Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@sunny, heel veel sterkte ermee. Ik duim heel hard voor jullie dat de kleine goed blijft zitten. Het is mooi dat ze er meteen bovenop zitten en geen enkel risico nemen. En het is idd goed dat je de kleine allemaal goed voelt, toch een teken dat ie t nog goed heeft in je buik :)

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Sunny, jeetje meid dat is schrikken zeg!! Hopelijk is er toch niet teveel aan de hand en blijft jullie kleintje nog een hele lange tijd zitten! Sterkte ermee! Ik hoop snel goed nieuws te lezen..

@Xd, wat een slechte winkel is dat zeg! Ik zou daar zo pissig over zijn inderdaad!! Wel fijn dat ze uiteindelijk met een oplossing komen, maar netjes vind ik het nog steeds niet! Is er geen andere winkel die hetzelfde kamertje heeft?! Heb je vast al lang naar gezocht...;)

@Zustertje, wat fijn dat het behangen al klaar is! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meiden ik heb een update van Sunnyqueen:

Ze moet een nachtje in het ziekenhuis blijven (Sneek) voor de zekerheid. Ze heeft zo nu en dan nog krampen maar wel minder dan vanochtend. De VK heeft vanmiddag weer gevoeld aan de baarmoedermond, dat was niet veranderd sinds vanochtend, maar hij is al wel wat verweekt en dat is te vroeg. Morgen komt de verloskundige weer langs om nog een keer te voelen. Met de baby gaat het prima, gelukkig.

Sterkte Sunnyqueen!

*ze leest wel mee, maar reageren gaat wat lastig. Ik zal jullie op de hoogte houden*

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bedankt aukje. Ik zit echt al de hele avond te denken hoe het nou zal gaan. Ik hoop echt het aller aller beste!!

Ben je een vriendin van Sunny toevallig? :)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Sunny hoe gaat het met jou en de kleine?

Mamasandra, vandaag vloerbedekking leggen? :)

Zustertje wat fijn dat het bijna klaar is ! Lijkt me een fijn gevoel.

@ hier, gisteren naar de winkel geweest voor de kamer. Ze hebben ons heel goed geholpen maar konden eigenlijk niets doen.
    We mochten de kamer meenemen in een andere kleur, dan kregen we 400 euro korting zodat we deze voor die 400 euro over kunnen laten spuiten.
    Maar de eigenaresse zei als ik heel eerlijk ben blijft de kwaliteit dan misschien niet helemaal goed. Ze vertelde dat ze nu een nieuwe leverancier hebben die de meubels beter maakt, dus de kwaliteit van de meubels die in mei komen zijn gewoon veel beter.

Ze zei wat ik wel voor jullie kan doen is dat jullie een commode en een bedje krijgen en als jullie meubels dan binnen zijn komen we ze bij jullie bezorgen en plaatsen.
    Nu hebben we dus daarvoor gekozen. Van de week komen ze een commode en bedje bezorgen en plaatsen. Dan kunnen we iig vooruit.
    En dan in mei komen ze onze meubels brengen.
    Ideaal is anders maargoed we kunnen nu vooruit en ik ben gewoon verliefd op die meubels dus als we nou wat anders zouden zoeken weet ik nu al dat ik spijt krijg.

X

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen/Goedemiddag meiden,

Ik ben weer thuis. Ik heb wel mee gelezen, maar heb geen puf om op alles te reageren zoals jullie zullen begrijpen. Heb nog steeds zo nu en dan even een kramp in rug en buik, maar nooit langer dan een minuut en dan zakt het weer af. Werden vandaag ook wat vervelender dan gisteren, maar het heeft geen effect op mijn baarmoeder gehad gelukkig. VK heeft nog gevoeld en stand van de baarmoeder was nog hetzelfde. Ik mocht dus weer naar huis, maar moet wel rustig aan doen. Mag dus ook niet werken en had woensdag al controle staan bij mijn eigen gyn dus dat is te overbruggen. Mocht ik in de tussentijd toch weer meer last krijgen of vaker kramp dan moet ik weer bellen. Maar nu is dus belangrijk dat ik RUSTIG aan doe. De baby is de afgelopen dag en nacht nog nooit zo actief geweest dus dat is echt super fijn! Bedankt voor al het medeleven en fijn om weer terug te zijn.

@Aukje en GuusjeB heel erg bedankt dat jullie iedereen op de hoogte hebben gehouden!

Liefs

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn dat je weer thuis bent!!! Gelukkig gaat alles goed, jullie zullen je wel kapot geschrokken zijn. Zoiets verwacht je eigenlijk niet he..

Ben blij dat het de goede kant op gaat, en idd heerlijk dat de kleine zo actief is! Dat is toch een goed teken.
    Doe het idd rustig aan, denk vanaf nu alleen maar aan jezelf en de baby dat is nu toch even het belangrijkste:)

Xxx

8. intra4

intra4 Niet meer actief

Zo ik dacht "even kijken of er nog iets gepost is"...
    SQ : meid wat schrikken! Blij te lezen dat je nu in ieder geval thuis bent! Wel echt rustig aan doen hoor!!!!

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Even een foto van mijn buik. Net gemaakt:)

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja en nu dus met foto haha

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hoe is het hier? Met mij en de kleine alles goed wel weer veel wakker geweest vannacht maar dat is al weken zo :p
    Gisteren pas rond 22.45 thuis van mijn werk en we lagen denk ik om 23.30 op bed vanmorgen gelijk met mijn man eruit gegaan hem afgezet op de carpool plek hij rijdt 4 weken met een collega mee.
    En ik ben door naar Vlissingen gereden om zijn werkkleding terug te brengen bij het uitzendbureau want die heeft hij niet meer nodig HEERLIJK!

Net thuis was opgehangen en wat dingen geregeld via de telefoon en lekker fruit gegeten.
    ZO komt de verloskundige even langs om het bloedsuikerapparaat op te halen ik heb vrijdag een bloedsuikerdagcurve moeten prikken was allemaal goed wel zo fijn. (moest prikken omdat mijn baarmoeder en kindje voorlopen op groei) maar ik ben lang en mijn man ook is dus niet zo vreemd.

@Xd24 Wat een gedoe met jullie kamertje! Echt heel vervelend maar gelukkig zijn jullie tot een goede oplossing gekomen.
    Gefeliciteerd met je 28 weken! En wat een mooi buikje...

@SQ Fijn dat je weer thuis bent! Hoe voel je je nu? Werken is nu denk ik ook klaar of mag je gewoon nog
    werken?

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

@ Zustertje, bedankt!
    Jij slaapt ook niet veel meer dus? Hier ook zo:)

Wat doet je man voor werk? Vandaag zn eerste dag toch?

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden de hele nacht geslapen zonder naar de wc te hoeven. HEERLIJK!!! Moet ook zeggen dat ik snel moe ben sinds het bezoekje aan het ziekenhuis. Gisteravond nog even een pijnlijke kramp gehad toen ik op bed lag en vanochtend werd ik wakker van een kramp, maar verder gaat het wel redelijk. Merk dat ik nu sneller een harde buik krijg als ik te veel doe. Dit was sinds ik andere werktijden had zo goed als over, maar begint dus nu weer wat meer te komen. Ik mocht van de gyn in ieder geval de eerste weken even niet werken. Ik moest mijn buik echt rust geven. Als de krampen dan over zijn en ik voel me goed dan mocht ik wel kijken of ik nog wat dagen kon werken. Maar goed ik had zowieso volgende week een week vakantie dus dan kijk ik daarna wel weer. Ik moet dan officieel nog 5 werkweken tot mijn verlof, maar ben bang dat ik dat niet haal. Ik denk dat ik niet meer aan het werk kom omdat de krampen nog niet weg zijn.

Liefs

14. zustertje

@xd24 Ik slaap wel goed maar ben heel vaak wakker en lig dan weer 10 min wakker en ga ik weer verder gelukkig hoef ik er niet uit om te plassen. Moet jij er wel vaak uit 's nachts?
    Mijn man is afgelopen woensdag begonnen 2 dagen na zijn sollicitatie was erg vlug!
    Mijn man werkt in de ICT wereld (erg makkelijk voor mij omdat ik niet echt super veel verstand heb van computers enz:D)

@SQ Super dat je zo lekker geslapen hebt! Hopelijk blijft het rustig in je buik en blijft de kleine nog een poos bij je zitten.
    had je ook longrijpers gehad of niet?
    Werk komt nu niet op de eerste plaats hoor ;)

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nee heb geen longrijpingsprik gehad, als mijn baarmoeder wel weer veranderd was dan had ik die wel gekregen en ook weeenremmers, maar omdat de krampen tot nu toe nog geen verder effect hebben gehad op mijn baarmoeder hoeft dat gelukkig niet. Woensdag ook weer controle dus ben benieuwd wat mijn eigen gyn zegt.

Nee werk komt zeker niet op de 1e plaats, maar het is wel een lange ruk als ik mijn collega's dan niet meer zie tot na mijn bevalling, maar ik zal er tussendoor wel even langs gaan voor een bakje!

Liefs

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ SQ, fijn dat je je weer goed voelt! En idd wat zustertje zeg, jou kleintje is nu het belangrijkste!! Veel belangrijker als je werk.
    Snap dat het vervelend is naar je collega's toe. Dat zou ik ook hebben.
    Hopelijk blijft jullie kleintje nog lang en veilig in je buik zitten!!

@ zustertje, ik hoef er niet vaak uit om naar de wc te gaan. 1x iedere nacht en dat is rond 6 uur, en dan slaap ik niet echt meer daarna. Mijn wekker gaat om 7.45 die van mijn vriend om 6.45. Dusja echt slapen doe je dan niet meer.
    Maar ik heb er niet echt last van gelukkig.

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Arghh wat een kutbaan heb ik toch (sorry voor het taalgebruik).
    Ik heb nog 25 vakantiedagen dit jaar.
    Moet nu nog 8 weken werken. Vorige week zeiden ze dat ik rustig aan moest doen. Ben donderdags ziek thuis geweest. En vrijdag zeiden ze doe rusitg aan. Waarom pak je niet 1 dag per week vrij tot je verlof.

Dus vandaag, ik vraag of ik vanaf deze week iedere woensdag vrij kan krijgen. Breekt mooi de week en dat is hier op kantoor een rustige dag.
    Krijg ik te horen dat ik moet wachten tot ze een vervanger voor mij hebben gevonden en dat ik dan pas vrij kan krijgen...
    Dat kan nog wel een paar weken duren. Eerst zeggen dat ik vrij moet pakken, dan vraag ik vrij en dan is het niet goed.
    AARGGHHH.. (zo bedankt ik ben mn frustratie weer even kwijt:))

18. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : Mooie buik meis! Heel bescheiden!
    Ik zal vd week ook een nieuwe maken.

SQ : Doe mooi rustig aan meid.

Ik slaap nog steeds prima!
    Wordt snachts 1x wakker om te plassen maar ik slaap zo weer verder. Volgende week weer naar VK. Zin in!
    Hoop dan te horen of/wanneer we groei-echo krijgen.

19. zustertje

xd24 dat is wel zuur eerst mooie beloften doen en nu weer terug krabbelen... Hopelijk kun je snel een dag per week vrij krijgen!

@Poekie79 heerlijk dat je zo goed slaapt! Als ik niet slaap lig ik gelukkig wel lekker en ik ben ook niet moe of zo (gelukkig maar)

Ze belden net van mijn werk of ik morgen avond wil werken in plaats van morgen ochtend altijd lekker vind ik maar ze wilden mij eerst niet bellen omdat ik zwanger ben en ze me niet teveel willen belasten :):)
    Wel erg lief! Wel aangeven dat ik 1 client niet meer wil verzorgen die client heeft echt gigantische dikke benen door het vocht en ik kan niet echt heel goed op mijn hurken/knieën meer zitten om ze te helpen gisterenavond kreeg ik er een harde buik van.
    maar het was geen probleem wordt niet meer ingepland bij die cliënt

Net lekker brood gegeten en lust eigenlijk nog wel meer maar ga het niet doen:D

20. intra4

intra4 Niet meer actief

zustertje: ik moet ook wel eens savonds werken. vind dat ook wel lekker hoor. kan je overdag mooi uitslapen en lekker rustig aan doen. ik moet nu nog 5 weken tot m'n verlof en ik krijg geen late diensten meer geloof ik.

Deel Deze Pagina