Ja hier met t blote oog zie je um ook duidelijk en hij blijft staan! WOEHOEEEEEE! Sorry hoor maar hier hek voor mijn gevoel lang op gewacht eindlijk weer eens wat positiefs! Hopen dat het blijft plakken natuurlijk! Dus dan mag ik me over een paar weken weer bij de gyn melden ivm eerdere bbz moet ik verplicht naar het ziekenhuis .. Goed ik ga proberen me reactie in te dammen want moet nog andere testen doen..
Nou met andere tests nog niks, hopelijk over een paar dagen wel, zijn die van kruidvat dan echt zo gevoelig?
Ja volgensmij zijn die van Kruidvat best gevoelig. Kun je er nog 1 van de kruidvat doen, voor de zekerheid? Wanneer is je NOD?
de 31e had ik t moeten worden maar lijkt me stug dat je posi test terwijl t nie zo is. die van gisteren was spierwit, die van vadaag is een posi roze streep
OVERDUIDELIJK ZWANGER... Dit streepje is te duidelijk om vals positief te zijn. Kruidvat 2 voor 5 zijn over het algemeen super testen heb er weinig tot geen klachtn over gehoord. En ze schijnen inderdaad hel gevoelig te zijn. Ik heb er 's nachts mee getest nadat ik liters gedronken had en mega vaak naar de wc was geweest en zelfs toen verscheen er een licht lijntje en de volgende dag weer 1 gedaan en die knalde van het scherm bijna! Dus niet meer twijfelen deze is positief. Snel een afspraak make en laten checken of alles goed zit deze keer! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@mamasandra, geen idee wat het is, hier ook geen last van. Ik heb wel het idee dat mijn benen en handen/armen sneller "slapen" als ik verkeerd lig.. Ik zou het inderdaad even navragen bij de vk.. @Poekie, ik denk wel dat het weer ook meespeelt hoor, het is echt vermoeiend weer zo zonder zon! Ik wil ook graag tot 4 weken door blijven werken, omdat ik die weken liever heb als de kleine er is. Maar het wordt wel zwaarder merk ik nu al... Leuk hè als de kleine zo beweegt! Ik geniet daar ook echt van als ik achter m'n buro zit! @Mams, WOEHOEEEEEEE wat een geweldig nieuws!!! Ik vind het wel een duidelijke test hoor! Gefeliciteerd!!!! Morgen weer een keer testen zou ik zeggen! Spannend hoor!! Volgens mij ben je hartstikke zwanger en hopelijk is het van een prachtige plakbaby! Ik heb wel 1 keer heel licht positief getest met kruidvat 2voor5 maar dat was buiten de testtijd dat het streepje er stond en ik werd de dag erna ongesteld maar ik heb zelf het vermoeden dat het een hele vroege miskraam is geweest omdat ik ook altijd OMO wit testte daarmee! Een dag later was ie namelijk weer wit. En ik heb ook gehoord dat de kruidvat 2v5 heel gevoelig zijn. @Xd24, leuk die muurschildering van Woezel en Pip, dat is zo'n schattig plaatje! @All, vandaag weer controle gehad bij de vk. Alles was goed, m'n baarmoeder ligt nu 2 cm boven m'n navel! In eerste instantie was het hartje niet goed te horen, ze lag te ver weg! Maar onze kleine meid kwam al snel voorbij zwemmen! haha Het klonk zo sterk haar hartje! Toch weer anders dan de vorige keer.. Prachtig! Doen jullie een zwangerschapscursus? Zoja, welke en hoe bevalt het? Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik zoiets wil gaan doen...
@Mams, geen bloed geeft moed!!! Geduld hebben we allemaal niet! Pfff.... spannende tijd voor je! Hier draaien de duimen overuren!
Ja, dat maakt je dan meteen weer onzeker!! Maar die van kruidvat zijn wel erg gevoelig heb ik begrepen... Heb je nog kruidvat testen? Anders zou ik die morgenvroeg nog eens doen.. Wat ik altijd wel deed was kijken dat ik 3 uur voor het testen niet naar de wc was gegaan. Zodat je urine in ieder geval geconcentreerd genoeg is..
Haha nou ik heb bij de apotheek de eigen merk test gehaald! Die geeft negatief aan! MAAR WAT BLIJKT: t zijn de testen die matcare verkoopt! (nou heb ik daat nog geen superdingen over gehoord maar goed..) Hier een link, schijnen de supergevoelige te zijn! 2 + 2 gratis!! Mat Care Zwangerschapstest ULTRA • Zwangerschapstest.NU, De NR.1 webshop voor zwangerschapstesten!
Mams anders over paar daagjes nog een keer testen. Banne77 : Ik doe aan zwangerschapsyoga. Hoop dat ik er straks bij de bevalling iets aan heb...hihihi
Hmmm, matcare ken ik eigenlijk niet. Maar daar heb je dus weleens minder positieve dingen over gehoord... Het is ook raar dat je gisteren niet positief testte en vandaag wel!! Dat kan toch niet ineens vals positief zijn zou je denken?! Je bent ook al over je nod.. He verdorie, ik zit echt met je mee in spanning! hahaha Maar wachten tot morgen...
Hahaha ja idd de spanning wordt je debiel van Maar google maar eens op matcare ultra, deze testen koop je bij Kring apotheken dus in een neutrale " eigen Merk apotheek verpakking" dus ja tis vet vaag. Want als ik matcare moet geloven hebben deze testen dus een 10Mu/L grens. Die van kruidvat 2 voor 5 meten pas bij 20 Mu/L Die van Vomar hek geen idee, maar die sloegen gisteren en vandaag ook negatief uit...