Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Gisteren helemaal vergeten te reageren:S
    @ Mams, haha heerlijk je haalt de woorden uit mn mond:D
    @ Poekie, nee betaald krijgen om aanwezig te zijn dat is niks. Dan schiet de tijd ook niet echt op he?!

@ Mamasandra, geef aan dat je het niet trekt! Nog 1 dagje en dan is het weer weekend. JIHAAAH:D
    Ik ben er zo aan toe.
    Heb ook echt geen zin meer in werken, dat verlof... Laat het maar beginnen he!

@ hier, vanavond gaan we een box met toebehoren uitzoeken. Heb er zin in! Kunnen we die ook meteen opzetten (als de box op voorraad is natuurlijk).
    En nog steeds moet ik mn buikfoto plaatsten, wat slecht ik vergeet het gewoon steeds.

2. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@xd, ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het niet trek. Had ook afgesproken dat ik regelmatig eerder weg mag etc. Maar als puntje bij paaltje komt... En ik denk dat het die houding is waar ik me nog het meeste aan irriteer...
    Vandaag had ik bijv. ook thuis kunnen werken maar mijn manager heeft gisteren besloten om vandaag naar kantoor te komen omdat hij wat dingen wil doen met mij. Dus ik toch naar kantoor gekomen, en ondertussen is hij er nog niet...
    Zul je zien dat ie dadelijk op komt dagen op het moment dat ik naar huis wil. Hij bepaalt z'n eigen tijden en regels en daar moeten wij ons maar aan aanpassen. Dan is het lastig om op je strepen te staan en te zeggen dat je naar huis wilt. Zeker als je weet dat het werk anders niet gedaan wordt.

Maar goed, leuk dat jullie een box uit gaan zoeken vanavond! :) Dat staat hier ook nog op het to-do lijstje :p Lijkt me wel leuk om dat ding binnenkort al in de woonkamer te hebben staan. Heb er al wel plaats voor gemaakt :)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mamasandra, nouja vind wel dat ze wat rekening met je mogen houden hoor. Maargoed ken het probleem. Hier zeggen ze ook steeds wel op jezelf letten en rustig aan doen he.. Maar als puntje bij paaltje komt houden ze er maar weinig rekening mee.
    Hopelijk komt hij snel en kun je wat eerder naar huis misschien?

Ja de box is dan het eerste wat we aanschaffen :) En die gaan we ook gelijk opzetten. Had op mn verjaardag een wipstoeltje gekregen en die staat nog steeds in de woonkamer hihi, ik laat deze ook mooi staan:D

4. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Nou heb net m'n manager gebeld (en die komt dus niet meer naar kantoor vandaag) en ook meteen vrij gevraagd voor vanmiddag!! Dus over 2 uurtjes ben ik hier pleitte :p
    M'n humeur is meteen een stuk beter :)

Ik heb het wipstoeltje ook al in de kamer staan, maar die zit nog in de doos. Misschien dat ik die vanmiddag eens netjes weg ga zetten :)

Gisteren heb ik trouwens het kraampakket van m'n zorgverzekering thuis ontvangen. Weet niet of ik zo blij ben dat je dat spul allemaal nodig hebt bij je bevalling en in de kraamperiode :p

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    aii dat kraampakket hihi, heb ik laatst wel bij een vriendin gezien kun je beter dicht laten haha..

Fijn joh vanmiddag vrij!! Ik wil ook haha...
    Maar vrijdags is hier hier bijna niemand aanwezig dus dan kan ik moeilijk vrij nemen:)

Je hebt gewoon bijna weekend!

6. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Hmmm, van mijn blok is er vanmiddag ook niemand XD
    Pech hoor. Even wat dingetjes afronden en dan lekker naar huis.
    Maandag weer een nieuwe dag... :)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heerlijk mamasandra, ik zit op het secretariaat en daar moet wel iemand aanwezig zijn.
    Neem ook de telefoon op, ook zoiets als het bedrijf niet bereikbaar is he hihi..

Ga je iets doen vanmiddag? Of lekker niks

8. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Tja, ik ben een beetje een aanhangsel van mijn blok. Drie collega's houden zich altijd bezig met de crediteurenadmin en daarvoor zou er eigenlijk altijd iemand moeten zijn. Maar ik doe daar toch nooit iets mee, kan die mensen ook niet helpen als ze bellen. Dus daarvoor ga ik niet blijven.

En ik wil het vanmiddag wel rustig aan doen, maar wat leuks doen heb ik wel verdiend vind ik. Dus ik ga zo met m'n vriend ergens lunchen en nog langs wat winkels slenteren :)

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

@ Mammasandra, fijn dat je zo naar huis kan. Goed om je zelf en de kleine denken.

@XD jij ook rustig aan doen en om jezelf en de kleine denken.

Ik moest eerst vandaag ook werken, maar een collega zei gisteren tegen mij of ik dat wel zeker wist, want ik stond niet ingepland. Dus ik na tellen hoeveel dagen ik werken moest volgens mijn agenda. En dan kwam ik met de dienst van vandaag op 13 dagen keer 6 uren uit, maar ik werk 18 uur per week dus dat is per maand 12 dagen van 6 uur. Dus ik zei dat er misschien iets mis was gegaan. Toen zei mijn collega nou dan ben je lekker vrij morgen. Dus ik ben onverwachts vrij vandaag!!! Heerlijk. Ik heb trouwens de wipstoel die bij de kruidvat was gehaald. Voor 20 euro. Nou dat vond ik geen gek bedrag. En hij is echt heel mooi en ik kijk er elke dag even naar!! hihi

Verder hebben wij een mijlpaal bereikt want ik ben 26 weken zwanger en dan is de kleine officieel levensvatbaar buiten mijn buik. Al moet de kleine nog maar even lekker blijven zitten natuurlijk!!!

Liefs

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mamasandra, gezellig samen lunchen! Smakelijk alvast:)
    @ Sunny, oohh wat lekker onverwachts vrij:D Heerlijk. En ik maar ploeteren hier, nee geintje;)
    Toch fijn om te weten dat ze nu buiten je buik kans hebben om te overleven. Ik vind dat wel een prettig idee. Alleen idd hij moet nog wel het liefst heel wat weken in mn buik blijven zitten!

11. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

MamaSandra : Fijn dat je vanmiddag vrij bent.
    Verder proberen op je strepen staan hoor wat betreft je zwangerschap als je het niet trekt.

Hier staat de box al in de woonkamer! Leuk hoor! hihihi

Welke wipstoeltjes hebben jullie allemaal?
    Ik las al dat 1 iemand hem bij de kruidvat vandaan heeft.
    Ik heb nog geen wipstoeltje....

Vandaag ben ik 29 weken zwanger!!!!!

En verder ben ik het even kwijt ....hahaha....

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    29 weken alweer!! Gaat snel he!!

Wij hebben dit wipstoeltje van de prenatal, gekregen van mn broertjes:)

13. intra4

intra4 Niet meer actief

Ja gaat heel snel!

Oh ja.... kraampakket hadden jullie het over!
    Ik heb hem 2 weken geleden gekregen (VGZ). Zat een tummy-tub in. Die heb ik eruit gehaald. De rest heb ik laten zitten, doos dichtgedaan en weggezet. HAHAHAHAHA
    Zaten van die grote kraamverbanden in enzo, bah! hihi
    Tub is wel leuk!!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poekie, ik zit sinds dit jaar ook bij VGZ. Heb me top laten verzekeren want dat haal ik er dit jaar toch wel uit.
    Ik krijg dus ook de tummy-tub:)
    Zit alleen niet iets van een standaard bij denk ik?! Die moet je dan zeker nog aanschaffen of kan het ook zonder?

15. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Daar ben ik weer :) Nu lekker thuis!
    Heb na het lunchen nog wat spulletjes bij de xenos gehaald en ga vanmiddag lekker creabea zijn!! Voel me zo toch een stuk beter...

Bij het CZ kraampakket zat een knuffel en een heel leuk boekje over spelletjes e.d. die je met je baby kunt spelen. Die heb ik eruit gehaald en daarna de doos ook dicht gedaan en in een hoek gezet :)

Wij hebben een Nuna Leaf. Zal hem zo eens uit de doos gaan halen!!!

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mamasandra, snap ik dat je je zo beter voelt;)
    Lekker gegeten?

Wat ga je voor creabeas doen?

Dat boekje van CZ had een vriendin van me ook, dat is een leuk boekje:)

17. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@xd, we zijn lekker bij de brasserie gaan eten (ben wel met een grote boog om de chocoladetaart moeten lopen :p).

Heb bij de xenos een aantal schattige mandjes gehaald en een heleboel van die blanke houten doosjes. Heb een hele grote kast op de babykamer en wil op een aantal planken leuke bakjes en doosjes neerzetten. Dus die blanke doosjes ga ik nu verven enzo.
    Heb ook al een aantal mandarijnendozen geschilderd.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh dat klinkt leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat:)
    Wat een crea's in dit topic zeg. Ik ben echt creatief-loos (das geen nederlands woord haha)
    Kon ik dat ook maar dan kan ik leuke dingetjes maken maar dat zit echt niet in me!

19. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Nou, zo ben ik een beginnende breier. (Heb laatst m'n eerste mutsje en capeje gebreid en besloten dat ik nog heeeeel veel moet oefenen.) En nu heb ik een boek met brei patronen voor baby's waar echt geweldig mooie dingen tussen zitten. Dat zou ik graag willen kunnen, maar dat wordt toch heel veel oefenen :)
    (Zit er ook over na te denken het boek naar m'n oma te sturen met een briefje er bij "hint, hint" :p )

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    hahah ja oma's zijn daarvoor ideaal. Ik ga mijn oma ook nog een x inschakelen;)
    Ik heb daar allemaal geen geduld voor...

Deel Deze Pagina