Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nee wij willen het geslacht niet weten inderdaad. Wij zijn STRAALVERLIEFD!!!!! Wow wat is dit een mooi wonder om mee te mogen maken!!!

Liefs

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Sunny, dat klinkt weer als een geweldige ervaring!!:D Wat schattig dat hij/zij een voetje beet pakte!
    Zo'n kleintje is echt om verliefd op te worden vooral als ie in je eigen buik zit! En helemaal 100% goedgekeurd, echt een fijn gevoel voor jullie! Niet stiekem gekeken wat het wordt?:p

Ik ben ook al verliefd op onze frummel en dat wordt alleen maar erger! Vandaag heeft ze me gekieteld! haha, wat een gek gevoel zo'n kriebel aan de binnenkant van je buik...

3. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Wat fijn dat de 20 weken echo's goed waren allemaal!
    Ik was zelf helemaal niet zo zenuwachtig, tenminste dat dacht ik.. Maar 5 min voordat de echo begon werd ik ineens zenuwachtig haha.
    Maar ik wilde ook heel graag weten wat het werd, dus heb met 16.4 al een pretecho laten doen en daarvan wisten we al dat 't een meisje werd, dus dat was al minder spannend.. Misschien dat de zenuwen daarom ook minder waren!
    Weten jullie ook al wat het wordt?

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ sunny, echt een wonder he..
    Lag net samen met mn vriend op de bank.. Baby heel druk. Dus ik zei leg je hand er maar op.. En jawel, dan doet de baby niks he haha.
    Toen is mn vriend gaan porren en drukken, hij wilde perse wat voelen, en eindelijk na een half uur begon ie weer te trappelen. Het is gewoon echt zo bijzonder!

@Banne, fijn he dat kietelen:) gaat alleen maar erger worden!!

Nu heeft iedereen de 20weken echo gehad toch?? Ik leefde eerst naar de 12 weken toe, toen naar de 20 weken echo. En nu.... Het mag van mij snel mei zijn:D

Xxx

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Xd24, ik heb de 20 weken echo volgende week pas.. 11 januari om 15 uur!! Kijk er enorm naar uit!:D

6. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Haha xd zo gaat dat dus bij ons precies zo.
    Mijn vriend heeft het dus nog steeds niet gevoeld.. Maar hij heeft dus ook echt niet het geduld om een half uur met z'n hand op m'n buik te liggen en is ervan overtuigd dat hij het toch niet gaat voelen.. Wel jammer want wil graag dat hij het ook voelt.

Bij iedereen was de 20 weken echo wel helemaal goed toch??
    Spannend Banne! Alles zal vast wel goed zijn.. Ik ga nog een keer die foto's scannen, maar ik moet dat apparaat eerst uit de kast trekken, dan aansluiten blablabla dus is nogal gedoe.. Dus denk dat het na het weekend pas wordt haha.

We gaan trouwens dit weekend een weekendje weg! Heb er super veel zin in. We gaan naar een huisje op Sunparks, net over de grens in Belgie.. Morgenavond ga ik m'n vriend uit z'n werk halen en rijden we gelijk door.

Gaan jullie nog leuke dingen doen in 't weekend?

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ja wij gaan zaterdag lekker een dagje naar de sauna. Heerlijk!!!!

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Banne, spannend jullie volgende week nog.

@ Bamboepen, ja die mannen hebben geen geduld he. Ik zei wacht nou gewoon even. Want ik merk ook als ik ga praten dat ie dan stopt met bewegen...
    Dus ik heb geeist dat mn vriend naast me kwam liggen en moest wachten tot ie wat voelde;)
    Nou uiteindelijk voelde hij wat. En vond het zo leuk dat ie maar bleef voelen en prikken haha
    Lekker een weekendje weg!!

Wij hebben nog geen plannen, mijn vriend doet op zaterdag een opleiding dus dan heb ik het rijk alleen (heerlijk vind ik dat hihi). Ga met mn moeder de babykamer bestellen, die krijgen we van mijn ouders. En ik ga het behang van het kamertje aftrekken en verf halen zodat we zondag kunnen schilderen.

@ Sunny, lekker de sauna:D

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wij hebben trouwens 8 foto's mee gekregen. Ik spam ff de 3 mooiste hoor!

Profiel van het hoofdje
    Bekijk bijlage 119192

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  12. intra4

intra4 Niet meer actief

#512 intra4, 6 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2011
    Hoi meiden!
    Ook mijn mannetje heeft het geduld niet.
    Na 10 tellen voelen is hij er klaar mee. Ik zeg dan wel eens..moetje effe wat drukken op mn buik. Zegt'ie altijd: Neej ik ga onze baby niet plagen. hahaha

Zag allemaal goede berichten voorbij komen van 20 weken echo's!!! Top!
    Alleen Banne nog voor de 20 weken echo.

Ik voel ons kleintje echt al weer wat beter. Hihihi
    Echt een WONDER he zoiets in je buik. Jeetje!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mooi Sunny!! Dat voetje, superleuk :D

@ Poekie, jou mannetje ook al zo dus haha. Mijn vriend was gisteren zo aan het porren dat ik op een gegeven moment zei rustig aan joh, straks krijgt ie nog deuken in zn lijf:p

Hier een leuke foto van ons mannetje:

14. intra4

intra4 Niet meer actief

WOOEEIII morgen 23 weken zwanger!!!

15. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Leuke foto's hoor!!

Ik ben trouwens de laatste dagen echt verslaafd aan vietnamese loempia's.. We hebben maandag een zak gehaald van 10.. En nu zitten de laatste 2 in de pan!! ERNSTIG!!
    Kan me gewoon niet inhouden haha, die dingen MOETEN op..
    Hebben jullie dat ook met bepaalde dingen??

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oeh lekker doe mij er ook 1:D

Ik heb niet echt gekke dingen. Alleen eet ik echt nooit snoep en gebak enz, ik hou niet van zoetigheid. Maar nu... Snoep en gebak is niet aan te slepen!!

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Het enige 'rare' wat ik heb is dat ik geen cola meer lust.
    Terwijl ik voordat ik zwanger was altijd cola(light) dronk.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Gek he dat je smaak zo anders is nu.
    Verder at ik altijd alles wat los en vast zat. En dat doe ik nu nog;)

Weet je wat ik ook heb, ik ben veel mondiger. Als iemand iets zegt waar ik het niet mee eens ben zeg ik het voortaan ook gewoon goed. Flap er alles uit;)

19. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Hahaha ja dat komt me bekend voor xd! Vooral merk ik het aan mijn schoonouders.. Ik zeg nu dingen waarvan ik denk van, huh?? Zeg ik dat?? Haha.. Was laatst ook boos op het broertje van mijn vriend, nou dat hebben zijn ouders ook uitgebreid gehoord haha.

En ik lust juist nu ineens wel cola, voorheen nooit.. Nouja lustte het wel maar dronk 't nooit.
    Ik heb nu vooral zin in dingen uit de frituurpan, echt TE slecht!
    En paprikachips.. En loempia's.. En ragout.. En kroketten.. En snoepjes.. En ijsjes.. En taart!! En.. Nouja, wat niet hahahaha... Alles wat slecht is vind ik nu lekker.. Maarja heb 3,5 mnd zo goed als niks gegeten, was bij 18 weken nog 10 kilo afgevallen.. Dus mag 't er van mezelf ff aaneten! (al mag dat eigenlijk niet haha).

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha je gaat los;)

Weet je wat lekker is?! Ben ik verslaafd aan (altijd al dus niet alleen sinds ik zwanger ben)
    Moet je wel van dipsausjes houden haha.. Paprikachips met Joppiesaus, HEAVEN!!

Deel Deze Pagina