Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Crea bea!!!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    waauuw zeg, heel mooi!!

3. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Dank u, dank u :)

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Oeeehhh nog een uur en dan heb ik weekend!!!!

Gaan jullie nog carnavallen?
    Ik niet! :p

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hier ook nog een uur!
    Hier doen ze volop aan carnaval, maar ik doe niet mee. Hou dr niet zo van haha, mn vriend gelukkig ook niet.
    Straks kindercarnaval lijkt me wel leuk.
    Maar al dat zatte gebeuren, niks voor mij;)

6. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Alvast een fijn weekend! :)

Hier doen ze wel aan carnaval, maar 't zal vast een stuk minder zijn als waar ik vandaan kom. Bovendien hoeft al dat gezuip van mij ook niet zo. Optocht kijken vind ik altijd wel leuk en idd carnaval met kinderen gaan we zeker vieren. Kan niet wachten om de kleine volgend jaar in een apenpakje mee te sjouwen XD

Misschien als ik me goed voel dat we morgen even naar de optocht gaan kijken, maar meer carnaval wordt het niet voor mij dit jaar.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Zo ik ben thuis!
    Fijn weekend allemaal !!!!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Lieve meiden,

Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig hier geweest ben maar heb super drukke dagen gehad en veel overgewerkt door vergaderingen en veel zieke collega's.
    Voor de rest alles oke met iedereen? Hier wel hoor ga nu beginnen aan het huishouden heel de week geen tijd voor gehad.
    Hopelijk kan ik vandaag nog komen kletsen met jullie

Liefs

9. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen zustertje, vervelend dat het allemaal zo druk is op je werk. Ga je ook nog wat leuks doen dit weekend?

Mijn vriend is nu de boodschappen aan het doen :) En daarna gaat hij verder met de babykamer. Ben benieuwd hoe ver we gaan komen dit weekend! :)

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hier rond 8.15 wakker geworden omdat vriendlief tegen me begon te praten. Die was klaarwakker en zat even te vertellen hoeveel hij van me houd en dat ik het mooiste ben wat hem ooit is overkomen (met de baby natuurlijk) Heel lief natuurlijk, maar ik dacht op dat moment echt even.... aaargh moet dat nu ik lig nog te slapen. Gevolg was dat ik ook klaarwakker was. Vriendlief is nu weer aan de slag met de babykamer en ik ben er toen ook maar uit gegaan aangezien ik met dat lawaai toch niet kan slapen. Vanmiddag moet hij voetballen en hij vroeg of ik kwam kijken dus daar ga ik vanmiddag even heen. We wonen vlak bij het sportveld dus kan er zo heen lopen. En dan vanmiddag denk ik even een beetje opruimen ofzo. Maandag komt de kraamzorg voor de intake. Ben benieuwd hoe lang zoiets duurt en wat de bedoeling precies is.
    Heb al 2 dagen geen krampen meer gehad omdat ik lekker rustig aan heb gedaan. Gisteravond was ik weer even druk bezig met dingen opruimen en de trap op en neer lopen en meteen weer krampen.... Dus ik denk dat het toch echt met rust te maken heeft en dat ik toch echt meerdere stapjes terug moet doen met mijn werk.
    Fijne dag iedereen!!

Liefs

11. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik heb nog niets gehoord vd kraamzorg.
    Zo eens m'n papieren nakijken. Aha ze nemen contact op tussen de 32e en 35e zwangerschapsweek. Vanaf volgende week dus.

Hier valt steeds de stroom uit. Irritant zeg!

Fijn weekend meiden!!!!

12. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Ik heb ook nog niks gehoord van de kraamzorg. Zal zo ook eens in m'n papieren kijken. Van mij mag het nog even wachten, 't is hier een enorme t*zooi :p

@poekie, vervelend dat de stroom steeds uitvalt. Is dat in de hele buurt zo?

@sunny, hier was het vanochtend andersom, ik heb m'n vriend wakker gemaakt :p En die is nu druk aan 't klussen. Kan nu zelf niet zo heel veel doen en dat vind ik stiekem helemaal niet erg :)
    En mooi dat je geen last meer hebt gehad van krampen. Vooral zo door gaan met rustig aan doen! :)

13. intra4

intra4 Niet meer actief

Nee was alleen hier dat d stroom uitviel. Raar!

Pfff ben moe. Doe mooi kalm aan. M'n man is carnavallen dus het is lekker rustig thuis. Hihihi

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Zooooooooooo!!!! Aangezien ik nog niet in de babykamer bezig kan heb ik de boekenkasten in onze werkkamer maar eens flink onder handen genomen. Alles staat nu weer keurig netjes en geordend in de kasten. En nu heb ik flinke pijn in mijn rug dus is het wel weer even mooi geweest voor vandaag. Nee ik heb geen last van nesteldrang hoor.... hihi!!!

Nu eerst maar even preischotel klaar maken!!! JAMMIE!!!

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Hier een drukke dag, lig weer met een zere buik op de bank. STOM! eigen schul.
    Vanochtend om 8.00 ging de wekken, mn vriend moet zaterdags naar school.
    Ik ben toen mn bed uit gegaan en ben aan de babykamer begonnen, grondlaag op de muren.
    Uurtje of 10 was ik klaar, toen heeft mn vader onze auto even geleend ivm trekhaak en aanhanger. Dus ben met hem meegereden naar de stort;)
    Daarna ff wat bij mn ouders gegeten en toen ben ik samen met mn moeder naar huis gegaan. Hebben we samen alle muren wit geschilderd!
    Ik ben helemaal kapot haha, stom.
    Alles is nu wit, nu laten drogen en nog 1 x overschilderen en 2 muren een kleurtje geven! Dan is dat klaar :D

Ik wil ook een vent die in het weekend tijd heeft hahaha maar helaas...

Ga nu eventjes eten maken:)

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo iedereen,

Sorry meiden heb geen puf om te reageren, want ben helemaal gesloopt. Wij zijn vanochtend rond kwart voor 10 richting de Ikea gereden. We waren mooi op tijd daar. Kwart voor 11 en om 11 uur ging de Ikea open. We hebben ledikant en een ladekast gekocht. De ladekast gebruiken we tevens als commode. daarnaast hebben we nog een matras + matrasbeschermer gekocht voor het ledikant en een aankleedkussen met 2 hoesen. Nog een lakentje wat hetzelfde motiefje heeft als de aankleedkussen hoesen. En een dekentje. En nog een lamp met 3 spotjes voor aan het plafond in de babykamer. Lamp heeft vriendlief vanavond meteen op gehangen. We hebben lekker gegeten bij de Ikea en ik kwam zelfs een collega tegen hahaha! Daarna zijn we naar de voetbalwedstrijd Sc-Heerenveen - Feyenoord geweest. Vriendlief heeft seizoenskaart voor Heerenveen en zit altijd naast zijn vader. Als zijn vader niet kan dan mag ik altijd op die seizoenskaart. Zijn ouders zitten nu op Sint Maarten bij mijn schoonzusje dus ik kon gezellig mee. Daarna naar huis en lekker pistoletjes met brie gegeten uit de oven en lekker bank hangen. Zonet even heerlijk gedoucht en ben nu echt kapot dus ga nu heerlijk met mijn benen omhoog op de bank liggen tegen mijn schat aan! Fijne avond nog en welteruste voor straks!!!

Liefs

17. intra4

intra4 Niet meer actief

SQ : welke commode heb je precies gekocht? En welk ledikantje?

18. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames! Zitten jullie ook weer met frisse tegenzin op je werk? En wat schijnt het zonnetje weer mooi buiten :)

Ik heb het nog lekker rustig aan gedaan dit weekend, maar doordat ik echt zo slecht slaap heb ik niet echt het gevoel dat ik weer helemaal opgeladen ben. Slapen jullie ook zo slecht?
    Ik kan me gewoon geen houding meer vinden, krijg ook steeds meer last van m'n buik. Hebben jullie dat ook dat je buik steeds 'voller' aan voelt? Heb bij bepaalde houdingen echt het idee dat er iets in de weg zit. Maar goed, we gaan er weer het beste van maken! :)

@sunny, ik ben ook wel benieuwd welk ledikantje en ladekast jullie hebben gekozen :)

@xd, zo te lezen ben je ook weer lekker bezig geweest dit weekend! Mooi dat het kamertje nu op begint te schieten!

19. intra4

intra4 Niet meer actief

goedemorgen!
    Ik ben vandaag een dagje vrij!
    Heb heerlijk tot half 10 uitgeslapen! Had het nodig denk ik.
    Morgenochtend naar de verloskundige.

Fijne dag allemaal!!!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

@ Sunny, leuk weekend heb je gehad zeg! Lekker babyshoppen:)

@ mamasandra, hier ook met tegenzin aan de gang. Nog 7 weken, pfft, voor mijn gevoel is het eeuwen.
    Slapen is bij mij ook vreselijk, ben zo vroeg wakker en lig dan maar voor me uit te staren. In het weekend heb ik er niet echt last van omdat je dan verder kunt doen wat je wilt. Maar als ik moet gaan werken voel ik me toch behoorlijk gaar hoor.

@ Poekie, lekker een vrije dag!!

Hier komt trouwens 28 maart de kraamzorg op bezoek. Ben benieuwd. Mijn moeder werkt op de afdelingen waar ze de kraamverzorgster inplannen, dus heb een streepje voor. Wel een fijn idee:) Dan stuurt ze iig een leuk iemand naar ons toe!
    Ben wel benieuwd wat ze 28 maart allemaal gaan vertellen!

Deel Deze Pagina