Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook dat gevoel heb! Komt denk ik door het indalen, kindje ligt ook erg laag dus logisch dat dit drukkend aanvoelt...? (Geen idee of het dat is, maar dat denk ik dan:))
    Ik heb het niet constant, jij wel?
    Gewoon bellen hoor, dat vinden ze echt niet erg!!

2. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : ik heb het gevoel niet constant.
    Begin echt ongemakken te krijgen. Lopen gaat ook steeds slechter.
    Nee ik wacht toch ff af tot morgen. Tenzij het gevoel erger wordt.
    Lief dat jullie reageren.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oke, denk niet dat het iets geks is... Collega van me is vorig jaar bevallen en die zei tijdje terug al tegen me. Op het eind is het net of het kindje eruit valt;)
    Dus daar denk ik maar iedere x aan!

Zou morgen gewoon bellen, dan kunnen ze je gerust stellen.
    Spannend is het ook allemaal vind je niet, het zou zomaar ieder moment kunnen gebeuren! En als je dan zoiets voelt....
    Komt goed!

X

4. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Hey Poekie,

Bij onzekerheid gewoon de VK bellen. Zij zullen het vast herkennen en je gerust kunnen stellen als het niks is :)

5. intra4

intra4 Niet meer actief

Dat is het dus ook. Het kan gewoon nu ineens gebeuren.
    Kan ook pas over 5 weken gebeuren, haahaha

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen dames,

Alles goed hier?
    Hoe voel je je vandaag Poekie?

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen!

XD : Tot nu toe gaat het goed. Mag vandaag niets doen van mn man. Hahahaha.
    Dus vandaag complete rustdag.
    Hoe gaat het met jou?
    Ga je nog iets leuks doen vandaag?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goed zo, lekker laten verwennen door je man. Ik zeg... GEBRUIK VAN MAKEN :p

Ik heb geen plannen, mn vriend is weer naar school dus zit hier in mn uppie. Gisterenavond zijn we wezen shoppen en ik heb me toch spierpijn in mn rug. Na 2 uurtjes kon ik echt niet meer. Zo apart, ik moet er nog steeds aan wennen. Normaal kan ik non stop shoppen maar nu....
    Vandaag ook een beetje rustig aan denk ik, misschien dat ik mn moeder zo even bel of ze mee gaat prulletjes kopen voor de babykamer.
    Alles is klaar maar ik heb nog helemaal geen leuke dingetjes staan, wil het een beetje opfleuren!

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd herkenbaar hoor. De babykamer is klaar, maar het moet nog aangekleed worden. Helaas moet ik even wachten tot vriendlief tijd heeft. Als het goed is gaat hij morgen de afwerklatjes op maat zagen dan brengt hij ze naar de boerderij (zijn ouders) en dan verft mijn schoonmoeder ze en dan kan hij ze bevestigen. Daarna hangt hij de schilderijtjes op en nog wat sierlampjes!

Ik ga vanmiddag lekker naar mijn moeder en mijn broertje en zusjes. Vriendlief is al de hele ochtend weg. Tussendoor wel even thuis geweest, maar toen moest hij weer scheidsrechteren bij de jeugd met het voetbal. Dan komt hij tussendoor weer een kwartiertje thuis om brood te eten en dan moet hij weer weg om zelf te voetballen. Rond 19.00 is hij pas weer thuis.... Dus ik ga lekker naar mijn moeder anders verveel ik me rot!

Liefs

10. intra4

intra4 Niet meer actief

XD : Oh leuk met je mams shoppen!
    SQ : Gezellig hoor naar je ouders en broertjes/zusjes.

Ik ben nu naar "16 and pregnant" aan het kijken. Op MTV.

Ik heb ook zin om dingen te kopen, maar we hebben echt alles al... hahaha
    Heb ook echt al veel kleertjes en prulletjes.

Ooohh heb zin om te bevallen! Klinkt raar he maar ik ben er helemaal klaar voor.

11. intra4

intra4 Niet meer actief

Meiden ik ga ff op zoek naar een lijstje voor mn man met wat hij allemaal moet regelen als ik bevallen ben.
    Zoals aangeven bij Gemeente, verzekering,enz.enz.
    Als iemand weet of het ergens online staat... dan hoor ik het graag!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Daar was laatst een topic over onder 'zwanger zijn'.
    Viel opzich mee. Denk dat je met de gemeente en verzekering de belangrijkste al hebt!

Zin om te bevallen ja? Ik heb niet echt zin in de bevalling maar wel het moment dat de kleine op mn borst ligt :D
    Daar heb ik zin in!! Ben echt zo benieuwd hoe ik ga reageren, en nog het meeste naar de reactie van mn vriend. Daar ben ik zo nieuwsgierig naar!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mn moeder komt me zo ophalen, we gaan even over de markt sjokken:)
    Die is hier best groot dus hebben ze ook leuke prulletjes...
    Kleertjes heb ik teveel denk ik hihi, maar beter teveel als te weinig toch :)

14. intra4

intra4 Niet meer actief

XD bedankt voor het linkje!

Veel plezier met je moeder op de markt!

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ poeki: ik heb dat 2 weken gelden ook had wat jij beschrijft....enorme druk op de onderkant en het gevoel hebben dat je ongi moet worden. ik ben toen naar de vk geweest en ik had verder geen ontsluiting. Volgens haar was het de indaling van het kindje, ze zei dat de een dat veel meer voelt als de ander. Ik moet zeggen dat het na een dag ook wegtrok. Wel hant mijn buik sindsdien ook stukken lager. En idd, bij de laatste controle bleek ze ook vast te liggen in het bekken. Maar als je jezelf niet vertrouwt kan je altijd om advies bellen.

16. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Hoe gaat het hier?
    Hier gaat alles goed. Gister dus echt NIETS gedaan.
    Moet vandaag wel heel even beneden een beetje opruimen en aan de poets. Mannetje is voetballen. Die komt vanmiddag weer een keer thuis.

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Ik had toen ik vanmorgen wakker werd effe het idee dat ik wat nat was tussen mn benen........
    Maar was niet veel. En op matras zag je helemaal niets.
    Ga er maar vanuit dat het dan niets is. Beetje zweet misschien ofzo. (opgewonden was ik namelijk niet, hihihi)
    Effe opletten in ieder geval. Misschien toch maar vanaf nu inlegkruisjes of maandverband gaan dragen.
    Ze willen toch dat je eventueel verliezend vruchtwater opvangt?

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Ooh dat nat van onderen, hou op hou op... Ik loop al WEKEN met inlegkruisjes.
    Vind t smerig maar hoort er bij... Ooit zit ik gewoon en dan voel ik het gewoon lopen (sorry voor details hihi).

Het verliezen van vruchtwater is meer voor de kleur, om te kijken of de kleine erin gepoept heeft of niet.. Dacht ik!

Hier nog weinig plannen vandaag, beetje van het weer genieten denk ik.

Gisteren druk dagje, mn oom en tante waren met mn neefje en nichtje (10 en 7) op bezoek... Ik heb geen familie in de buurt wonen, dus altijd leuk ze even te zien. Mn nichtje vond mn buik er intressant, steeds voelen enz. Wel schattig!

Ze gelooft alleen niet dat ik een mama ga worden haha... Ze ziet me echt als het kind van haar oom en tante (mijn ouders dus) dus ik kan dan toch geen mama zijn??? :D

Xxxv

18. intra4

intra4 Niet meer actief

Ja misschien dan toch ook maar van die inlegkruisjes dragen...

Wordt het mooi weer bij jullie vandaag XD?
    Zonnetje schijnt nog niet hier....

Ik wil vd week echt nog ff iets leuks doen met mn mannetje, maar weet nog niet goed wat.
    Vroeger gingen we vaak wandelen, maar dat lukt nu niet zo goed meer. Ik wil wel graag uiteten, maar dat ziet hij niet meer zo zitten....is bang dat spontaan mn vliezen breken in een restaurant ofzo? hahahaha

Gezellig met je oom/tante/neef en nichtje!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahaha mannen, je kunt best uit eten toch...
    Bij zwgym zei de lerares dat 2 op de 10 de vliezen spontaan breken. Die kans is dus klein.
    Maar dan zou je niks meer kunnen, vliezen zouden overal wel kunnen breken toch.

De zon is er nog niet hier, maar als het goed is gaat ie wel komen:) hoop ik haha..

Wandelen gaat hier ook niet geweldig meer. Ik kan wel gewoon wandelen alleen hou ik het niet lang vol!

Je zou ook een avondje naar de bios kunnen ofzo, of terrasje zitten?
    Wij willen nu nog zoveel mogelijk doen, straks doe je dat allemaal minder snel. Nu kan alles nog gewoon zonder rekening met de kleine te houden:)

Xxx

Deel Deze Pagina