chique hoor Vind het een erg leuke naam. Bij mij staat Julien echt op 1, wel op zn nederlands uitgesproken Juuliejun zeg maar haha... Ik hoop dat ik mn vriend nog kan overtuigen, moet de naam gewoon vaker roepen denk ik.... Dan kan hij er aan wennen. Hij is meer van simpel en veel voorkomend. Ik wil dat juist niet
Mijn vriend is zelf met Giulia gekomen en ik moest daar zelf een beetje aan wennen. Vindt Julia ook heel mooi en was een beetje bang dat het een beetje te moeilijke naam zou zijn. Maar vind 'm toch wel heeeeel mooi en lekker speciaal En mn vriend en ik hebben wat met Italie, daar is t ook een beetje doorgekomen. Dus het past ook wel een beetje bij ons (Ik zou bij een jongetje Luca echt geweldig vinden!)
Leuke naam mamasan, iedereen thanks voor het duimendraaien (zullen wel lam worden inmiddels) Tja ach tis maar weer afwachten..
@Mamasandra, klinkt best heftig wat jij hebt! Op zich wel fijn dat nu bekend is wat het is en dat er iets aan gedaan kan worden om het te verlichten... Hopelijk is het na je zwangerschap gewoon weer over! Suiker moeten ze bij mij ook in de gaten houden, ik hoef alleen nog niet te prikken. Waarschijnlijk omdat ik nog niet zo heel veel ben aangekomen. Bij mij zit het wel in de familie... Tja, opletten wat je eet en bewegen en meer kan je echt niet doen hoor. Je moet ook een beetje kunnen genieten in deze tijd vind ik! Het is ook heel verschillend hoeveel mensen aankomen.. Het kan goed zijn dat je het zo weer kwijt bent na de bevalling! Mooie naam hoor Giulia! Moest er meteen aan denken toen je schreef op z'n italiaans! Wij hebben ook wel wat met Italie.. Onze kleine meid is daar in ieder geval gemaakt! @Xd, ik heb gestemd op Julien! Vind dat de mooiste die er tussen staat en helemaal in combi met Luca!! Inderdaad wat vaker uitspreken en als je het over de kleine hebt dan bij die naam noemen! Mijn man is ook van de "normale" namen. En ik juist niet van de 13 in dozijn... Erg moeilijk! Ik vond zijn keuze overigens wel mooi dus die is het uiteindelijk toch geworden. Onze dochter gaar voluit Emily Maria Olivia R... heten, als je dan de initialen omdraait krijg je rome! Maria is een vernoeming naar mijn moeder en Olivia vonden we ook een mooie naam.. @Mams, he bah wat vervelend zeg nog steeds geen duidelijkheid!! Ook raar dat er 1 positief is en de rest niet... En maar weer geduld opbrengen! De duimen draaien hier gewoon overuren hoor, no problem! @Sunny, onze kleine vind het ook heel fijn om op mijn blaas te gaan "liggen" haha, als ik zit is er niks aan de hand maar zodra ik ga staan dan moet ik me toch ineens nodig naar de wc!!
Goedemorgen dames, het is weer vrijdag!! Nog een dagje werken en daarna weekend! Ben er wel aan toe hoor, hoewel het toch wel weer een klus weekend gaat worden. Deze week hebben we 's avonds alles een beetje voorbereid om te zorgen dat we morgen kunnen beginnen met schilderen. Moeten alleen eerst een rondje milieustraat doen (oude vloerbedekking eruit etc). Er moet een hoop gebeuren maar ik hoop toch wel ver te komen Vandaag ben ik ook lekker vroeg begonnen met werk zodat ik ook lekker op tijd naar huis kan! Ben ik ook wel aan toe @Banne, heel leuk dat jullie ook wat hebben met Italie! En ik vind de naam en de initialen echt heel leuk gevonden!
Goedemorgen! Jaaa nog 1 dag werken ik ben ook echt toe aan weekend. Morgen is mn vriend weer naar school en misschien dat ik ga verven maar misschien doe ik ook wel een x een weekendje niks. Voorlopig komt het kamertje toch nog niet binnen Vannacht weer slecht geslapen... Bah dat is niks!
@xd24, ja een weekendje niks doen is ook heel lekker! ik zal zondagmiddag ook wel op de bank ploffen hoor, heb mn rust ook nodig! Ik krijg dinsdag t kamertje al binnen (we hebben ook gewoon zo'n basis model enzo die standaard op voorraad is) en ergens wil ik die dan t liefst op de kamer neerzetten natuurlijk. Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Er moet gewoon nog zoveel. Maar ik vind t wel leuk om een beetje voortgang te zien. Iedere avond sta ik in de kamer voor te stellen hoe het eruit zou zien als er mooie witte siergordijnen hangen en een mooi wit rolgordijn (ipv de vies gele luxaflex die er nu hangt) en de muren mooi zacht wit zijn enzo XD Ideeen genoeg! Maar hoe komt het eigenlijk dat je zo slecht slaapt? Komt het door zwangerschapskwaaltjes? Of een trappende baby in je buik?
@ mamasandra, haha zo sta ik ook veel te dromen Leuk he... Nog een paar maandjes en dan is alles klaar en ligt er gewoon een minimensje in dat kamertje. Vind het echt een gek idee!! Geen idee hoe dat slapen komt. Ik lig normaal altijd op mn buik. Dat gaat nu niet meer dus sinds een paar weken op mn zij. Gaat ook goed. Eerst kon ik niet meer liggen op mn rechterzij, net of mn been dan doodgaat. Heel gek gevoel. En sinds deze week is dat ook als ik op mn linkerzij lig:S Heb al een voedingskussen gekocht, moet zeggen dat ik daar erg lekker mee lig. Maar vind dat 'kwaaltje' met mn benen zo vreemd:S Misschien dat ik daarom wel steeds wakker ben? Ik heb geen idee
@xd24, tja ik ken het wel een beetje. Ik sliep normaal ook altijd op m'n buik maar dat lukt nu echt niet meer. En op m'n rug slapen is ook niet even comfortabel meer, dat lukt me alleen als ik m'n hoofdeinde omhoog heb staan. Dus het is van zij op zij draaien. En daar heb ik ook zo'n voedingskussen voor aangeschaft en dat helpt heel erg. Alleen iedere keer als ik me omdraai ben ik met dat ding aan t hanussen. En wakker wordt ik sowieso meerdere keren op een nacht (om naar de wc te gaan). Ben alleen normaal moe genoeg om meteen weer in slaap te vallen... En je been is wel gek ja, mss dat je een bepaalde zenuw bekneld ofzo? Zijn je benen gevoelloos of tintelen ze?
Ja gevoelloos. Het is niet dat ze slapen... dan gaan ze prikken op een gegeven moment.. Raar he, misschien bij de vk ff navragen. Zown voedingskussen is echt fijn he. Ik lig idd met omdraaien ook in de knoop
@xd, dat heb ik ook hoor als ik lange tijd op mijn zij ligt dan is het net of sterft mijn been af. Bij mij is dit het gevolg van zwangerschaps ischias. Ik heb namelijk als ik lang in dezelfde houding sta, zit of lig dat het in mijn onderrug pijn begint te doen en dat trekt dan door in mijn hele been. En dan weet ik niet meer hoe ik mijn been moet neer zetten of neer leggen. Gevraagd aan de vk in het ziekenhuis wat dit kon zijn en zij zei direct ZWANGERSCHAPSISCHIAS!! Liefs
Hmmm, klinkt ook als een vervelend kwaaltje. Heb ik gelukkig (nog) geen last van. (Even afkloppen). Zeg wat een rare dag hier vandaag. Ben me ook veel te druk aan 't maken over werkgerelateerde zaken, stress enzo. Ergens wou ik dat m'n manager er ook meer begrip voor had dat te veel stress niet goed voor me is. En dat 40 uur werken toch wel zwaar voor me wordt.
Niet stressen mamasandra, probeer het naast je neer te leggen. Ik merk ook dat 40 uur in de week wel veel is. Vooral als je in het weekend ook nog druk bent. Is het niet een idee om binnenkort een paar daagjes vrij te nemen? Ff tijd voor jezelf. Kan ooit erg lekker zijn!
Kreeg net een leuke opmerking. Moest het bezoek van mn baas ophalen. Ik zit hier in brabant, dus op zn brabants: GVD, moar gij bent chique zwanger Sta ik dan met mn rlx kleren aan, lompe uggs, grijze handige maillot en een simpel zwart jurkje erover hahahaha Oeh bedankt meneer Maar wel leuk natuurlijk
Oh mijn god dames.... Pffffff.... Ik heb me een portie last van m'n hormonen! Ik kan wel janken! Voel me onwijs verdrietig en depri. Voel me onrustig. En.. Bah.... Gewoon heeeeel irritant. Hoop dat m'n mannetje zo thuis komt. Heb ik wat afleiding.
Hoi! Ben ik weer. M'n hormonenbui is weer over. Oh wat voelde ik me (zonder reden!) verdrietig en emotioneel. M'n lieve ouders zijn ons nu aan het helpen. Met huishouden en huishoudelijke taakjes. Echt lief!!!!! Mams balen dat je nog steeds negatief test.
@ Poekie wat lief idd! @ de rest: Het is toch mis gegaan .. Dus een vrij emo-avondje gehad. Een beetje aan het bijkomen.