Wat leuk om het zelf te maken. Als ik dat doe kan ik net zo goed de kleuterschool binnen lopen haha, das van hetzelfde niveau... We hebben nu wel een naam die we beide leuk vinden, alleen we zijn er nog niet 100% over uit. Julan. Ik wil nl het liefst iets wat weinig voorkomt maar het moet niet moeilijk zijn. Want ik heb zelf een moeilijke naam en weet hoe irritant dat kan zijn Wat vinden jullie van Julan? Mag een eerlijke mening geven hoor
He meiden! Zo ik ben lekker vrij vanmiddag. Heb nog geen plannen. Zit nu lekker op de bank. Julan vind ik niet zo heel leuk. Ik vind dan bv Julian leuker! Julan is dan toch ingewikkeld. Verder ben ik het even kwijt wat er allemaal gepost is. En zit op m'n mobiel te internetten dus das lastig teruglezen. Sorry!
Ik vind het een hele leuke naam! Heel apart maar toch simpel idd En mooi dat jullie de naam allebei leuk vinden. Wat is de reden waarom jullie het nog niet 100% zeker zijn?
@ poekie, Julian vind ik ook leuk maar komt voor mij teveel voor staat dacht ik zelfs in de top20... @ mamasandra, ja waarom niet 100% geen idee. Ik twijfel gewoon steeds heel erg. Een naam is toch voor de rest van je leven he.. De uitpraak is trouwens nederlands, dus echt hoe het er staat. Nie djulan of zjulan zeg maar. Snappen jullie het nog haha
Ja weetje, wij hebben ook over onze naam getwijfeld, gewoon over de manier waarop je het schrijft. Maar op een gegeven moment gewoon gezegd, we doen 't! En ik ben er inmiddels ook zo aan gewend, zou ook niet anders meer willen En ik snap het nog hoor
Ja het is toch niet niks een naam kiezen he. Had nooit verwacht dat we er zo lang over zouden doen zeg pff
Dat hadden wij ook. En wat ook hielp is om de naam gewoon paar keer hard op met elkaar te benoemen. Dan went dat ook. Toch hoe vaker ik Julan zeg/lees vind ik het best leuk! Julian is inderdaad erg populair momenteel. Ga eens kijken hoe populair onze naam is.
@ XD: Ik werk het weekend nog 2 late diensten en dan verlof Ik vind Julan erg leuk......hoor je idd niet zo vaak. Wij krijgen overigens een meisje Handig dat lijstje van de vluchttas.......moet ik nog doen
Ik vind Julan een apparte maar leuke naam! Ik ben ook benieuwd wat jullie van onze namen vinden, maar ja dat blijft nog even een verrassing tot eind mei! Ik heb net de wc en douche schoon gemaakt, afgestoft en stof gezogen en ben nu kapot. Ik kruip mijn bed in. Heb ook weer harde buiken van het huishouden doen dus ik kap er mee voor vandaag! Liefs
Hmm Julan valt hier dus in de smaak Ik ga het idd een paar x opnoemen deze dagen en dan moeten we maar x een beslissing nemen! Net voetreflextherapie gehad, ik ben weer heeeerlijk ontspannen @ SQ, goed idee even gaan liggen Rust maar goed uit!
@sq, ja idd wel een beetje rustig aan doen! Mooi moment voor een middagdutje! @poekie, ik heb ook al een rompertje en mutsje met de naam erop besteld, en een grote sticker voor op de deur en op die manier is het ook leuk wennen aan de naam
hallo allemaal, Ik vind julan wel apart, maar als ik heel eerlijk ben vind ik Julian toch leuker. Wat je tegenwoordig ook steeds meer hoort is Juul of Jules, maar die vint ik allebei niet leuk. Wij hebben ook echt veel moeite gehad met een naam hoor....het moest engels zijn, maar wel makkelijk uit te spreken in het nederlands voor mijn ouders, maar we zijn er eindelijk uit. Ik kan hier alleen niet zeggen wat het wordt voor het geval bekenden hier mee lezen Geboortekaartje heb ik wel uitgekozen, maar moet nog een tekst hebben. En het moet dan in het nederlands én in het engels op hetzelfde kaartje....er zijn verschillende opties, welke vinden jullie het leukst?: Optie 1: linker zijde van het kaartje engels, rechter zijde van het kaartje nederlands Optie 2: linker zijde gewoon leeg rechter zijde: 1 regel in het nederlands, direct eronder in cursief, in het engels, dan spatie, dan volgende regel, etc. In het midden dan de naam met links eronder de lengte, in cm, en eronder in inches, en rechts het gewicht in gram en eronder in ounces Optie 3: linker zijde leeg rechter zijde: tekst in 2 kolommen, links in het nederlands, rechts in het engels, naam met gewicht en lengte in het midden, zelfde als bij optie 2. Tekst moet vrij standaard worden, geen rijmpjes, want dat vertaald niet lekker. Update kiespijn: heb vanacht voor het eerst korte stukken geslapen! De combinatie paracetamol, anti-biotica, ontspannings-tabletje + warme douche en massage was bingo. was zeker 3 uur knockout voordat ik weer voor het eerst wakker werd om te plassen. Deed toen ook weer pijn, maar was nog te vroeg voor mijn 2e dosis paracetamol, vandaar dat ik weer zo vroeg achter de pc zat Om 2.00 uur weer paracetamolletjes, half uurtje later weer plat. Weer effe knock out geweest, daarna van 05.00 tot 07.00 op geweest, spelletjes gedaan, gelezen etc, om 06.00 mocht ik weer paracetamol en antibiotica Daarna echt lekker flinke stukken geslapen...wel tussendoor paar keer wakker om te plassen, maar daarna gelijk weer naar bed...ben er pas om 13.00 uur uitgekomen, en nu net pas om 16.00 weer antibiotica en paracetamol. Langste stuk zonder pijn in 5 dagen! Ga zo maar weer even slapen, heb nog aardig wat in te halen, maar het ergste is gelukkig voorbij nu. Hopelijk morgen weer wat puf om wat nuttigs te doen. Oh ja, tip van mijn kraamzorg: Als het goed is zitten er een soort beschermmatjes/zeiltjes in je kraampakket, plastic onderlaagje, met katoenen bovenlaag oid. Handig om die vanaf 35/36 weken te hebben liggen: op je bankstel, op je favo-stoel, op de autostoel, etc. Voor als je vruchtwater breekt. Ze zegt dat je dat niet voelt aankomen, het is echt, plop, en het stroomt eruit, en als dat gebeurt als je lekker op de bank zit voor de tv, of in de auto...kan je een nieuw bankstel of een nieuwe autostoel kopen. Want dat vruchtwater kan een vloedgolf zijn Nou is het natuurlijk meestal het geval dat het water breekt in fase 2 tijdens je weeën...maar het kan maar net gebeuren dat het bij jou anders is! Zorg dat je voor in je vluchttas ook bij je hebt: flesje(s)/pakjes drinken (je zal flink dorst krijgen blijkbaar) pakje dextro energie kraamverband en maandverband snacks voor de hulptroepen en idd meer dan 1 wijd zittend t-shirt, je wordt lekker plakkerig ook wijd zittende onderbroeken, grotere maat dan wat je nu hebt, vanwege het mega grote kraamverband en omdat je aardig gevoelig zal zijn daar beneden.
Ik kom door jullie vandaag pas op het idee van een vluchttas haha, ik wacht er nog wel even mee.. Denk vanaf week 36/37 ofzo?
@ Mama sandra: Heerlijk weekend Ik nog 2 late diensten zaterdag en zondag en dan verlof Morgenochtend weer op controle bij de vk....altijd leuk!
@Caelis, ik zou ook voor optie 2 gaan. @ Mamasandra, en kun je met de bus mee @ Hier, ik heb net van die mappen gehaald met geboortekaartjes, dit weekend dus even 1 uitzoeken! Moeilijk ook alweer zoveel keus!! Ik hoef morgen niet te werken, savonds hebben we een groot feest van mn werk en ik moet dan 'gastvrouw' zijn. Dus dan hoef ik overdag niet te komen werken anders trek ik dat niet
Meiden hier een erg drukke dag gehad (gewerkt en gewinkeld met mijn ouders) en ik ga zo van 19.30 tot 22.30 nog werken zijn zoveel zieken. Morgen kom ik weer kletsen (mijn enigste vrije dag van de week ) Fijne avond!