Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Vandaag, woensdag, vrijdag en dan volgende week maandag en woensdag nog werken 3 uurtjes en dan VERLOF!!! Pfff ben er echt wel aan toe.... ik heb totaal geen zin meer om te werken omdat mijn buik gewoon steeds meer in de weg gaat zitten! Nog even doorbijten maar!!!

Liefs

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn he die buik;)

Ik krijg sinds ongeveer een week zelfs van vreemde mensen opmerkingen over mn buik. Vind dat zo leuk:D

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Sunny: erg leuke babykamer:D Idd het knuffeltje herken ik......haha! Wat fijn he......bijna verlof!!!!

Vraagje; heb bij vlagen zo'n menstruatie-achtig gevoel onderin buik:( Herkent iemand dit???

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Anouchka, ze zeggen dat dat indalingspijn is vaak. Die menstruatiepijn onderin en anders kunnen het ook al wat lichte voorweeen zijn! Je baarmoeder bereid zich dan alvast voor! Maar dit zegt vaak nog niks want kan nog wel weken duren voordat de echte bevalling begint!

5. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@anouchka, ik heb er ook af en toe last van. Zolang de krampjes en steekjes die ik voel onregelmatig zijn en ik de kleine genoeg voel bewegen maak ik me nergens zorgen om :)

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Sunny en Sandra: ja ik denk zelf ook dat het indalingspijn/voorweeen zijn. Er zit ook geen regelmaat in en idd voel de kleine wel met enige regelmaat.
    Vrijdag weer op controle dus dan zal ik wel even navragen.

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Toen ik in het ziekenhuis lag voor controle aan de ctg omdat ik buik en rugkrampen had vroeg de vk aan mij of ik tijdens de krampen de baby ook voelde. Dit was wel het geval. Niet elke keer, maar toch regelmatig als ik krampen had voelde ik onze kleine ook schoppen. De Vk gaf toen aan dat het dan vaak geen weeen zijn. Als ik echt weeen zou hebben dan zou ik de kleine daar niet doorheen voelen volgens haar. Dus zolang de kleine goed actief is zullen het geen echte weeen zijn!

Liefs

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb dat ook, maar vooral een drukkend gevoel van onderen zeg maar.
    Als ik een spijkerbroek aan heb en gewoon ga zitten knak ik zn nek om voor mn gevoel haha...
    Het is allemaal steeds krapper daarbinnen;)

Ik heb vandaag weer 2 planken van de vloer kunnen schrobben, baal ervan dat ik niet door kan gaan. Maar ik merk nu echt dat mn buik steeds meer in de weg gaat zitten.
    Na die 2 planken doet mn buik echt zeer.
    Terwijl als ik nergens last van heb ik die hele vloer in een uur klaar zou kunnen hebben. Erg frustrerend!!

Ik heb net ook nog alle kleertjes opgevouwen en op maat gelegd. Ik heb echt veel te veel volgens mij, heb veel van een collega gekregen en zelf natuurlijk wat dingetjes gekocht.
    Hoeveel rompertjes enz hebben jullie?

Hey weet je wat ik ff ga doen... Fotos maken van de kamer:)
    Ga ze dan zo plaatsen!

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fotos staan in mn album!

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @ xd: Wat een geweldige kasten en bedje!! Lief maar toch stoer! en lekker veel ruimte met deze kledingkast joh! Je muur lijkt erg op onze kleur muur: lei (grijstint)??

Dat zeurende gevoel onderin heb ik ook héél af en toe.

Hier gaat het goed. Twee heerlijke nachten achter de rug sinds lange tijd :) Doet me erg goed. Ik ga nog maar even naar vrouwtjemijn.nl mailen, want heb nog niets gehoord van mijn geboortekaartjes. Ik baal er een beetje van... zucht.

Liefs

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dank je dominoo:)
    Het is idd grijs, maaar wat voor grijs?? Geenb idee haha..
    Het hemeltje en de sloop voor het waskussen hebben we laten maken ben daar zo blij mee!

Over geboortekaartjes gesproken... Wij moeten nog steeds bedenken wat we erop zetten. Misschien slim om daar snel aan te beginnen;)

12. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@xd, echt een heeeel mooi kamertje! Vind de meubeltjes ook heel erg mooi. Is dit nou de kleur die jullie eigenlijk eerst niet wilde? Want ik vind het echt heel mooi staan ook met die grijze muur.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dit was idd de kleur die we niet wilde:) maar in de winkel was het meer naar zalmkleur toe. En toen stonden de meubels op ons kamertje...
    En ik vond t mooi! Denk zelfs dat echt wit lang zo mooi niet was geweest. Gelukje dus:)

Xxx

14. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

XD : mooie kamer hoor. Meubeltjes zijn ook mooi!

Zo ik was gisteravond ineens 'ziek'. Geen idee maar ik raakte compleet in paniek op een gegeven moment.
    Ik was al heel de avond misselijk. Op een gegeven moment dacht ik echt dat ik moest overgeven. Werd heel licht in m'n hoofd en toen kwamen daar ineens heftige buikkrampen!
    Ik begon helemaal te rillen. Ben na 2 uur in slaap gevallen.

Moet vandaag naar de VK. Even aangeven.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poekie, misschien iets verkeerds gegeten??

Heel toevallig stond ik vanochtend weer over te geven tijdens het tandenpoetsen... Dit was mn ochtend ritueel in het begin. Dacht wat is dit nu? Ik ben 33 weken zwanger hoor!!

16. intra4

intra4 Niet meer actief

Xd: ja dat dacht ik ook. Maar vorige week woensdag had ik ook al krampen. Ook onderin m'n rug.

Tijdens tandenpoetsen sta ik nog altijd te kokhalzen.

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja toch even aangeven bij de VK, misschien voor/oefenweeen??

Dat kokhalzen heb ik ook nog wel idd, irritant. Hopelijk gaat dat wel weg als ik bevallen ben.

Gisteren had ik echt een shitdag. Mn buik deed zeer. Baby schopt constant in mn milt en dat doet gewoon pijn!
    Hij is gewoon geen moment stil!! Dat is natuurlijk wel erg prettig, maar soms ook wel onhandig!
    Nouja niet zeuren, nog een paar weekjes:)

18. intra4

intra4 Niet meer actief

Hier mag je gewoon lekker zeuren hoor!

Ik merk dat die kleine van ons vaak de hij heeft.
    Voelen jullie dat ook weleens?

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
    Ik niet echt. Moet boodschapjes doen en beneden stofzuigen.

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja de hik! Ik denk wel 3 of 4 x per dag.
    Ik heb het zelfs gefilmt omdat je het van buiten ziet:D

Jammer dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen. Het staat wel op hyves, dus wie nieuwsgierig is en ook hyves heeft pb me maar;)

20. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi Poekie, wat onwijs vervelend van gisteravond joh! Voel je je nu al wat beter?
    De hik is eerst heel grappig, maar het kan best lang duren he?!

Ik voel me vandaag niet fit. Mijn keel is geirriteerd, dus misschien zit er een griepje onder mijn leden. Heb totaal geen energie. Eigenlijk voel ik me precies zoals een zware menstruatie aanvoelt. Dus het zou ook indalen kunnen zijn. Ook al 3 dagen dikke voeten en enkels. Haha. De laatste weken zijn echt toegeslagen hoor... Het is grijs weer, maar ga straks toch maar even wandelen :)

Ben benieuwd wat de vk zegt Poekie!

Deel Deze Pagina