Haha fijn he Sunny Poekie, hier geen zonnetje.. Bewolkt en vies bleh... Op welke naam hebben jullie gestemd?? Ben ik wel benieuwd naar
Niet om het een of ander maar mijn hond heet Luca, nickname Lucky Haha sunny, fijn zoon kleintje op de blaas blegh. Ik rij nu ff naar de KV!!! Laat het straks wel weten!!!
@ haha leuke naam voor je hond Luca is een vernoeming naar een nichtje van mn vriend. Dus die staat sowieso vast! Mijn duimen draaien ook!!
Oooow, zoveel te typen en dat met mijn handjes.... Daar gaat ie... @xd24, ik heb op Thom gestemd, maar zat ook te twijfelen voor Julien. Voel me daarbij alleen een beetje bij bevooroordeeld omdat het zo ongeveer de jongensvariant is van de naam die wij voor onze kleine hebben gekozen Nog succes met het overhalen van je vriend @sunnyqueen, ik ga er maar even gewoon van uit dat het na de zwangerschap weer over is, ik heb voorlopig wel genoeg operaties gehad . Maar ik kan t me ook niet voorstellen, heb er hiervoor nog nooit last van gehad. @Poekie, ja ik heb gewoon behoorlijk overgewicht dus ze hadden in het begin al aangegeven dat ze me voor de zekerheid gaan testen. Ben naar mijn idee ook veeeeeel te veel aangekomen al (12 kilo) en voel me er echt behoorlijk rot over. Heb er toch jaren over gedaan om 20 kilo kwijt te raken en voel me nu weer terug bij af... Maarja, ik let op wat ik eet en beweeg ook regelmatig, meer kan ik ook niet doen. @mams, ik duim voor je!!
Hehe, nee ook geen juliette... Ik heb trouwens net een afspraak gemaakt voor dat bloedprikken. Ik denk dat doen we even, maar het is een heel gedoe zeg Moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn, mag vanaf 22h de avond ervoor niet meer eten en moet dan 2,5 uur in het ziekenhuis blijven om dan ieder half uur geprikt te worden.... Heb niks tegen bloedprikken maar ik ben geen speldenkussen... (en ik wordt ook heel chagerijnig als ik niet mag ontbijten)
Nou meiden, getest en OMOwit. met kv 2voor 5 die van de week zwanger aangaf? Dit is natuurlijk niet met ochtendurine gedaan en ben ook nog niet ongesteld. Ik wacht nog maar een paar dagen, kijken of het doorbreekt, zo niet wordt het testen, en als dat weer negatief is dan ga ik maar een terug naar de gyn. Zit me net te bedenken dat ik namelijk met die bbz ook heel moeilijk kon testen de eerste tijd. waren ook allemaal vage streepjes of geen streepjes. pas na een maand ofzo teste ik knallend posi. ik wacht het weekend maar af misschien is het vroeg misgegaan. of niet en heb ik nog niet genoeg hcg, wat ik raar blijf vinden aangezien ik van de week wel positief teste....
Ohw mams, shit zeg die onduidelijkheid! Mijn duimen blijven voor je draaien!! @ mamasandra, ik zit overal de googlen maar wat is de italiaanse versie van Julie of Julia... Dat is toch al Italiaans? (het lijkt maar alsof ik nieuwsgierig ben hoor)
@mams, wat vervelend joh. En als je ongi dan ook nog uitblijft dan heb je helemaal die onzekerheid. Ik zou als er over een paar dagen niks veranderd is idd maar naar de dokter gaan. Toch raar idd dat je van de week wel een positieve test had.
@xd24, zal ik het dan maar vertellen dan? Julia is idd al italiaans, alleen in italie wordt het meestal geschreven als Giulia. En zo gaat onze kleine meid heten