Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Xd : hopelijk is het niets ergs. Effe afwachten dus morgen bij huisarts. Eerste waar ik aan dacht was dat je misschien je slijmprop verloren had. Of zit daar nooit bloed bij?
    Of misschien een adertje inderdaad... misschien toevallig sex gehad gister?

Hier al heel de dag "last" van een dikke buik en een beeb die heel veel beweegt. Moet van m'n man nu op de bank blijven. Hihihi.

Mams wat spannend joh. Lijkt me leuk om straks te lezen hoe het je vergaat.

Dominoo : kan me voorstellen hoe de impact op je moet zijn na dat drama.
    En wat een lief vriendinnetje dat ze je kwam helpen!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poekie, sex nee.. Moet er nu echt niet meer aan denken hahaha... De baby is zo beweeglijk en alleen het idee dat ie meeveert hahahah, ik kan het niet;)

Slijmprop is het niet dat is meer korrelig wat ik altijd begrepen heb, misschien wel een adertje. De vk dacht aan een blaasontsteking maar dit denk ik zelf niet.
    Zal wel niks bijzonders zijn maar morgen hoor ik wat het wel of niet is:)

Last van je buik ja, je man heeft gelijk. Laat je maar lekker verwennen:D

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben nog even gaan neuzen op internet. De slijmprop kan inderdaad gepaard gaan met wat bloed. Maar zoals ik het lees, is het echt een dikke prop van slijm (zoals de naam dus ook al zegt). Ik denk dat je dit wel herkent?!
    We denken aan je xd.
    Sex schijnt trouwens best goed te zijn,zeker tegen het einde! Brengt de boel beetje op gang :p

Ik heb vandaag birckenstocks gekocht, want ik heb inmiddels geen enkels en voeten meer, maar twee vochtzakken onder mijn benen :( Kan geen enkele schoen meer aan. Zelfs alle schoenen gepast van maat groter in de winkel. Niks....
    Dat is lekker charmant volgende week als daggast op bruiloft... :p
    Mijn gezicht begint nu ook beetje te ploffen. Naja....

Weltrusten dames en alvast heel fijn weekend.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja het is niet de slijmprop.
    En sex om de bevalling op te wekken, als ik dat tegen mn vriend zeg gaat t hier niet lukken denk ik hahaha...
    En hij moet nog even blijven zitten.

Hier een rot avond, hormonen... Voel me bleh.. Nergens zin in, voel me een beetje ellendig en nutteloos. Weet niet wat t is, zal morgen wel weer over zijn.

Morgenochtend als eerste even langs de ha, ik verwachts niks bijzonders. Kleine is vandaag ook erg druk dus dat is wel fijn!!

Liefs! X

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goeienavond:D

hier weer terug van een heerlijk weekje sneek! Ik heb terug gelezen maar is erg veel om te reageren:)
    Bijna iedereen nu verlof.....heerlijk!
    Wij hebben het erg fijn gehad, wel erg geschrokken van het bericht uit Alphen, ik kom er vandaan en mijn ouders wonen er nog. Gelukkig geen bekenden van ons maar dat maakt het zeker niet minder erg.

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Dominoo, je kan de slijmprop in 1 keer verliezen, maar ook in gedeeltes. Dus gewoon steeds een beetje. Bovendien betekent dit niet dat de bevalling snel begint, want je kan dus nog prima overtijd gaan als je je slijmprop bent verloren. Sommige verliezen hem helemaal niet, maar pas tijdens de bevalling. Ik hoorde van een collega van mij dat haar dochter de slijmprop al in een heel vroeg stadium was verloren (24 weken ofzo) en dat je lichaam dan gewoon weer een nieuwe slijmprop aanmaakt.

Nou meiden mijn buik lijkt wat te zijn gezakt. Het viel me vandaag ineens op en vriendlief ziet het ook. Krijg steeds meer ademruimte weer... Dus volgens mij is de kleine zich in mijn bekken aan het worstelen.... We zullen het zien bij de VK de volgende keer!

Liefs

7. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
  8. intra4

intra4 Niet meer actief

Gooooeeedemorgen ladies!!!!!

XD: Succes bij de dokter vandaag. Komt wel goed schatje ;)

Enne sex ...nou dat gebeurd hier nu ook niet meer.
    (Sinds mn man weet dat ze met haar hoofd in m'n bekken ligt, hahahha!) MAAR ook ik heb er geen zin meer in.

Mams: Ik ga je website ff in mn favorieten opslaan, straks wat achterlaten in je gastenboek en dan ga ik je zeker volgen!
    Ga er van genieten !!!!!!!!!!!!!!

Sunny : Leuk dat je buik gezakt is! WEER een stapje dichterbij!
    Mijn buik is ook al fliknk gezakt.
    (hij gaat me nu ook echt flink in de weg zitten!)

Anouchka : Fijn dat jullie zo genoten hebben in Sneek!
    En gelukkig geen bekenden in Alphen....

Dominoo wat erg dat je zoveel vocht vast houdt!
    Heb gehoord dat als je gaat rusten dat je je voeten wat hoger moet leggen. Is misschien een tip... ?!

Zo dames, vandaag ben ik al weer 37 weken zwanger!
    OOoeeeeiiiiiii spannend!!!!!!!!!

Wat gaan jullie doen vandaag?
    Zonnetje schijnt al weer lekker hier in Twente.
    Ik ga vanmiddag met vriendinnen lunchen in de stad.
    Verder geen plannen. Nu lekker thuis. kopje koffie, glaasje jus d'orange, wasje erin gooien, ontbijten, laptoppen.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

@ anouchka, fijn dat jullie het goed gehah hebben. Altijd lekker er even tussenuit he:)

@ poekie, gezellig met vriendinnen lunchen.. 37 weken alweer, aan het eind:D
    Hebben jullie ook dat je niet echt beseft dat je al zover bent?
    Ik bedacht het me gisteren, ik moet nl de geboortekaartjes nog regelen haha dacht sjee hij kan ook eerder komen natuurlijk.
    En wil nog zoveel doen, maar het gaat allemaal niet meer zo snel haha

Mijn buik is ook al een stuk lager. Hij is ook hard. Geen harde buiken gevoel maar gewoon helemaal hard. Ik denk dat t door de baby komt, die ligt gewoon helemaal krap;)

Zo nu eerst even langs de dokter!

Xxx

10. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goeiemorgen!

@ XD: succes met de kaartjes:D hebben jullie al wel een idee in je hoofd wat je zou willen? Ik heb in sneek mooi de enveloppen alvast klaargemaakt.

@ Dominoo: Lastig he dat vocht, hier ook 's avonds geen verschil meer te zien tussen enkel en wreef. Soms doet het nog zeer ook, zo'n strak gevoel........birckenstocks zijn wel errug fijn om te lopen.

@ Sex: nee staat hier ook niet bepaald hoog qua frequentie de laatste tijd:D

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou geen blaasonsteking. Ph waarde was iets aan de hoge kant maar kan ook zijn door iets wat ik gegeten heb. Niks aan het handje dus:)

Ja we hebben al een idee wat we willen met de geboortjekaartkes. Heb toevallig net een proefdruk aangevraagd. We gaan toch via internet bestellen. Krijgen we morgen binnen! Ben benieuwd!
    Vervelend dat vocht vasthoude, daar heb ik gelukkig geen last van. Lijkt me niet fijn als ik het zo hoor!

Xxxv

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Nou ik heb vannacht voor het eerst gevoeld wat voorweeen zijn. En ja ik weet wel zeker dat het voorweeen waren. Het had een aanloop....Een toppunt en daarna zakte het weer langzaam weg. In de aanloop begon ik pijn te ervaren in mijn onderrug en buik en zodra ik bijna op het toppunt was wist ik niet meer hoe ik moest liggen. Heb toen maar op mijn ademhaling gelet. Dus inademen door de neus en dan door de mond weer uit puffen. Ondertussen op mijn zij liggend. En dan na een kleine minuut denk ik zakte het weer af. Na 5 minuten kwam het weer en daarna nog een keer na 5 minuten... en daarna ging er wat langer tussen zitten. En uiteindelijk bleef het weg en ben ik in slaap gevallen. Maar dit heb ik nog niet eerder gevoeld.... dus ik durf er mijn geld op in te zetten dat dit voorweeen waren... Waren in ieder geval aardig pijnlijk! Maar goed het hoort erbij en is een voorbereiding op de bevalling.... Die nog wel weken op zich kan laten wachten natuurlijk!

Liefs

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Schrok je niet Sunny??
    Ik heb dat allemaal nog niet gehad...
    De kleine moet ook nog even blijven zitten he!!
    Had vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was, er moet hier nog het 1 en ander gebeuren en in mn droom zat ik helemaal in de stress 'wat moet ik nou met een baby als ik nog zoveel moet doenn!!' haha.

14. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Bereid je maar voor!;)
    Als uk eruit wil komt ze!

Ik zou mijn geld op 2-3 weken zetten op geboorte!
    :D

X Mams.:)

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nee ik schrok niet, want ik heb het getimed en het kwam denk ik 3 keer om de 5 minuten en daarna ging er meer tijd tussen zitten dus wist ik dat het geen echte weeen waren. Maar wel voorweeen, want vriendinnetje van mij die in januari is bevallen had die ook al weken voordat ze beviel dus ik herkende het meteen. Voorweeen zegt trouwens niks over wanneer je bevalling gaat beginnen hoor. Ik kan nog steeds wel de 42 weken halen. Dus ik zit er niet over in dat die kleine te vroeg komt. Je moet het zien als voorbereiding van je lichaam op de aankomende bevalling. Maar ik zal je vertellen dat het wel pijn deed dus ik weet al een beetje wat me te wachten staat wat weeen betreft!

Liefs

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja voorweeen hoeft idd niets te betekenen!
    Ik hoop niet dat ik het krijg, ik hoef nog ff niet te weten hoe het ongeveer voelt haha... Laat mij maar gewoon bevallen zonder dat ik weet hoe of wat;)
    Het komt zo dichtbij!!

17. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar

Hey Poekie,
    bericht gespot leuk joh thx!!:):)
    Zal wel de leeftijdsfases bloggen!
    Hebben jullie strax misschien nog wat aan:D
    2ling van net 4 jaar, en 11+12 jaar:D

X Mams

18. intra4

intra4 Niet meer actief

Dames ik heb een vraagje: ik heb sinds gister steeds een soort van druk op m'n vagina.
    Beetje alsof er een ballon ofzo op knappen staat daar onder.
    Denk steeds dat er straks ineens een vloedgolf met vruchtwater komt of dat m'n kindje er al uitkomt...dat ik hier gewoon al ontsluiting heb.
    VK bellen of ff rustig afwachten?

19. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    VK Bellen, de enige met verstand van zaken (medisch gezien)
    Niet teveel stressen, gewoon rustig blijven.

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik vind het zo stom om in het weekend te bellen...
    Ik kijk het nog even aan. Anders bel ik morgenochtend de VK.
    Heb net m'n ziekenhuistas nagelopen. Alles zit erin. Koffertje vd kleine staat ook klaar.
    Voorgevoel???? Hihihi

Deel Deze Pagina