Goededag dames! Hier vandaag weer een drukke werkdag gehad dus geen tijd gehad om te posten. Zo maar lekker onderuit en relaxen (Hier hebben we vandaag macaroni gegeten en m'n vriend heeft gekookt ) @zustertje, jij bent behoorlijk actief bezig geweest zeg! Idd behoorlijke nesteldrang Kan niet wachten tot ik mijn babykleertjes kan gaan sorteren!! @xd, goed dat je nu echt minder bent gaan werken. Is een stuk beter voor je! En mooi dat alles goed is verder met jou en de kleine.
Ik denk dat mijn moeder ergens in de 1e week van april komt en dan gaan we ook babykleertjes wassen. Ben moe .... ZzzzzZzz
Babykleertjes wassen, zover ben ik nog niet. Heb nog steeds geen meubels Als die er zijn kan ik beginnen met de kleertjes. Was het maar zover! Moet dat trouwens met speciaal wasmiddel of maakt dat niet uit? Staat me iets van bij...
@Poekie, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk! Leuk een groeiecho, lekker iets om naar uit te kijken! @Sunnyqueen, doe maar rustig aan meid! Het is nog veel te vroeg om te bevallen! @Caelis, ik doe thuis ook vrij weinig omdat ik in het weekend echt moet bijkomen van de hele week! @Xd, hahaha ik zit hier nog te wachten op m'n nesteldrang! Wel heb ik gemerkt dat ik dingen sneller opmerk, als iets stoffig is bijvoorbeeld.. Alleen mijn nesteldrang is nog niet zover dat ik er meteen wat aan ga doen! Jammer! haha Goed van je dat je minder gaat werken!! Nu zal je dan ook 6 weken van te voren stoppen of niet? Fijn dat alles weer goed was met de kleine! @Zustertje, geniet lekker van je vrije dag morgen!! Babykleertjes wassen doe ik pas in mijn verlof denk ik... Onze kleine meid heeft nog geen vaste plek in mijn buik! Soms ligt ze rechts soms links, maar wel met haar hoofdje naar beneden. Ik krijg nu steeds meer kwalen... Sinds een aantal dagen hou ik vocht vast en sinds vandaag pas ik mijn schoenen en laarzen niet meer!!! Alleen m'n Nike gympies zitten nog lekker! Ik baal er erg van want ik kan eigenlijk niet op gympen naar m'n werk en ik zie mezelf ook niet met gympen onder een legging met jurk/rokje lopen... Ik ben bang dat als ik nu een nieuw paar schoenen koop dat die over een paar weken ook al niet meer zullen passen als dit nog erger wordt. Wat ik niet hoop natuurlijk.. Jullie misschien nog suggesties?? 's nachts gaan m'n handen tintelen, dus mijn trouwring gaat 's avonds al af voor de zekerheid. In de loop van de dag worden m'n handen en vingers weer dunner.. Ik neem nu trouwens ook een uur rust als ik uit m'n werk kom! Wat is dat lekker zeg! Dat uurtje scheelt echt een heleboel voor mijn energie voor de rest van de avond en voor mijn strakke buik.
@ Banne, ja moet idd 6 weken van te voren stoppen nu. Maargoed, vind ik niet erg.. En heb nog veel vakantiedagen over dus die kan ik er eventueel achter plakken. Oeh wat balen dat je niet meer in je schoenen past zeg!! en misschien zonder sokken, met panty ofzo? dat scheelt toch weer een beetje, en glijd vaak ook makkelijk haha.. Ik ben erg, ik zag net een voorstukje van help mijn kind is te dik. En dat meisje zat een bak friet met een klodder mayo te eten... KWIJL, ondertussen is mijn vriend naar de friettent toe. Ik MOET friet met mayo
HAhahahahaha, dat heb ik in het begin een tijdje gehad! Net gegeten, liepen we langs een snackbar en dan kon ik me nog net inhouden om geen puntzak friet met mayo te bestellen! Jammie!! Geniet ervan xd!
Goedemorgen meiden! Lekker geslapen? Ik wel al 2 dagen maar 1 keer wakker geworden 's nachts echt heerlijk! Uitslapen zit er niet in maar dat vind ik niet erg heb ik heerlijke lange dagen! Lig nu in bed met mijn laptop heb net mijn ontbijt op en ga zo de achterkamer (boven) geheel opruimen en schoonmaken heb er zin in haha @xd24 Whaha lekker friet gegeten en gelukkig heeft het nog gesmaakt ook Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
@ zustertje. Jij hebt echt heel erge 'last' van nesteldrang of niet Ik zit nu op mn werk, gelukkig nog maar halve dagen. 4 uurtjes zijn altijd zo voorbij. Om half1 weer naar huis. Weet nog niet wat ik ga doe. Eerste even met de beentjes omhoog Erg he gisteren met die friet, het was echt zo lekker. Moest wel als tegenprestatie mn vriend zn rug kriebelen hahahaha... Dat gaat bij ons altijd zo, als ik vraag of hij iets voor me wil doen.. De eerste reactie: Wil je mij dan straks kriebelen hihi... Nou dat had ik voor een frietje wel over
Goedemorgen dames! Ik zit hier behoorlijk suf te zijn op m'n werk. Weer enorm slecht geslapen en daarna de hele rit naar m'n werk in de file gestaan!!! Het is iig het laatste dagje van de werk en dat maakt weer een hoop goed. Dat hij snel voorbij mag gaan... @xd, ook fijn dat je vanmiddag lekker vrij bent. Lekker rustig aan doen @zustertje, jij hebt behoorlijk last van nesteldrang zeg. Ergens heb ik het ook wel alleen heb er nog niet echt de tijd of energie voor gehad. Maar voor morgen heb ik plannen... @Banne, wat schoenen betreft, zijn Ugss (of iets dergelijks) geen optie?
@ Zustertje: bij mij staat verf afkrabben weer op het programma vandaag :/ in ieder geval hoef ik dat zelf niet te doen, dat doet een vriendin, ik kan niet bij de bovenste raampjes... Ik ga denk ik de ramen zemen daarna... Ook nog wat wassen (nee, niet de baby kleertjes, die kan ik toch nog niet kwijt) Gisteren nog een baby-aankoop gescoord via marktplaats: de fisher price rainforest baby gym! Volgens de thread "beste aankoop/grootste miskoop" hier op het forum is dit ding "da bomb" voor baby's. Nieuw kost ie in NL 120,-, ik heb hem voor 30,- kunnen overnemen, helemaal geweldig ! De kat was er in ieder geval al helemaal geobsedeerd door... (In engeland bij Mothercare.com wassie trouwens nieuw 58,- gbp. Check voor dure dingen ook altijd effe daar, want zoveel is zo veel goedkoper in engeland, zelfs met shipping erbij). Misschien kom ik vandaag ook nog toe aan wat andere dingetjes kopen toe....ik heb nog op mijn lijstje: -Avent flesjes (de starterset) -Avent via borstvoeding bakjes -Natusan of Weleda baby verzorgingsspul (géén Zwitsal) -Bibi speentjes -Sudo-creme -Bepanthen -Heel veel hydrofiele luiers
@Xd24 Ik geniet maar van mijn nesteldrang Ben al een heel eind veel spullen gaan er allemaal naar zolder toe die gebruiken we zo weinig en dan is het heerlijk opgeruimd. Lekker nog maar halve dagen werken geniet ervan lekker uitrusten enz! Wat voor werk doe je ook al weer En kriebelen voor een frietje is toch een goede deal @MamaSandra balen van het slechte slapen! Weet er alles van de laatste 2 maanden ook giga veel wakker gelegen maar de laatste 2 nachten heb ik heerlijk geslapen hopelijk ga jij ook snel weer wat beter slapen. File is echt balen! Gelukkig hebben wij daar in Zeeland amper last van En vanmiddag lekker gaan genieten van je weekend! Heerlijk ik moet morgen ochtend nog even werken en heb dan ook weekend en nog wel 3 dagen ook heerlijk. @Caelis Kun je ook niet bij het raam als je op een trapje staat dan? Ramen zemen is ook een leuk werkje vind ik alleen als het lekker weer is haha. Kijk dat is een leuk koopje via marktplaats! Is dat zo een ding met muziek enz? Zo iets komt hier echt het huis niet in Vind het echt niet mooi al zal het zeker wel werken. En nog lekker wat babyinkopen gaan doen dat is het leukste ga je ook borstvoeding proberen of niet? Even een paar glazen water drinken en rondstruinen op internet en ga dan weer verder boven
@ Zustertje, ik werk op kantoor. Ben secretaresse. Bij een bedrijf in vastgoed zeg maar. Echt mannenwereldje (ik kan niet met alleen maar vrouwen werken haha) Bij mij gaat het slapen met ups en downs, de ene nacht slaap ik door en de andere nacht kan ik een paar uur voor me uit liggen staren. Ach ja, straks als de baby er is zijn het ook geen nachten van minimaal 8 uur meer. Dus zo wen ik er wat aan Ik heb een klein beetje last van nesteldrang, vind het ook heerlijk want normaal doet het met niks en nu is alles steeds netjes en opgeruimd. Voel toch wel fijn he!
Ik krijg net te horen dat 8 april mijn laatste werkdag is. Wow het komt nu wel dicht bij hoor Ik hoef nog maar 4 weken te werken... Jeetje!
@zusterje, fijn dat je de laatste nachten zo lekker geslapen hebt. Dat is toch wel prettig. Succes met schoonmaken en rustig aan! @Mamasandra, jij slaapt dus best wel slecht hoor ik wel.... Daar is echt niks aan. Hopelijk wordt het weer wat beter zodat je goed uitgerust aan de bevalling kan beginnen. @XD, ik zou niet weten wat voor oplossing qua schoenen. Het is namelijk net wat jij zegt als je nu nieuwe koopt dan heb je over een paar weken weer hetzelfde probleem, want als je nu al vocht begint vast te houden dan zal dat hoogstwaarschijnlijk nog wel even door zetten tot aan je bevalling. Tintelende vingers heb ik ook als ik wakker wordt, maar dat komt omdat ik veel op mijn zij of half op mijn buik lig als ik wakker wordt en dan heb ik vaak mijn handen onder mijn hoofd. Dan zijn ze gewoon helemaal dood voor mijn gevoel en dan begint het te tintelen en dan komt het gevoel weer terug. 8 april komt zeker dichtbij. Ik heb 15 april verlof dus ik moet een weekje langer dan jou! Vanmiddag hebben we weer controle. Om 16.20 dus vriendlief komt vanuit zijn werk naar het ziekenhuis. Kan mooi. Hij werkt altijd tot 16.00 dus hoeft hij er geen vrij voor te vragen. Nou meiden fijne dag nog!! Liefs
@Xd24 Lekker aftellen hier ook mee bezig maar ik werk door tot 35 weken dan heb ik 1 weekje vakantie en dan met 36 weken gaat mijn verlof in. Dat slapen komt heel bekend voor maar gelukkig ben ik er niet meer moe door het slechte slapen omdat ik wel lekker lig. En vroeg uit bed gaan gaat veel makkelijker sinds ik zwanger ben heel vaag. Met mannen werken is vaak wel fijner ik heb 39 vrouwelijke collega's alleen de manager is een man Gelukkig werk ik in de thuiszorg als verzorgende dus weinig te maken met al mijn collega's haha Hopelijk wordt het snel lekkerder weer dan kun je op slippers lopen (ja ik hou de moed erin verwacht een warme voorjaar ) @SQ spannend vanmiddag weer op controle! Denk je dat ze tevreden zijn? Voel je je goed? Zo lekker even eten en dan weer verder (lekker op het gemakje hoor )
Ik voel me goed. Zolang ik rustig aan doe heb ik geen last van harde buiken. En de kleine is regelmatig erg actief dus die heeft het nog wel erg naar zijn/haar zin in mijn buik! Vorige week was alles ook goed dus ga er niet vanuit dat er wat veranderd is. Liefs
Goh, voor mij is het nu ook nog 4 weken tot mijn verlof. Mocht ik alsnog besluiten om met 6 weken van te voren met verlof te gaan dan is het nog 2 weken... Tijd vliegt!! Tja, en dat slapen, de ene nacht gaat beter dan de andere. En ik rust voor de rest wel goed uit. Als ik dadelijk met verlof ben kan ik overdag natuurlijk ook wat meer rusten (is de bedoeling) dus ik hoop dan uitgerust aan de bevalling te kunnen beginnen @SQ, spannend vanmiddag weer controle! Fijn dat je minder last hebt van harde buiken en het is natuurlijk helemaal leuk (en goed!) dat je de kleine regelmatig voelt. Hier is de kleine voor mijn gevoel de hele dag actief. Wordt meerdere keren per dag behoorlijk hard in mijn ribben getrapt! Het heeft al een paar keer behoorlijk pijn gedaan.