Ja wel goed om het aan te geven.. De zorg is toch wel pittig! En je moet natuurlijk niet vergeten ook voor je kleintje (en jezelf!) te zorgen Ik heb vorige week een bloeding gehad. Waarschijnlijk doordat ik teveel gedaan heb. Druk op mn werk, thuis had ik de toekomstige babykamer leeggehaald, dus kasten bureau enz versleept. Blijkt toch teveel van het goede te zijn... Als je zon bloeding krijgt ga je wel nadenken. Ik schrok me rot!!
Hey meiden! @Poekie, wat leuk dat jullie het ook te horen krijgen op 20 dec!! Als de kleine meewerkt natuurlijk.. enne kantoorwerk kun je heeeeel moe van worden! @Xd24, volgens mij moeten ze het wel kunnen zien hoor met 17 weken. Wij gaan naar een echo bureau en die gaven aan het vanaf 16 weken te kunnen zien! Dus ik hoop voor jou dat de verloskundige goed wil kijken en dat de kleine er goed voorligt natuurlijk.. @Sunnyqueen, Volgens mij is dat niet goed als je dat nu al zo vaak hebt! ik zou het inderdaad even goed navragen! Misschien heb je het al nagevraagd?! Hier ook administratief werk bij een assurantiekantoor. Maar ik merk het wel aan mijn buik als ik het heel druk heb gehad.
Goedenavond dames, Net uit mijn werk. Gelukkig een rustige woongroep vanavond en redelijk lichte mensen dus heb geen last van harde buiken gehad. Heb vanmiddag nog zieknhuis gebeld en kreeg klinisch verloskundige en die zei: Zolang het geen pijn doet, je geen bloedverlies hebt en er geen regelmaat in zit hoef ik me geen zorgen te maken en kan ik gewoon blijven werken, maar op het moment dat ik een harde buik heb moet ik wel ff me rust pakken. Liefs
Ik heb as.dinsdag weer een afspraak bij de verloskundige. Normaliter maken ze dan geen echo. Bekijken ze je alleen en luisteren naar het hartje. Denk je dat ik kan vragen om een echo? Zodat ze kan kijken naar het geslacht? Wil niet als 'zeurmens' overkomen. Sunny fijn dat je gister een rustige woongroep had! Banne kan jij ook niet wachten tot het 20 december is...hihi
@Poekie, ik zou het gewoon vragen!! Hun begrijpen het toch ook wel dat je het graag wil weten?? Ik heb een afspraak op 7 december maar dan ben ik denk ik nog niet ver genoeg dat ze het kunnen zien.. Anders zou ik het ook vragen! Haha
@ Poekie, gewoon vragen!! Doe ze vast wel @ hier, ik ben zo flauw vandaag... Heel snel buiten adem en steeds komt het gevoel dat ik flauw moet vallen, echt heeeeeel irritant!
xd24 : mooi rustig aan doen meid! Hebben jullie al enig idee hoe jullie de kinderkamer gaan inrichten? Kleuren / thema's, enz.? Ik heb echt totaal geen idee.....
@ poekie, wij halen er 1 bij babydeals! Wij houden van landelijk en dat hebben ze daar Goedkoopste, goedkope, babykamers, babykamer, tienerkamer, tienerkamers Welke we nemen daar zijn we nog niet over uit, het is best moeilijk haha
@poekie, Wij hebben gekozen voor een lichte kamer bij Europa's grootste babywinkel. Duizenden babykamers, kinderwagens en autostoeltjes | Babypark De kamer heet shakery wit. Het was een van de weinige kamers die we allebei mooi vonden! Dus die hebben we maar meteen besteld. Qua kleuren en dergelijke heb ik nog geen idee. Dat ligt er ook aan wat het wordt! Dus daar ga ik na 20 december eens goed over nadenken..
Wij hebben witte muren. Ook witte meubeltjes. Verder qua kleur, aankleding en thema weet ik het nog niet precies. Lig nu in bed. Morgen werken. Zoooo geen zin in.
Zullen we hier ook een lijstje bijhouden met wie wanneer moet gaan bevallen - en evt. een lijstje met wie wanneer naar de verloskundige of iets moet?
Ja leuk! Zal ik beginnen, ik weet niet wat je er allemaal in wilt hebben Xd24-uitgerekende datum 23 mei-30 nov controle VK-22dec geslachtbepaling pretecho
Poekie- uitgerekende datum 6 mei Xd24-uitgerekende datum 23 mei 30 nov controle VK Xd24 30 nov controle VK Poekie 20 dec 20 weken echo Poekie 22 dec pretecho Xd24
Poekie- uitgerekende datum 6 mei 2011 Xd24-uitgerekende datum 23 mei 2011 Banne77-uitgerekende datum 28 mei 2011 30 nov controle VK Xd24 30 nov controle VK Poekie 7 dec controle VK Banne77 20 dec 20 weken echo Poekie 20 dec echo geslachtsbepaling Banne77 22 dec pretecho Xd24
Thanx Poekie! Hebben jullie eigenlijk al een idee wat het wordt?? Ik weet niet meer of dit al een keer gevraagd was.... Ik denk zelf dat wij een meisje krijgen.... Mijn man heeft geen idee. Mijn moeder ook niet en mijn schoonmoeder denkt ook een meisje. Ik ben zo benieuwd! Kan niet wachten tot het 20 dec. is!
Poekie- uitgerekende datum 6 mei 2011 Xd24-uitgerekende datum 23 mei 2011 Sunnyqueen21- uitgerekende datum 26 mei 2011 Banne77-uitgerekende datum 28 mei 2011 30 nov controle VK Xd24 30 nov controle VK Poekie 7 dec controle VK Banne77 17 dec controle gyn Sunnyqueen21 20 dec 20 weken echo Poekie 20 dec echo geslachtsbepaling Banne77 22 dec pretecho Xd24 Mezelf er ff bij gezet!
Het maakt mij ook niet zoveel uit hoor. Hoewel een meisje me wel erg leuk lijkt.. Wat is het trouwens rustig in dit topic...
Het is idd rustig hier We zijn ook niet met veel! Ons maakt het ook niet uit een jongen of meisje, het heeft beide wel wat! Maar mijn gevoel zegt een jongen. En iedereen om ons heen denkt dat ook.. 22dec weten we het, heb er echt al zin in!! Hebben jullie nog last van kwaaltjes ofzo? Xxx