Ja idd, Sunny, je kan ze ook gewoon verkopen Er zijn volgens mij genoeg mensen die zoiets willen hebben. En Woezel en Pip is ook een leuke suggestie! Die vind ik zelf ook helemaal leuk Heb daar ook over na zitten denken als muurschildering, maar dan wordt het weer zo'n themakamer en dat hoeft van mij ook niet. Ik heb liever alles door elkaar
Ik laat wel een muurschildering maken of een canvas met woezel en pip. Verder maak ik er geen woezel en pip kamer van. (denk ik). Ze belden net dat ze straks ons bedje en commode komen leveren nouja niet de juiste maar dan kan ik van het weekend lekker rommelen!!
@xd, leuk hoor! En dan heb je iig iets. En bij mij gaat er wel een boel aan woezel en pip komen hoor (Heb al wat knuffels enzo ) Maar ook winnie de pooh en alles wat ik maar leuk en schattig vind
W00T! M'n manager is naar huis, de rest van de middag zal dus lekker rustig zijn En daarna weekend! Kan er gewoon helemaal blij van worden Enne, xd, jij bent nu toch al wel thuis he?
ik ben net een half uurtje thuis ze kunnen ieder moment komen met de meubels fijn dat je manager naar huis is lekker rustig aan dus!
Spannend, spannend!! Heb je al dingen als matrasje en beddengoed enzo? Ik heb mezelf voorgenomen om daar voor te gaan shoppen zodra ik het bedje en de kommode in de babykamer heb staan... Lijkt me zo leuk om dat allemaal te gaan inrichten enzo
Nou ik heb alles al, behalve een matrasje haha.. Bedacht me van de week dat dat ook wel eens handig kan zijn Maargoed de muren moeten nog geschilderd worden dus neerzetten kan nu toch niet. Van het weekend komt mijn moeder me helpen met schilderen, dan hoop ik ook klaar te zijn met de kamer. Ik hoop zo dat ik een beetje fatsoenlijke meubels krijg. Heb ze niet gezien, ze zouden me iets geven in dezelfde stijl... Ik ben benieuwd! Wanneer gaan jullie de meubels neerzetten?
Das een hele goede vraag. Zo snel mogelijk als het aan mij ligt Er moeten nog twee kastdeuren gespoten worden. Als mn vriend er vanavond 1 doet, en morgenavond 1, dan zou technisch gesproken op zaterdag de vloerbedekking er in kunnen, en dat zou betekenen dat de meubels erin kunnen... Alleen dan nog iemand vinden om te helpen tillen...
Nou de meubels zijn er. Zien er netjes uit. Alleen 1 probleem... Deze commode past PRECIES door het trapgat. En laat onze commode nu groter zijn. En omdat deze handgemaakt is al compleet, kun je niet uit elkaar halen... Die jongen zeiden dat gaat je nooit lukken om die boven te krijgen
@Xd24.. Wat een belachelijk gebeuren met dat kamertje van jullie, wat dat betreft ben ik ergens wel blij dat wij het van de Ikea hebben gehaald en het bedje van MP, dan kun je het zo meenemen.. Maar echt pff ik zou daar dus echt helemaal geflipt zijn in die winkel als ze me zoiets hadden geflikt. Vind dat je je nog goed houdt! Gelukkig krijg je nu wel andere meubeltjes dan kun je in ieder geval vooruit.. En inderdaad, ik lees wel met jullie mee, reageer alleen nooit. Ik was hier gekomen omdat ik niet meer op een ander forum kon, maar inmiddels kan dat wel weer en ik vind die site echt veel fijner.. Maarja ik blijf wel nieuwsgierig naar hoe het met jullie gaat dus ik blijf jullie volgen! Met mij gaat het goed, babykamer is al heel ver af, kzal zo even wat fototjes erop zetten hier.. Vandaag druk bezig met de babykleertjes wassen, 't kan maar alvast klaar zijn. Het enige wat minder gaat is dat ik toch wel erg veel pijn heb. Heb bekkeninstabiliteit en ischias, kan af en toe bijna niet lopen.. En 's avonds in bed altijd maagzuur dus slapen gaat ook niet geweldig. Maargoed, ik mag niet zeuren want ik heb geen werk dus kan overdag lekker rustig aandoen das wel fijn! Buik groeit heel goed, ben gister geprikt op zwangerschapssuiker omdat ik dikker ben.. En krijg maandag ook nog een groeiecho omdat ze het bij mij niet zo goed kunnen voelen als bij een heel slank iemand. Dus das wel weer leuk! Hopelijk heb ik alleen geen suiker maargoed dat is nog ff afwachten.. Ik zal er even wat fototjes opzetten dan zien jullie een beetje hoe het hier gaat.. En hopelijk gaat het met jullie allemaal ook goed! Xx en succes allemaal!!
@xd, wat erg zeg!! Geen idee wat voor oplossing je daarvoor kunt verzinnen :S Onze kommode is ook in zn geheel geleverd, zit alleen nog in een doos. Zou niet weten of je zoiets makkelijk zelf toch uit elkaar kunt halen. Maar ergens lijkt me dat ook niet verstandig :S Dit is echt een drama aan het worden zeg voor jullie :S Dikke knuffel!! @bamboepen, mooi kamertje zeg! En leuk zo die naam op de muur
Bamboepen leuk om weer even wat van je te horen/lezen. Fijn dat het goed met jou en ukje gaat. Jammer van die ischias en bekkeninstabiliteit. Ik weet alles van die ischias af. Daar is echt niks aan. Rustig aan meid!! Mooie foto's trouwens!! Liefs
Trouwens onze babykamer schiet voor mijn gevoel niet op, maar vriendlief doet enorm zijn best natuurlijk. Hij moet 5 dagen werken en zaterdag voetballen. Dus dan blijft vaak de zondag over en maandag en vrijdagavond.... Dus ja echt veel tijd heeft hij er niet voor, maar het kozijn van de deur zit er nu in. Plafond zit er al in en is ook al geschilderd. Electra is al helemaal klaar. Hij moet het kozijn nog schuren en verven dan begint hij met het behang. Hij zegt dat volgend weekend (niet aankomend weekend maar die er op) het behang er in zit en hij sausen kan. Daarna kan het laminaat er in en zodra het laminaat er in zit..... kunnen de meubels er ook in!!! Pff ben benieuwd. Aankomende zondag gaan we naar de IKEA meubels halen!!! Heb er zin in!! Liefs
@Mamasandra, wat irritant zeg die manager! Wat een begrip voor jou! NOT! Je moet echt aan jezelf en de kleine denken hoor... Fijn dat alles goed was bij de vk! Mooie buik hoor!! @Xd, ja liggen tussen de middag zou heel fijn zijn! Maar ook bij mij kan dat niet. Ik heb nu met ijn werkgever afgesproken dat ik om de 1,5 a 2 uur even een 10 minuten/kwartier ergens anders ga zitten, in de keuken of spreekkamer ofzo. En dan even helemaal niks doen! Eens kijken hoe dat gaat... Fijn dat je collega's wat meer begrip voor je hebben. Ik werk met alleen maar mannen dus niemand die het begrijpt dat je er last van kan hebben... Alleen sommige die ook kinderen hebben misschien een beetje. Maar ja, dan moet net hun vrouw ook last hebben gehad! Als die er makkelijk doorheen is gekomen krijg je natuurlijk ook geen begrip. Fijn dat de meubels er goed uitzien. Wel balen zeg dat de goede commode waarschijnlijk niet door het trapgat past! Ik heb zo ook geen idee hoe je dat moet gaan doen... Maar ze zetten het toch ook in elkaar?! Dan zou je denken dat het ook uit elkaar kan... Het zit jullie echt niet mee zeg!! @Sunnyqueen, Mooi hoor die schilderijtjes! Jammer dat jouw vriend zo weinig tijd heeft voor de babykamer! Hopelijk komt het toch snel af! Bamboepen, fijn om te lezen dat het goed met je gaat.. Wel vervelend dat je last hebt van bekkeninstabiliteit en ischias! Sterkte daarmee! Ik heb daar geen account. Mooie kamer ook! Ik vond die lampjes van Ikea ook erg leuk!! Vandaag de pretecho gehad! Zo leuk weer! Het was in 2d maar ze heeft zelfs geprobeerd om wat beelden in 3d te krijgen! Maar ons meisje wilde haar gezichtje niet zo graag laten zien.. Ze had steeds 2 handjes ervoor en de navelstreng lag ook in de buurt. Als we het beeld stilzetten op de dvd die we hebben gekregen, dan kunnen we toch een groot gedeelte van haar gezichtje zien. Dat is toch wel erg schattig om te zien! Mijn ouders waren ook mee, die vonden het ook geweldig om eens te zien! Ik zal even kijken of ik een mooi plaatje kan plaatsen hier. Morgen komen de meubels en alle andere spullen die we besteld hebben! Heb er zoveel zin in!!
@Banne, Wat een leuke foto's!! En leuk dat je ouders mee zijn gegaan. Ik heb er ook over na zitten denken om m'n moeder of zusje een keer mee te nemen naar een echo maar die wonen toch te ver weg. Gisteren heb ik ook een echo gehad, en vooral dat gezichtje vond ik zoooo schattig!! En veel plezier vandaag met de meubeltjes, kunnen jullie ze meteen in de babykamer zetten? @sunny, het klinkt me heel bekend in de oren dat de babykamer maar niet vordert. Maarja, hier heeft vriendlief het ook gewoon druk en hij doet z'n best. En tja, ik ben gewoon ook heel veeleisend natuurlijk Ik zit hier lekker te genieten van m'n vrije dag Eigenlijk moet er nog van alles gebeuren op m'n werk, maar ik heb gisteren m'n laptop tas in een hoek gegooid en maandag komt die pas weer tevoorschijn. Het is goed geweest hoor. Vandaag rommel ik (op mijn gemak) een beetje thuis aan. Ga denk ik eerst mijn schilderij voor boven de keukentafel afmaken en om 11 uur heb ik een afspraak bij de kapper. Daarna zie ik wel weer verder En wat schijnt dat zonnetje weer lekker vandaag!! Fijne dag iedereen!
@ Banne, wat leuk die fotos! Schattig om te zien @ Mamasandra, lekker een vrije dag. En nog mooi weer ook! Heerlijk. Ik zit weer op mn werk. Wel fijn dat ik gisteren middag vrij was. Had gisteren dus geen harde buiken voor het eerst sinds lange tijd. Dus ik weet nu echt dat ik rustiger moet doen. Vandaag weer aan het werk maar op vrijdag is zowat niemand aanwezig. Dus dan heb ik het lekker rustig. Ik baal zo van onze meubels. Weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb gisteren gemailt of ze de commode niet in delen kunnen leveren zodat wij ze zelf wel in elkaar zetten. ZUCHT