Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Het is al weer vrijdag... Gaat zo vlug de dagen maar wel lekker ik moet morgen ochtend en zondag avond werken wel relax.
    En ik ben helemaal blij omdat gisteren de verwarming verhangen is in de babykamer en nu gaat mijn man morgen behangen!!!!!!!!!!!!!
    Het is maar 1 muur die behangen wordt en dat is denk ik morgen klaar als ik uit mijn werk kom.
    Ben zo benieuwd hoe het wordt dan hoeven we alleen nog maar een een vloertje te leggen....

Ik ga zo eerst maar eens lekker douchen en dan wat huishouden doen

Kom straks op jullie reageren;)

2. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames!! Het is idd weer vrijdag :) Het ziet er alleen niet echt naar uit dat ik vanmiddag vrij kan nemen want er moet nog een hoop gebeuren (maandafsluiting enzo). Het is een mega bizarre week geworden omdat m'n manager op vakantie is, dat wil zeggen dat alles op mijn schouders terecht komt. Nu is mijn vervanger er al en heeft zo goed als al mijn werkzaamheden overgenomen, maar nu ben ik dus bezig met de werkzaamheden van die collega die nu in het ziekenhuis ligt. Chaos en nog meer chaos.
    Hoe dan ook, heb een lijstje met dingen die ik vandaag gedaan wil hebben en als het klaar is gaat mn laptop dicht! :)

@poekie, gefelicteerd met je 30 weken :) Klinkt wel fijn he?
    En wat klussen betreft doe ik het rustig aan hoor, heb toch regelmatig last van harde buiken en gelukkig deze week minder omdat ik het wat rustiger doe. En daarom heb ik gisteravond besloten wat foto's uit te zoeken i.p.v. muur schilderen :p En daarna heb ik nog lekker een uur in bad gelegen :)

@xd, je vriend en je kindje zijn idd belangrijker dan je werk! Het is alleen jammer dat het werk je niet meer boeit, want dan duren de dagen zo lang... Wel goed dat het verlof steeds dichterbij komt :) En ik zou zeker gebruik maken van die vrije dagen!! Lekker aan je zelf denken :)

@voetbal, mijn vriend heeft helemaal niks met voetbal dus daar heb ik gelukkig geen last van :) We hebben een gedeelde interesse in autosport, dus met de formule-1 hoeven we ook niet om de tv te vechten :)

@plannen weekend, morgen staat weer heel de dag in het teken van de babykamer. En ik heb goede hoop dat we morgen de vloer kunnen gaan regelen :) Zondagmiddag krijgen we visite en is de rest van de dag mijn rustdag :)

@dromen, hebben jullie ook wel eens rare dromen? Ik steeds meer de laatste tijd. Vannacht droomde ik dat ik op m'n werk zat en gebeld werd dat ons dochtertje was geboren... En ik had zoiets van, he vervelend dat ik er niet bij kon zijn... :S

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mamasandra, het is niet dat ik me hier verveel dus de tijd vliegt toch wel voorbijJ
    Ik had net de winkel gebeld waar we de meubels hebben besteld. Die komen eind april (zucht). We hebben daar een hemeltje laten maken dus wilde even weten of deze al klaar is.
    Dacht dan vraag ik meteen of ze al aan kunnen geven wanneer de meubels binnen zijn. Zegt ze dat ze toevallig vandaag een extra zending gehad hebben en de meubels er misschien al bij zitten!!! Ze gaan het zo controleren en dan bellen ze terug.
    Ik zit hier met zenuwen joh, wat wil ik graag die meubels hebben en niet pas eind april. Duimen jullie even mee;)

@dromen, dat had ik in het begin heel erg veel. Nu droom ik ook nog wel maar niet meer zoveel als in het begin.
    Wel idd de gekste dingen:)
    Toch wel vervelend als je niet bij de bevalling van je eigen dochterje kan zijn;)

4. intra4

intra4 Niet meer actief

dromen ... ik droom heel m'n leven al zo raar. hahaha

Wat ik wel grappig vind is dat ik wel steeds ook zwanger ben in al m'n dromen.
    Dus het is allemaal net echt! hihihihi

Jullie toch allemaal beetje aan de klus in de babykamer.
    Tja dat hoef ik niet meer. Die van ons is al klaar!

MamaSandra: Balen dat het zo'n chaos is op je werk.

XD: ben voor je aan het duimen hoor!

Hier op werk is het erg rustig. Hoop dat het snel 17.00 uur is.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn dat jullie kamer al klaar is Poekie. Ik wil dat ook zo graag klaar hebben. En nu de meubels er misschien eerder zijn:D Gaat dit misschien binnenkort nog lukken ook!

Hier is het ook rustig... tijd gaat dan niet zo snel.

6. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@xd, ik ben ook hard aan het duimen hoor!! Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik wil m'n meubels ook in het kamertje hebben. Die van ons hebben we al wel thuis, maar zo lang ze nog in dozen in de gang staan heb ik er nog niet veel aan :S

@dromen, ja ik droom ook m'n hele leven al raar :p Alleen ik merk dat het de laatste maanden echt gefocussed is op de baby. In bijna al mijn dromen ben ik net bevallen en maak ik steeds weer wat anders mee met de kleine. Van poepluiers tot ondergespuugd worden XD In één droom had de kleine honger en was ik in paniek rond aan het kijken of ik wat te eten kon vinden. Bij een lopend buffet stond ik helemaal verward naar al het eten te kijken en mezelf af te vragen wat zo'n baby eigenlijk eet XD

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    NEEEEEHHHHH ik kan wel janken!!
    Ik heb zelf de winkel net even gebeld... Ons kamertje is niet binnen, waren andere kleuren. Nouja prima.
    Ik zei dus dan wachten we maar gewoon tot eind april. Ze zegt ik kijk het wel even na.
    Nee zegt ze die kamertjes komen pas eind mei binnen.
    Ik zei WATTT?? eind mei? Dan ben ik als het goed is al bevallen. Dat gaat dus mooi niet door he.
    Ik zei eind jan hebben wij de bestelling gedaan, de levertijd is max 12 weken. Dus eind mei klopt niet.
    Heb nu een hele boze e-mail verzonden. Dat ze NU met een oplossing of een goed antwoord moeten komen. Dit trek ik niet hoor :(

8. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@xd, wat erg voor je!! Dit moet toch niet kunnen? Afspraak is afspraak. En mocht er onverhoopt iets veranderen in de status dan zouden ze je daar toch per direct over op de hoogte moeten stellen?
    Ik zou als ik jou was behoorlijk op m'n strepen gaan staan en eisen dat ze het oplossen.
    *Knuffel voor xd*

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat moeten ze dan inderdaad laten weten. Eerst werd ons verteld dat reserveren niet nodig was er zouden er genoeg op voorraad komen, bleek niet zo te zijn.
    Nouja 1x verkeerde info geven kan gebeuren. Maar nu voor de 2e x?! Nee dat gaat er bij mij niet in.
    Heb ik een hele boze mail verzonden daarheen!

Hebben wij weer, en mn hormonen slaan op hol haha

10. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : wat een drama!!!!!!
    Hele boze mail sturen en inderdaad op je strepen staan! Zijn ze helemaal gek geworden!!!!!
    Wat is dat voor butwinkel ????

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    dit krijg ik als antwoord:

Sorry dat wij niet meteen terug hebben gebeld, dat komt omdat we steeds klanten aan het helpen zijn.

Er zijn inderdaad al kamers binnen gekomen, alleen hebben ze deze in de verkeerde kleur geleverd, deze zijn off white, deze zijn van de levering die eind januari binnen zijn gekomen, wij hebben nu een nieuwe eigen fabriek waar we de kamers laten produceren, de productietijd is 60 dagen en de tijd op zee is 30 dagen dus dat zou voor jou te laat zijn, misschien is het goed om even te komen kijken naar de kleur die we nu op voorraad hebben, als jullie deze goed vinden dan zouden we die al meteen kunnen leveren. Ik denk dat jullie ralcode 9010 hebben besteld en die zit er pas eind mei bij. De fabrieken zijn in Februari gesloten vanwege het chinese Nieuwjaar dus vandaar dat het eind mei wordt, de productie begint maandag. Volgens mij hebben wij eind januari ook verteld dat ze pas na het Chinese Nieuwjaar kunnen produceren.

Zijn jullie in de gelegenheid om naar de kamers te komen kijken die we nu op voorraad hebben?

Ik heb nu een nog bozere mail gestuurd dat ik dan wel zwanger ben maar nog niet zo dom om een kamer te bestellen die ze pas eind mei kunnen leveren!!
    Ze halen het bloed onder mn nagels vandaan.
    Ze hebben dat niet eens verteld, alleen dat de levertijd 12 weken is.

Heb gezegd dat ik best de kamer in een andere kleur wil alleen dat ze er dan voor moeten zorgen dat ze deze KOSTELOOS in de goede kleur moeten schilderen.

Ben benieuwd of ik een antwoord terug krijg.

12. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Echt, wat een bizar verhaal. Heb het wel even nagekeken en die chinezen vieren schijnbaar 2 weken oud en nieuw (zoiets zouden we hier moeten regelen) dus dan is het mss te verklaren dat die fabriek zo lang stil ligt. Maar op het moment dat jij je bestelling plaatst en zij zeggen dat het eind april geleverd wordt, dan mag je er toch van uit gaan dat hier rekening is gehouden met de onderbreking van de productie?

Daarnaast vind ik het een beetje een onbeleefde reactie. Terugbellen is terugbellen. Geen smoesjes verzinnen.

Je zou idd kunnen vragen of het makkelijk over te schilderen is. Willen jullie spierwit? Ik hoop iig dat jullie er uit kunnen komen en dat je toch nog snel je kamertje krijgt.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat zag ik idd dat ze 2 weken feest vieren, moeten ze hier ook doen hihi...

Ze hebben dat ons gewoon niet verteld, mn vriend is al thuis. Had hem even de bon laten zoeken. Wij hebben 27 jan een aanbetaling gedaan en op die bon staat dat de levertijd 12 weken is. Als je dan gaat tellen is dat 21 april.

Want ik twijfelde zelfs nog of we het wel moesten doen omdat eind april al aan de late kant is. Maar die vrouw zei dat dat echt wel kon. Geen woord over een chinees nieuwjaar.

Ik heb nog geen antwoord op mn reactie aan hun. Morgen ga ik in ieder geval even naar de winkel toe. En dan ze ik wel hoe ik erover denk.
    Hoera voor de hormonen, sinds ik die heb flap ik alles eruit hihi

14. intra4

intra4 Niet meer actief

Xd: succes vandaag in de winkel!
    Hoop dat jullie gewoon als nog een mooi kamertje krijgen straks.

Ik ben al wakker. Al een poos. Lig met m'n iPhone in bed te internetten.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Ook ik ben al wakker. Mn vriend is net richting school dus dan slaap ik ook niet meer. Heb de laptop en een kop thee erbij gepakt.

Gisteren nog een aantal e-mail gehad van de winkel. Ze zijn wel heel behulpzaam nu.
    Ze willen eventueel wel de andere kleur voor ons overschilderen alleen zei ze dat ze dan bang is dat de kwaliteit niet goed blijft.
    Nu hebben ze ons vervangende meubels aangeboden en daar ga ik straks even naar kijken.
    Als onze meubels dan binnen zijn komen ze die afleveren en hier installeren zodat we dat niet zelf hoeven te doen (het zou zomaar kunnen dat dat in mn kraamweek is). Dus wel netjes dat ze dat willen doen.

Ideaal is anders, maargoed.. Het is nou 1x zo. Ik heb al zitten kijken voor een ander kamertje, maar ik vind de rest het net niet halen bij het kamertje wat we nu hebben.
    Dus kiezen we nou een andere dan weet ik zeker dat we straks spijt hebben.

Gedoe gedoe, hopelijk valt het straks allemaal mee:)

16. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemiddag dames,
    Wat zijn jullie allemaal vroeg op zo op de zaterdag :)

@xd, veel succes met de kamertjes! Hopelijk zit er wat tussen en kan er een goede oplossing worden gemaakt.

Wij hebben net de vloerbedekking gehaald. Eindelijk een stap in de juiste richting :) nu eens kijken hoe ver we gaan komen.

Nog een fijn weekend allemaal!

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    dames check mijn bericht even in het andere topic. Heb geen puf om nog een keer te typen. Via mijn naam naar mijn laatst geplaatste berichten gaan.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dit is het bericht. heb het topic gevonden voor je SUNNYQUEEN

hallo dames even berichtje van mij. Ik begon rond 10 uur buik en rug krampen te krijgen die weg gingen en terug kwamen. Gebeld met ziekenhuis. Moest komen voor extra controle. Ctg gaf geen weeën activiteit aan. Vk heeft bm mond gevoeld. Daar voelt ze wel een verandering. Ik wordt nu op genomen en vanmiddag voelt ze weer. Als er weer verandering is dan krijg ik weeën remmers en een longrijpingsprik en dan wordt ik over geplaatst naar groningen. Ze willen geen risico nemen omdat ik nog maar 27 weken zwanger ben. De baby voel ik hartstikke duidelijk en de gehele ochtend al actief en dat is een goed teken.

Liefs sunny queeen

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

@SQ Dat is schrikken! Hopelijk mag je kindje nog een poos in je warme buik blijven zitten.

Meiden hier is het erg druk!
    Vanmorgen gewerkt en daarna thuis de beneden verdieping schoongemaakt terwijl mijn lieve man de babykamer aan het behangen was en het is gewoon helemaal KLAAR!!!
    Alleen nog een ombouw voor de verwarmingsbuizen (gaat mijn zwager maken en die komt het zo opmeten hij is meubelmaker/houtbewerker)
    En een mooie laminaat vloer erin en dan zijn we helemaal klaar HEERLIJK!!

Zo komen mijn zwager en schoonzusje met onze 2 lieve nichtjes en eind van de middag komen mijn ouders en broertje die komen hier lekker eten.
    Misschien kom ik vanavond nog even online.
    Fijn weekend alvast!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ sunny, jeetje wat schrikken!!!! Ik ga kei hard voor je duimen dat alles wat wegzakt en jullie kleintje voorlopig nog blijft zitten.
    Jullie zullen wel geschrokken zijn.

Hopelijk horen we snel meer van je, en heb je goed nieuws!!

Ik reageer later even op de rest en mn verhaal over onze meubels;)

Xxx

Deel Deze Pagina