Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemiddag dames!
    Vanochtend ben ik voor het laatst op kantoor geweest voor m'n verlof! Nu moet ik volgende week ma t/m do nog halve dagen thuis werken. Helemaal geen probleem. Ben helemaal happy :) Heb sowieso alles overgedragen, nu is het alleen nog even ter ondersteuning. Maar voor mij is het nu dus weer weekend. Ben toch blij dat ik me dinsdag ziek heb gemeld, daardoor is dit nu allemaal zo gelopen.

@sunny, mooie box! En ik vind die deken ook leuk. Ik vond het zelf ook even wennen om de box in de kamer te hebben, maar vind 't echt helemaal geweldig. Kijk er ook de hele tijd naar van "dadelijk ligt de kleine er in"...

@xd, toch wel lekker die korting. Wij hebben alles al dus hebben er helaas niks aan. Bij ons staat de kinderwagen in de hal en ik loop er ook af en toe mee rond beneden :) Kan niet wachten om er dadelijk mee op stap te gaan.
    Ow en veel plezier/succes bij de vk vanavond!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mamasandra, lekker verlof!! Ik ben ook echt aan het afbouwen, mn vervangster is helemaal ingeleerd dus ik hoef alleen maar te kijken haha.. Morgen nog werken en dan nog 1 week!

Lig nu ff op de bank, heb net weer 2 planken van de vloer geschrobt. Ik moet het echt plank voor plank doen. Zo smerig is het, ben echt kapot na 2 planken haha.

Mn vriend kan nu voor het eerst mee naar de vk. Ohnee met de intake was hij er ook bij, maar daana niet meer. Is steeds onder werktijd! Wel leuk dat het nu een x in de avond kan.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pfff mijn zusje belde rond 12 uur of ik naar haar toe kon komen want ze stond naast haar auto die in de SLOOT lag in de bocht was het heel glad (door de regen) en ze is zo de sloot in gegleden gelukkig heeft ze niet te hard gereden (airbags enz waren ook niet uitgeklapt)
    Ben me echt rot geschrokken al had ze niks.
    heb ze op gehaald en weer bij mijn ouders thuis gebracht.

Ga nu even bekomen van de schrik!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wow jeetje, dat is schrikken! Gelukkig niks ergs aan de hand!!

5. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@zustertje, dat is schrikken zeg! Gelukkig valt het allemaal mee!

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Zustertje: jeetje wat schrikken zeg:$

@ XD: succes en veel plezier bij de VK:D

@ mama sandra: lekker hoor dat je nu al " verlof" hebt, ach die paar ochtenden thuis werken kom je wel doorheen he!

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Zo heb alles gelezen hoor. Alleen lastig reageren op m'n mobiel.

Ik heb nu alles voor de baby gewassen!
    Laatste kleertjes en lakentjes hangen te drogen.
    Morgen en/of zaterdag strijken en dan is het klaar.

Hier staat ook de kinderwagen beneden in de woonkamer.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goodmorning!

Gisteren bij de VK was alles goed:) alleen was ik weer niks aangekomen en vind dat zo raar, de baby komt toch ook aan?? Had het gevraagd maar kon geen kwaad. Daar ga ik dan maar vanuit...

Kindje was al een stuk ingedaald, hoofdje lag al beneden:) mn vriend en ik hebben beide het hoofdje kunnen voelen. Heel gek!

Straks weer een half dagje werken en dan hoef ik nog maar 1 weekje, jipppiiieeee:D

Morgen gaat het hier 24 graden worden!!! Normaal zou ik dan dus de hele dag zonnen haha, maar moet nu wel uitkijken voor een zwmasker natuurlijk. Die heb ik liever niet!

Xxx

9. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen!

@xd, mooi dat alles weer goed was bij de vk. En helemaal mooi dat de kleine al aan t indalen is. Bij mij lag ze vorige week nog helemaal verkeerd om, dus ik hoop dat ze snel weer gaat draaien, en dan zo blijft liggen (!)
    En wat gewicht betreft, ik heb t andere uiterste, kom alleen maar aan. Achja, maak me er maar niet druk om. En plannen voor een strandvakantie heb ik deze zomer toch niet :)

En morgen wordt t idd lekker weer! Zou het liefst wat in de tuin gaan doen maar we krijgen bezoek. Hoe dan ook slinger ik de tuinmeubels de tuin in, incl parasol, en dan lekker van t weer genieten...

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hoe is het met jullie? Met mij alles goed de schrik weer te boven al ben ik zo blij dat mijn zusje niks mankeert.
    Vandaag wordt haar auto bij haar garage gebracht en gaan ze kijken wat het gaat kosten hopelijk niet teveel.

@XD24 Fijn dat alles goed was! Mijn man gaat dinsdag avond voor het eerst sinds de intake weer mee haha ;)
    Aanstaande donderdag middag gaat hij wel eerder van zijn werk weg omdat we dan de groeiecho hebben en dat soort dingen wil hij echt niet missen.

@poekie Fijn dat alles gewassen is! Hier ligt alles wel in de kast maar ga het in mijn verlof allemaal nog een keer wassen en dan ook netjes strijken (de kleertjes en lakentjes) hydrofiele luiers enz strijk ik niet.

@MamaSandra geniet van je verlof moet je nog veel doen in huis? Ik moet nog 3 weekjes werken en dan heerlijk een weekje vakantie en dan start mijn verlof.

Ik zit op een telefoontje van mijn beste vriendin te wachten we gaan samen (en met haar schattige dochtertje) naar de stad maar ze komt eerst even naar de kleine zijn kamer kijken.
    Vanmiddag wat huishouden doen en relaxen en vanavond moet ik weer werken ik heb wel de rustigste avondroute gevraagd die duurt wel even lang als de andere routes maar je hebt minder cliënten en dat is wel erg fijn

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen,

Fijn dat alles goed was bij de VK Xd! Dat je niet aankomt, maar je kindje wel betekent alleen maar dat jouw kindje van jou reserves eet. Dus jullie kindje groeit inderdaad wel, maar wat jij aankomt eigenlijk dat verbruikt jullie kindje weer. Maar wat er niet aankomt hoeft er ook niet af dus wees blij! Je kindje komt in ieder geval niks te kort.

Ik ben nu in totaal 5 kg aan gekomen en dat vind ik nog netjes als ik sommige hoor die al 15 kilo zijn aangekomen!!! Ik ben al fors van me zelf dus hoop er niet te veel bij te krijgen hahaha

Liefs

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mamasandra, ik zou me ook niet druk maken om het gewicht hoor. Dat weet je als je zwanger bent he... Alleen ik kom dus niet aan, en wat er dan door mn hoofd gaat is groeit de kleine dan wel goed?! Die komt toch ook aan, en mn buik is dikker aan het worden, dat weegt toch ook iets?!

Maar normaal kom ik ook nergens van aan, misschien dat ik dat nu ook wel gewoon heb.... Ik moet me niet druk maken!!

@ zustertje, leuk stadten!!
    Mijn vriend was ook sinds de intake niet meer bij de vk geweest, hij wist niet eens meer waar het was hahaha;) Bij de ligginsecho (35 weken) gaat hij ook mee. En de week erna hebben we een 'bevallingsgesprek'?!

Vanavond gaan we met vrienden uit eten, lekker sushi eten. Ben verslaafd aan sushi:)

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Sunny, ah kijk jij ook 5 kilo... Dat is idd niet veel! Ik ben de hele zwangerschap wel aangekomen hoor, 7 kilo nu. Alleen de laatste 2 maanden niks meer, en je hoort juist dat de laatste maanden de kilos het snelst gaan.
    Maar je uitleg daar kan ik wel wat mee:) Ons kleintje is dus gewoon een vreetzak;)

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    sushi mag je toch niet hebben als je zwanger bent???

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik eet nooit sushi, maar omdat het rauwe vis is mag je dat niet hebben heb ik altijd begrepen tijdens je zwangerschap, maar misschien zit ik er volledig naast!!

Liefs

16. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Zo ver ik weet mag sushi wel als je zeker weet dat 't echt vers is. Dus niet die voorverpakte sushi die je in de supermarkt koopt. En je moet dus ook wel zeker weten dat 't restaurant waar je gaat eten 't allemaal vers maakt e.d. Zelf ben ik ook verslaafd aan sushi maar heb 't wel laten staan m'n hele zwangerschap.

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Verse rauwe vis mag wel:)
    Alleen geen voorverpakte, dus vacuum verpakt.

En waar wij wel s sushi gaan eten is de vis vers. Dus die mag je hebben. En ik eet ook veel sushi met groente enz:)
    Ik ben er verslaafd aan haha

18. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi meiden, ik kom vanmiddag uitgebreid reageren!
    Moet nu werken tot 12.00 uur .....................................................................en dan heb ik verlof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN vandaag 35 weken zwanger !!!!

(tot vanmiddag)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    En ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste 20 weken niet wist dat je geen vacuumverpakte vis mocht hebben.
    Laten wij nou heel vaak vacuum verpakte zalm in huis hebben voor toastjes.
    Die heb ik dus de eerste 20 weken wel gegeten. Via dit forum kwam ik er achter dat dat niet mocht. Woeps... Nouja het is nou 1x zo. De kans dat je iets oploopt is zo klein. De kans is schijnbaar groter met een vaatdoekje op het aanrecht.;)

Sinds ik het weet laat ik het wel staan natuurlijk!

20. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi dames,
    ben heel lang niet meer hier geweest. Heb helaas carpaal tunnel syndroom en kan weinig meer met mijn handen doen. (vooral achter pc is erg belastend)
    Maar ik las volgens mij dat Poekie vandaag met verlof gaat?? Heerlijk!! Geniet ervan :)
    En mamaSandra, is de kamer met de bloesemboom van jou? Wat GEWELDIG!!! Ik ben er helemaal weg van.
    We krijgen een dochtertje en noemen haar Lente, dus zo'n boom zou gewéldig zijn hihi.. Maar wij kunnen nog even geen babykamer maken helaas, spontane logé gekregen tot en met december. Dus kamer is vergeven.
    Leuk om alle verhalen van kinderwagens en lekkende borsten te lezen. Heel veel genieten nog even, dan is het zover!!

Liefs Dominoo

Deel Deze Pagina