He meiden Pfff zit op mn werk en verveel me dood. Er is gewoon niets te doen. Duurt lang zo eerder het 17.00u is. bedankt voor de reacties op m'n buik!
Hoi dames, Ik reageer vanavond even op alles, het is hier paniek op mn werk. We zitten hier met ongeveer 10 man, en ik heb de sleutel van de kluis waar belangrijke papieren inzitten en sinds 2 maanden ligt er een enveloppe met veel geld. Overdag kan iedereen bij die sleutel. Nu blijkt het geld weg te zijn!!!! Politie is net al geweest, ben benieuwd wat er uit komt. Ik vind dit maar niks zo, bah!!
@Poekie Komt het door de crisis dat je het zo rustig hebt? Of is het gewoon zo maar eenmalig. Als ik aan het werk ben verveel ik me nooit maar ik werk dan ook met mensen die ziek,oud enz zijn scheelt ook wel @Xd24 Pfff dat is schrikken suc6 ermee!
XD wat een k.l.o.t.e. situatie!!!! zustertje: crisis is eigenlijk beetje voorbij... ik begrijp ook niet hoe goed waarom het rustig is. soms baal ik er enorm van! (zoals vandaag)
Even snel hoor dames, ben namelijk erg moe!! MOOIE BUIK POEKIE!!!! @ Xd echt kut situatie!!! Hopelijk is het snel opgelost!! Liefs
@Mams, WAHAHhahahaha, een pampersbom is wel een goeie!! @Zustertje, hier nog een slechte slaper! En ook niet omdat ik niet lekker lig of moet plassen ofzo.. Vannacht om half 2 wakker en daarna vanaf 4:15. En om 6 uur gaat de wekker weer!! Erg vermoeiend! @Mamasandra, wat een lange dag zeg! Dat zou je toch eigenlijk niet meer moeten doen nu, maar ik begrijp dat dat erg moeilijk is als je collega's nog wel hard aan het werk zijn. @Poekie, wow, mooie buik hoor!!! @Xd, jeetje wat een rot situatie zeg!! Hopelijk is het nu al opgelost?! @Auto parkeren, ik heb gelukkig met de pizzeria tegenover m'n werk kunnen regelen dat ik mijn auto zo lang (lees tot m'n verlof..) op hun terrein kan parkeren! Een voordeel dus aan de hele situatie ik sta nu heel dicht bij mijn werk geparkeerd!! haha Hij staat ook in mijn zicht, eens kijken of diegene nu nog zoveel lef heeft!
@ Banne, jee wat een verhaal. Wie smeert er nou poep op een auto:S En mag je je hond mee naar je werk? Ideaal lijkt me. Mag de kleine straks ook mee? hihi Hier ook een slechte slaper al moet ik zeggen (even afkloppen) dat de laatste 2 nachten goed gaan. Probleem op mn werk is niet opgelost, politie is geweest en ze gaan een onderzoek doen. Wel echt heel erg nu hoor, we zitten met weinig mensen en je gaat toch iedereen even bij langs... Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand van ons dat zou kunnen doen!! Maargoed, geld is lelijk zeggen ze wel eens he.. Hopelijk is het snel opgelost want er hangt nu een aparte sfeer. @ Poekie, vervelend als je weinig te doen hebt. Ik had dat bij mn vorige baan dagelijks.. Dat ik echt 9 van de 10 x me verveelde. BAH!
Allemaal slechte slapers hier? Ik niet! Gelukkig! (even afkloppen) Zodra m'n hoofd het kussen raakt slaap ik al bijna. Hihi Xd : wat een rot sfeertje. Banne : fijn dat je de auto ergens anders kan parkeren!
Hoi Meiden, Hier gisteren bijna 10 uur gewerkt Heb echt heerlijk geslapen! Vanmorgen even wat huishouden doen en dan met mijn schoonzus richting mijn ouders gaan naar de 9maandenbeurs en huishoudbeurs. Erg veel zin in! Misschien ben ik vanavond nog online maar ligt eraan hoe laat het is. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Zustertje, veel plezier vandaag!! Gezellig dagje voor je Ik moet zo naar mn werk, heb weinig zin moet ik bekennen hihi Xxx
Goedemorgen iedereen! Wat is er gisteren weer wat afgekletst. Ik heb het gewoon echt TE druk op m'n werk deze week en 's avonds ben ik echt helemaal kapot. Dus achter mn pc zitten doe ik dan ook niet meer. Gisteren is mijn vervangster voor tijdens m'n verlof begonnen en dat zorgt er in het begin toch voor dat het alleen maar drukker is (inwerken enzo). @xd, wat een gedoe op je werk zeg! Ik snap dat dat voor een hele vreemde sfeer kan zorgen. Hopelijk wordt het snel opgelost. Helaas gebeuren dit soort dingen nou eenmaal. Geld kan rare dingen doen met mensen. @zustertje, heel veel plezier vandaag! Zal een lekker drukke dag worden @banne, mooi dat je ergens anders kan parkeren. Ben benieuwd of het nou nog een keer gebeurd. Maar nu kun je het dan iig in de gaten houden. @poekie, heel vervelend dat het zo rustig is op je werk. Zullen we af en toe even ruilen? Bij mij is het juist TE druk de laatste tijd. In beide gevallen niet helemaal in balans zeg maar... Ow, en die buikfoto van mij komt echt nog wel hoor. Als ik vanavond puf heb om thuis achter mn compu te kruipen...
@ mamasandra, iemand inleren heeft idd tijd nodig! Te druk hebben is ook weer niet fijn he, je moet wel op jezelf letten he (moet ik zeggen met mn harde buiken ).. Ochja, shit ik moet ook mn buikfoto nog plaatsen! Zwanger he, beetje vergeetachtig
Goedemorgen! Ja dames waar bljven die buikfotos!!!!!! Hier ook op het werk. Wederom erg rustig. *zucht* Kan je ook heel moe van worden hoor. Van niets doen.
@poekie, echt vervelend voor je dat het zo rustig is... Dan duren de dagen wel lang natuurlijk. Mijn ochtend is weer voorbij gevlogen en ik vraag me af hoe ik mijn resterende taken in de middag ga stoppen. Om 15h heb ik ook nog een conf call. Dat breekt de middag ook weer zo. @xd, de persoon die voor mij gaat invallen heeft echt jaren bij dit bedrijf gewerkt en is toen weggegaan. Uiteindelijk heb ik haar rol overgenomen. Komt er op neer dat zij meer ervaring heeft dan ik, dat zorgt toch wel voor een bizarre situatie Heb ondertussen nog meer van haar geleerd dan andersom. Maar ik vind het wel prettig om te weten dat mijn werk straks in goede handen is.
@ mamasandra, dat is inderdaad een aparte situatie Wel fijn dat ze jou kan vervangen in je verlof. @ hier, ik word KNETTERgek van 1 baas van me... die is zo *&&^*&(&, stikt in het geld en zo gedraagd ie zich ook. Ik kan er echt niet meer tegen. Komt ie net naar me toe: Het gaat de laatste tijd wel vaak mis tussen ons he?! k zo huh hoezo? ALS IK BEZOEK HEB WIL IK DAT JE IEDERE 30 MIN DRINKEN KOMT BRENGEN!!! en ohja, maandag had ik bezoek en je zei niet eens hoi tegen die mensen. Flikker op ik zie die mensen binnenkomen geef ze zelfs een hand en stel me voor, wat wil je nog meer moet ik ze omhelsen ofzo?! Dit is niet het enige, speelt al een hele lange tijd maar krijg dr onderhand de pest in. Wil sowieso een andere baan omdat ik niet tegen zulke mensen kan. Maarja solliciteren tijdens je zwangerschap werkt niet he.. Dus doe dat nadat de kleine geboren is... Zo ik ben ff mn ei kwijt, thnx
WHAt A ASS! Treurig dat soort verwend trashy... issie altijd al zo geweest ? Wat een koekwous, zit je dan met je goeie gedrag, kan me voorstellen dat die hormonen door je tong ratelen en je er heel hard op moet bijten om je in te houden Hoe oud issie? 3? x:x:xik wil dit, ik moet dit hebben en zo niet ga ik op de grond liggen krijsen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WIL ME ZINNNN!!!!:x:x:x Straks moet je hun voeten nog kussen Wat een geval verwend, egotrippend stuk vreten! Bah, veel sterkte, misschien wordt ie loopt ie gewoon warm van je hormoonuitstoot en krijgt ie thuis niks meer mhuwhahah, maar goed zo ga je niet met je personeel om. Bah zeg wat een figuur. Heel veel sterkte meid! X Mams.
Xd wat een EIKEL !!!! Ik weet hoe je je ongeveer voelt wat betreft solliciteren. Ik heb beetje hetzelfde. Wil niet alleen maar "aanwezig" zijn op m'n werk, 40uur p/week! MAAR ik ben nu weer lekker thuis. Morgen nog 1 dag naar het werk. Morgen 29 weken zwanger. Morgen nog 6 weekjes tot verlof!
Goedemorgen iedereen. Ik ben er ook echt helemaal klaar mee op m'n werk. Ben gewoon op, slaap slecht, het is hartstikke druk, en iedereen hier lijkt te verwachten dat ik gewoon overuren draai etc. Gisteravond op het moment dat ik mn uren al ruim gemaakt had en ik op het punt stond om af te sluiten had mn manager nog wat k-klusjes voor me om op te knappen. En nu zit ik hier ook weer achter mn bureau mezelf af te vragen waarom ik hier in hemelsnaam ben. Sorry voor m'n behoorlijk chago bui... Ben toe aan weekend!