Ok weer op gogel gegooit... Kassa (progamma van vara kwam met deze uitslag, getest onder 6 zwangere vrouwen en 1 MAN) Huismerk Kruidvat Kruidvat 7,49 8,5 2. Huismerk Etos Etos 7,49 7,6 3. Mat Care Ultra www.zwangerschapstest.nu 7,99 7,4 4. Predictor Algemeen verkrijgbaar 9,99 7,0 5. Samenwerkende Apothekers Kring Apotheek 7,35 6,9 6. Sensitest Cassette www.sensitest.nl 1,99 6,6 7. Clear Blue Digital Algemeen verkrijgbaar 10,00 6,6 8. Dip van Romed www.geboortewinkel.nl 0,83 5,3 9. Romed Midstream www.geboortewinkel.nl 1,50 2,1
@mams, ik denk dat de kans aanwezig is dat de hoeveelheid hcg nog vrij laag is omdat je eerst negatief testte en daarna licht positief. Als je daarna meteen andere testen gaat doen op een later tijdstip of als je bijvoorbeeld gedronken hebt dan is je urine waarschijnlijk niet geconcentreerd genoeg waardoor het weer te laag is om positief te testen. Ik zou het 's ochtends nog een keer proberen en desnoods over een paar dagen. Ik duim voor je iig! Ik heb zelf weer een vervelende nacht achter de rug. Kreeg weer heel veel last van m'n handen en dit keer ook m'n polsen. Dit zoveel pijn alsof ze zwaar gekneusd waren en ik kon gewoon weer niet slapen. Zit nu op m'n werk en heb er nu ook last van (tintelende vingers, geen gevoel) en het typen van dit berichtje is denk ik ook niet slim... Heb dus maar een afspraak gemaakt bij de huisarts maar daar kan ik pas vanmiddag terecht. Heb 't net tegen m'n manager gezegd en die neemt me duidelijk niet serieus. Ook m'n collega's zitten me aan te kijken alsof ik gek ben. Voel me hier echt behoorlijk rot over! (En dan zo weinig slapen helpt niet).
Ben net wakker en heb 2 testen ochtendurine gedaan die ik nog had liggen, beide (nog) negatief. Wel lage rugpijn. En verder weet ik het ook niet meer.
MamaSandra fijn dat je in ieder geval vandaag al naar de huisarts kan! En die collega's moet je gewoon negeren. Is wel stom dat ze zo doen.... *knuffel* Mams: Raar hoor met die testen allemaal. Proberen geduldig te blijven en even wachten en misschien van het weekend nog eens testen? Ik heb vandaag een bad-day. Ben ernorm moe, heb een bad hair day ... en heb gewoon nergens zin in vandaag. Zit op m'n werk maar ben blij als het 17.00u is.
Ja ik wacht idd nog maar even, ik test over een tijdje wel gewoon met clear blue en idyl. Misschien nog ff naar de kruidvat om die 2 voor 5 te halen. Ik heb ook een bad day. Heulemaal nergens zin in... pfff En moe...
Goh meiden, ik doe ook mee met de "ik heb een bad day". M'n handen heb ik nu gedurende de dag gelukkig weinig last van, maar nu heb ik wel weer enorm veel last van 'm'n rug. Volgens mij de hele ochtend verkeerd op m'n stoel gezeten. En m'n haar zit ook al voor geen meter vandaag! *Mopper, mopper, mopper*
MamaSandra ook een bad hair day!? hahaha Echt ik zie er nie uit vandaag. hahahaha Nog 2 uurtjes ....ga ik snel naar huis!
Zit al thuis, maar me spiegel knapt bijna, het kan me haar niet aan! Pff bijna einde van de dag, vriend moet nog tot 00.00uur werken (ja middag/avond diensten, hijs fijn).. en moet voortaan een uur eerder beginnen -D Maar ja tis maar zo dus ik verveel me savonds ook ongelovelijk Dan maar hier tikken...
Hoe is het met iedereen na de 'bad-days' Ik heb vannacht slecht geslapen, zit nu wat voor me uit te staren op mn werk. GAAAPPP
Goedemorgen iedereen! Mams, al wat verandering daar? En hoe is ;t met jullie haar vandaag? Beter? Gisteren naar de huisarts geweest voor mn handen en polsen en ik blijk het Carpaal Tunnels Syndroom te hebben. Dit houdt in dat de zenuwen in m'n polsen bekneld zitten. Met pijn, gevoelloosheid, tintelingen e.d. als gevolg. Normaal komt dit omdat de 'tunnel' waar je zenuwen door lopen te nauw is, bij zwangere vrouwen komt dit schijnbaar door vocht vasthouden etc. Dus nu heb ik polsbraces om mee te slapen en voor tijdens het werk, en ik moet zeggen, heb vannacht een stuk beter geslapen! En het typt verschrikkelijk! Vanochtend naar de vk geweest en alles is goed. Baby groeit goed, bloeddruk is goed, en het hartje klopt ook goed Moet alleen bloed laten prikken ivm eventueel suiker (heb overgewicht) dus dat betekend binnenkort een paar uur in een ziekenhuis doorbrengen :S heeeeeel leuk.
Goedemorgen xd24, mijn haar zit nog steeds bad (maar dat zit t eigenlijk altijd dus ik moet niet zeuren XD). Heb wel beter geslapen. Heb alleen totaaaaaaaaaaaal geen zin in werk. (Ga veel liever de laatste kracht in mn handen gebruiken voor de babykamer )
Ohjeej dat klinkt best heftig... Hopelijk werkt dit nu wel goed en krijg je niet meer last van je handen, vervelend hoor!! Fijn dat de kleine het goed doet Altijd weer fijn om het hartje te horen he!! Ik heb vandaag 2x een topic geopend over onze naam/namen. Heb een poll gemaakt, stemmen jullie ook even?? Thnx!
Ik ga meteen even kijken! Ja ik vind t altijd heel leuk om 't hartje te horen. Toen de vk bezig was trapte de kleine ook en de vk voelde dat. M'n vriend meteen helemaal beteuterd omdat hij dat dus nog niet heeft gevoeld. Iedere keer als ze schopt en ik roep "nu moet je komen voelen" is hij natuurlijk net te laat.
Haha dat ken ik. Zodra ik mn vriend roep stopt de baby. Ik denk dat dat door je stem komt? Tenminste dat idee heb ik. Ik knip nu voortaan in mn vinger ofzo hahaha.. En dat werkt Nou moet ik wel zeggen dat omze kleine echt megadruk is. Gisteren lag ik half op de bank met de laptop op mn buik en moest de laptop echt vasthouden, schudde alle kanten op hihi
Goeiemiddag allemaal, Mamasan, nee ik heb nog geen positief resultaat, me haar en me spiegel willen weer meewerken vandaag Maar wordt wel gek van de onzekerheid, straks maar weer ff naar de kruidvat, nog altijd geen duivels.... Carpaal Tunnel das vervelend, maar ze kunnen er wel wat aan doen, Google maar eens op behandeling, en sterkte! XD ik heb gestemd op je poll..
Bedankt voor het stemmen Mams... Hopelijk heb je snel een mooie test in handen, onzekerheid is niks he!
Goedemiddag dames, Nou mijn haar heb ik gewassen en ga het strak ff fohnen en in model proberen te brengen hahaha! Vandaag 24 weken!!! Heb de stofzuiger door het huis gehaald en de wasmachine aan gezet en zal zo nog ff de wc en douche schoonmaken. Vriendin van me komt rond 14.00 dus dat wordt een gezellige dag! @ mamasandra, he meid wat vervelend is dat. Je hoort inderdaad wel vaker dat het bij zwangere vrouwen ineens ter voorschijn komt. Hopelijk is het met die braces wat te doen en benje er na de zwangerschap weer van af. Een oud collega van mij heeft het namelijk ook tijdens haar zwangerschap gehad en na de zwangerschap ging het niet over dus toen moest ze er aan geopereerd worden. @Mams85 vage boel hoor met die testen. Vandaag maar weer even die 2v5 halen dacht ik zo!!! @xd24 ik zal je topic even opzoeken en dan stemmen!! Liefs
Hi meiden! Nou ook hier zit m'n haar beter als gister! Heb ook weer make-up op ... leuke kleren aangedaan. HAHAHAHAHA Gister was echt een "off-day". XD24: Ik ga zo gelijk ff stemmen! MamaSandra : Tunnel-syndroom dus.... Fijn dat je er iets voor gekregen heb! Wat betreft je suiker. Heeft de VK dat aangegeven ofzo? Ben je al veel kilo's aangekomen in je zwangerschap? Mams: Knuffel voor jou! Balen die onzekerheid!!! Zonnetje schijnt hier heerlijk! Hopen dat het winterse-weer nu weg blijft. Oh ja ik mag volgende week dinsdag de 15e weer naar de VK.
ik heb hier een actieve baby die het leuk vind om mamma in haar blaas te schoppen met het gevolg dat ik dus steeds naar die wc kan hobbelen!!