Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb het ook rustig op mn werk:)

Welk kamertje heb je gezien, ben wel benieuwd.
    Wij hebben er nu 1 van www.babydeals.nl

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dit is ons kamertje trouwens geworden, misschien heb ik m wel eerder laten zien... Weet ik niet meer.
    Alleen ons kamertje is wit en niet deze grauwe kleur.

3. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Ooooh, die is echt mooi! Daar hou ik ook wel van :)

Dit is het ledikantje wat ik heb gezien:

Hier hoeven we dan alleen de kommode bij, want we hebben een hele grote inbouwkast op die kamer staan (die ik nu heel mooi aan t maken ben).

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Hi meiden!
    xd : 12 weken wachten .... dan zit je al eind april/begin mei!
    Hopen dat je niet te vroeg ga bevallen!!!
    Ga voor je duimen dat je het eerder kan ophalen.

Heb de prenataldoos gister ook opgehaald.
    Vond de inhoud tegenvallen.... maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken zeggen ze he.

Wooeeiii vandaag precies (al weer) 26 weekjes zwanger!!!!!!!!

Mamasandra ik kan het ledikantje niet zien.

Over 2 weekjes is onze kamer klaar. Ik zal dan wat fotos laten zien.

5. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Even kijken of nu wel lukt (sorry ben hier nooit echt handig mee).

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poekie, uiterlijk 22 april hebben we het kamertje binnen.
    En dat is idd laat, maar deze is het gewoon voor ons. En ik weet zeker dat als we nu een andere nemen we spijt hebben dat we toch niet 12 weken hebben gewacht.
    En mocht de baby eerder komen als 22 april (wat ik niet hoop!!) dan ligt ie in het ziekenhuis;)
    22 april is trouwens ook mijn laatste werkdag voor mn verlof. Heb ik mooi wat te doen hihi...

@ mamasandra, mooi bedje!!

Ik zit er aan te denken nu voor zolang ff ergens een goedkope commode te halen. Dan kan ik de kleertjes/spullen terminste in de dozen in een kastje zetten, nu staat alles op onze slaapkamer en het zullen nog wel meer spullen worden. Als ik die allemaal op de slaapkamer moet laten tot uiterlijk 22 april, dan word ik gek hihi...

Ik ga gewoon kei hard duimen dat het kamertje toch eerder komt!! I need it:)
    Morgen de kamer iig schilderen dan is dat klaar. Zondag goed poetsen enz, en dan wachten op de meubeltjes;)

Vanavond ga ik naar 1 of andere modeshow, via mn werk kreeg ik daarvoor een uitnodiging. Wel zin in, is met eten en alles erbij:)

xxx

7. intra4

intra4 Niet meer actief

MamaSandra : mooi ledikantje!

Xd24: Ohhh 22 april valt nog mee.
    Vind je het niet zonde joh om voor eventjes een commode aan te schaffen?

Joepie ik heb weekend !!!

Oh ja dames hoeveel kg zijn jullie nu aangekomen?
    Ik 7 kg.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @poekie, ja ik twijfel of ik dat doe...
    Hebben net de verf gehaald dus ik kan morgen weer aan het werk als mn vriend naar school is!!

Laatste x bij vk was ik 4kg aangekomen, weeg me verder nooit dus weet niet hoeveel nu.

Xxx

9. intra4

intra4 Niet meer actief

Ego berichtje: *kaartjes zijn besteld*
    WOoeeii spannend! hahahaha
    MAAR wat een geld he ...jeutje.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @poekie, ooh leuk:) duur ja?? Ik heb me dr nog helemaal niet in verdiept.... We moeten eerst een naam hebben en dat lukt ons maar niet!!!! Om gek van te worden..

11. intra4

intra4 Niet meer actief

Nou even een (ruim) rekensommetje:
    Wij bestellen 75 kaartjes en enveloppen.
    Postzegels plakken we zelf en adressen plakken/schrijven we zelf.
    Enveloppen worden vooraf opgestuurd.
    Dit kost afgerond zo'n 275,- euries.

Nu wou ik wel op zoek naar een goedkopere kaar, maar deze kaart vinden we allebei leuk en hoe groot is de kans dat je een net zo'n leuke kaart vind ..en als het dan paar tientjes verschil is .... ach die doen het dan ook niet meer.

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames, daar ben ik ook weer eens! Ik had de laatste tijd weinig puf om te reageren..

@Poekie, wat leuk dat de kaartjes besteld zijn!
    Ja, goedkoop is het niet hè?!
    Wij zijn als het goed is voor zo'n 50 kaartjes 125,- kwijt. Dat vind ik dan op zich nog wel meevallen als ik jouw prijs zo hoor!
    Wij bestellen 'm via Geboortekaartje.nl, de grootste collectie unieke geboortekaartjes.
    Ik vond dit kaartje ook gelijk leuk en mijn man ook gelukkig! Ik ga ook niet meer verder zoeken..

Ik ben nu zo'n 6 a 7 kilo aangekomen...

@Xd24, ik dacht dat jullie al wel uit de naam waren maar alleen de schrijfwijze nog niet?! Of heb ik dat mis?
    Balen dat jullie zo lang nog moeten wachten op het kamertje!! Slechte service van die winkel ook trouwens!
    Is hetzelfde kamertje niet ergens anders te krijgen?

@Mamasandra, mooi ledikantje!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Banne, ja dat zeg je goed. We waren uit de naam. Waren ja;)
    Mijn vriend vond het in 1x toch niks meer. En ik ben zo ondertussen echt inspiratieloos!
    Kamertje heb ik nog nergens anders kunnen vinden helaas. Maar ze worden schijnbaar met de hand gemaakt, vandaar de lange levertijd... Ach ja tis niet anders.

Hoe gaat het met jou? Ik heb ook wel ooit ff geen zin om te reageren:)

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Xd, dat is balen zeg! Mijn man had precies hetzelfde, hij vond mijn naam ineens te exotisch!:x pfff... mannen! hahaha!
    We hebben nu dan ook voor "zijn" naam gekozen en ik ben er nu al helemaal aan gewend..
    Sterkte met bedenken! Komt je vriend zelf ook met ideeën??

Met mij gaat het wel goed, ik merk alleen dat ik de weekenden echt geen puf heb om iets te doen! Waarschijnlijk omdat ik al de hele week werk... Maar gelukkig hadden we de afgelopen 2 weekenden niks gepland, dus heerlijk geluierd!
    Komende zaterdag ben ik jarig, maar ik nodig iedereen 's avonds uit. Dan kan ik 's middags mooi nog even een siesta houden..:D

15. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik ben volgende maand jarig en ik vier het alleen Smiddags voor familie. Ik merk ook dat het allemaal zwaarder gaat worden hoor.

16. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Hoi iedereen, ik ben even een weekendje offline geweest (druk bezig met babykamer klussen) dus ik moet weer even bijlezen...

@Poekie79, das niet goedkoop zeg die kaartjes. Ik moet er nog naar kijken en had eerlijk gezegd nog geen idee van die prijzen. Maarja, voor een mooi kaartje moet je t over hebben he :) Ik zie er het meeste tegenop om zo'n kaartje uit te kiezen. Bij de verloskundige zie ik altijd zoveel kaartjes hangen en ik vind ze allemaal wel leuk. Het gaat een lastige keuze worden :)

@xd, dat is idd wel vervelend dat je een naam hebt en dat je man die dan toch niks vindt. Bij ons was het eerder andersom. Mijn vriend was op een naam gekomen en die vond ik ook meteen helemaal geweldig. Ben alleen aan de schrijfwijze gaan twijfelen (omdat het toch best moeilijk is mss) en we hebben er over nagedacht dan maar de makkelijke variant te kiezen. Maar we vinden de moeilijke manier toch mooier, en dat gaat 'm gewoon worden! Heb vorige week al rompertjes besteld met de naam erop :)

Wij hebben zaterdag eens flink gebabyshopped. Zowel het kamertje, als de kinderwagen besteld. Dadelijk even bellen wanneer ze het kunnen bezorgen. Hopelijk duurt dat niet al te lang. Was wel blij dat ik me er van te voren al in verdiept had want die verkoopster wist er niet zo veel vanaf en ze probeerde me echt van alles aan te smeren. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van "mag ik nou gewoon die kinderwagen bestellen??".
    Zondag zijn we weer verder gegaan met de babykamer en het begint al aardig op te schieten. Toen ik wilde kijken hoe moeilijk het behang er af zou komen trok ik meteen een hele baan los, binnen 5 minuten had ik de hele kamer af.... Mazzel!

Fijne dag iedereen!

17. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Ooooh, ik zie net dat ik onder de 100 dagen zit....!!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    We zijn allemaal bij elkaar in de buurt jarig, ik volgende week woensdag:)
    25 jaar, een halve sarah;) Het schiet op hihi...

Mamasandra. wat een geluk met zulk behang!
    Bij ons is nu alles eraf, de muren zijn helemaal kaal. Alleen 1 muur is een beton muur en die zit stikvol met luchtbelletjes. Van die gaatjes. GRRR...
    Morgen komt mn schoonvader de muren helemaal opvullen. Die kwam gisteren kijken en die is nogal pietje precies. Het moest volgens hem allemaal net ietsje netter. Haha, nou prima ga je gang;)

Dan kan ik komend weekend EINDELIJK schilderen als alles mee zit.

Vandaag alweer 24 weken zwanger:D

19. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@xd, gefeliciteerd met je 24 weken! :)

Onze muren moeten we ook nog wat aan doen hoor. Het zijn onbehandelde muren, en ik denk dat er toch eerst een grondlaag overheen moet. Daarnaast heeft m'n vriend de inbouwkast er bijna uitgesloopt en heeft gisteren 16(!) mega bouten uit de muur gehaald. Die gaten mogen we dus ook nog eerst opvullen. En volgend weekend ga ik dus ook lekker schilderen :)

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Komend weekend ook een schilderweekend dus:)
    Schilderen vind ik wel leuk om te doen, dan blijf je tenminste zien haha... Kan je tenminste zien dat ik gewerkt heb!

En dan maar wachten op ons kamertje....... Baal er nog steeds van. Maar goed niks aan te doen.

Is jullie kindje ook zo druk?
    Als ik savonds op de bank lig kun je hem gewoon zien schoppen, overal bulten op mn buik. Zo schattig:D

Deel Deze Pagina