stad gaan maar het regent...
    Nu gaan we volgende week dinsdag morgen.
    Straks loop ik misschien nog even naar de winkel maar dan moet het wel droog zijn haha
    Vanavond even een paar uurtjes werken lekker even bezig zijn.
    Nina heeft een hele goede nacht gehad (heb weer een keer rijstebloem gebruikt maar of het daar door komt...

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
  20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1