Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Nou Sunny het klinkt alsof je er helemaal klaar voor bent!
    Wij hebben nu ook alles klaar hoor. Laat maar komen! Hahaha

2. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Zooo ik heb toch waardeloos geslapen vanacht.
    Had enorm last van maagzuur, voelde me heel onrustig in m'n lichaam en voelde me zo onwijs verdrietig.
    Hormoontjes???? Hahahaha

Hoe is het met jullie?
    Wordt weer prachtig weer vandaag. Nog plannen?

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goeiemoren!

@Poeki: he wat balen joh van dat slapen.....neem je geen rennies dan voor het maagzuur?

Hier ook heerlijk weer:D Ik ga zo even aan de poets en vanmioddag heb ik groei echo. Vanavond ga ik met 3 collega's naar een lezing over dementie. lijkt me interressant.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Hier in de auto onderweg naar Friesland. Nouja we zijn al in Friesland maar moeten nog een stukje. Vanochtend om 9.15 vertrokken.

Ik slaap alweer 3 nachten beroerd. Zo vroeg wakker!
    Vannacht moest ik naar de wc en had na het plassen wat afscheiding wat erna kwam (dat heb ik sinds ik zwanger ben, irritant) maar nu zat er allemaal bloed bij. Heel dun dus niet de slijmprop...
    Had de vk gebeld en die zei zal vast een adertje zijn, dat denk ik zelf ook want nu is er niks meer.
    Donderdag hebben we bevallingsgesprek dus dan geef ik het ook weer even aan!

Wat een lekker weertje he dames?? :) we hebben het maar getroffen!!

Xxx

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *zwaait naar XD!!!* dus je bent gezellig in Friesland.... Waar zitten jullie ongeveer??? Vast niet bij ons in de buurt hahah!

@Poekie, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Ik heb een bus wilhelmina pepermunt naast mijn bed staan tegen het maagzuur. Zodra ik dan last krijg neem ik een pepermuntje en dan is het zomaar over. Helpt uitstekend. Al moet ik zeggen dat ik sinds die kleine de indaling heeft ingezet weinig tot geen last meer heb van maagzuur.... Heb ook meer lucht lijkt het wel!

@Anouchka, veel plezier met de groeiecho vandaag!

Wat een lekker weertje weer zeg!!! Wel jammer dat onze thuin nou net overhoop ligt. Vrijdag en zaterdad wordt het terras gelegd dus kan er nu niet zitten, want dan zit ik in het zand hahaha!

Liefs

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ sunny, *zwaai terug* ik zit nu in buitenpost, morgen naar dokkum en dan weer naar eindhoven:)

Jammer dat de tuin overhoop ligt, alleen maar zand.. Handdoek erbij ogen dicht en aan de zee denken?? Net of je op t strand ligt:p

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hahahaha ja dat zou wat zijn inderdaad net doen of is het een prive strand hahahaha. Nou de parasol is ook nog niet beneden en ik heb zomaar een zonnesteek te pakken dus ik waag me maar even niet pal in de zon!!!

Dokkum en buitenpost... ja dat is echt bovenin Friesland... Wij wonen in de zuidwesthoek!!! Nou veel plezier en geniet van het mooie weer!!!

8. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Hey dames,

vamiddag groei echo gehad en het geschatte gewicht bij 40 weken is 3400 gram. Ligt in de gemiddelde lijn dus. Was erg leuk om te zien allemaal.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leuk om weer even te zien he.. Wij mochten gisteren:D
    Bij ons doen ze niks met gewicht?!

10. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Hier dus wel, ze meten aan de hand van hoofdomtrek, beenlengte en buikomvang. En ze meten tevens de hoeveelheid vruchtwater

11. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi meiden!

Zo mn man heeft rennies gekocht. ik heb er vandaag overdag ook zo veel last van gehad. And guess what... het is weg! hahaha
    Eigenwijs als ik ben had ik dit natuurlijk al veel eerder moeten gebruiken.

Verder zit ik sinds vanmiddag heerlijk in onze tuin. Lekker in de schaduw hoor.
    Straks gaan we lekker bbq-en met zn tweetjes.

Anouchka : Fijn dat de groei echo goed was!
    Bij ons schatten ze het geboortegewicht op 3250 gram. Over hoeveelheid vruchtwater heeft ze het toen niet over gehad.

XD : Hoe is het in Friesland? Familiebezoekjes aan het afleggen?

Sunny balen dat je tuin zo op de kop staat.
    Wij hebben 2 jaar terug heel onze tuin gedaan. Ziet er super strak uit - al zeg ik het zelf.

Morgen drukke dag : moet voor controle naar de VK en ik moet smiddags naar de fysio (heb mn schouder/nek vast zitten) en savonds naar yoga.

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ze hadden idd wel gekeken naar het vruchtwater, maar zw zei meten doen we niet, als het niet goed zou zijn hadden ze dit al eerder geweten en het is schijnbaar toch een schatting.. Maargoed ik had het wel fijn gevonden.
    Zo zie je maar dat ze overal andere 'regels' hebben.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Drukke dag voor je morgen Poekie!

Ik zit vandaag bij mn oma samen met mn moeder. Straks uit eten met zn 3en. We blijven hier slapen en morgenmiddag gaan we naar mn andere opa en oma. Daar blijven we eten en dan rijden we weer richting thuis.

In zwolle nog even bij mn oom en tante op de koffie, dus we maken een soort van wereldreisje haha

14. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Jeetje XD, wat rijden jullie een eind zeg!!! Wel gezellig bijkletsen in de auto :) Hopelijk hebben jullie airco?

Wat leuk dat jullie allemaal de groeiecho krijgen. Bij onze vk doen ze er niet aan. Dus geen idee hoe groot onze beeb wordt of hoevel vruchtwater er is.. Ik zie het wel.

Vannacht is mijn mannetje een nachtje weg. Dat gebeurd wel vaker, maar nu voelt het toch beetje spannend :)

tot snel weer

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ dominoo, snap dat het nu spannend is nu je man er niet is!
    Ik lig hier nu vriendloos in bed. En vind het maar niks haha...
    Is je man ver weg?

We hebben airco gelukkig... Dat krijg je als je ouders van het hoge noorden naar het zuiden verhuizen, dan is een familiebezoekje niet zo gedaan:)

Ik heb ook geen groeiecho gehad hoor.

16. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames!! Wat een heerlijk weer deze dagen he?
    Zit daardoor toch minder achter m'n computer en meer in de tuin met m'n boek en puzzelboekjes :)

Ondertussen probeer ik het huis op orde te hebben zodat ik voor m'n gevoel ook echt klaar ben voor de kleine. Maarja, dat gaat in een wat langzamer tempo... Voor vandaag staat op de planning dat de bovenverdieping af komt. Heb daar al het nodige gedaan, maar de badkamer mag nog met een sopje door en de slaapkamer mag nog gestofzuigd worden.

@xd, ik kan me voorstellen dat familiebezoekjes zo wat lastiger zijn. Ik dacht dat mijn familie ver weg woonde, maar ik woon wat dat betreft toch lekker centraal in Utrecht. 1,5 uur rijden gemiddeld en dan ben ik er wel. Volgens mij red ik Friesland niet eens van hier in 1,5 uur, en dan kom jij nog van verder.

Het lijkt me trouwens wel raar om nu niet naast je vriend/man te kunnen slapen. Zeker als het grote moment toch dichter bij komt...

@groeiecho, die heb ik met 30 weken gehad en toen zag alles er goed uit. Ook de hoeveelheid vruchtwater is toen naar gekeken, maar niet echt gemeten zover ik weet. Toen ik vorige week maandag een ctg had hebben ze ook nog naar m'n hoeveelheid vruchtwater gekeken en op het oog zei ze dat er genoeg is. Dus daar maar ik me allemaal niet zo druk om. Het enige waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe groot ze inmiddels is. (En natuurlijk hoe ze er uit ziet, hehehe.)

Fijne dag dames!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Het het ook veel lekkerder in de tuin dan achter de computer:D
    Ik kan goed internetten op mn telefoon, dus die gaat altijd mee het zonnetje in hihi;)

Het heeft voor en nadelen zover van de familie wonen... Als we ze zien is het altijd leuk! En bv de fam van mn vriend wonen allemaal om de hoek en daar is altijd wel iets he;) hebben wij geen last van gelukkig.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik heerlijk geslapen heb zonder mn vriend. Ik word altijd erg snel wakker van dingen, als hij al omdraaid ben ik wakker. Dus vannacht een x goed kunnen slapen haha..
    Alleen lig ik altijd lekker tegen m aan... Maargoed dat mag vanavond weer hihi

Xxx

18. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Goeiemorgen!

Het is idd weer heerlijk weer, de eerste was hangt al buiten:D Ik probeer ook het huis nu op orde te houden, want je weet maar nooit. Ben ook al bezig met hamsteren w.b.t boodschappen, leg echt een voorraad aan.
    Het zal idd verschillen per verloskundige of ze een groei echo doen.
    Hier woont mijn familie ook ver weg, wij wonen in het oosten en mijn ouders wonen in alphen a/d rijn, is zo'n ruim anderhalf uur rijden. Maar het is wel zo, als we er zijn is het altijd leuk. A.s zondag komen mijn ouders nog gezellig hier en als de kleine zich aandient zal mijn man mijn ouders vast bellen zodat ze rustig hierheen kunnen komen rijden.

xx

19. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi dames.

Lekker genieten van het zonnetje dus :) Heerlijk.
    Hier net klaar met 2,5 uur opruimen en schoonmaken. Is wel weer even genoeg. Leuk zo'n zwager in huis. maar hij laat alles staan en maakt er vooral in de keuken een bende van :x Maar ja....

Hebben jullie plannen gemaakt voor pasen? Ik heb niets gepland. Schoonouders zijn net naar Eindhoven verhuisd, zo'n 1 uur en 45 min rijden. Mijn moeder komt misschien nog even op de koffie vrijdag.

En wat zou het toch leuk zijn als we al moeder zijn met moederdag :D

Liefs Dominoo

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Plannen voor pasen:
    -vrijdag avond wordt er aan onze tuin gewerkt
    -zaterdag komt het terras er in
    -zondag lekker buiten zitten en van het weer genieten en dan 's avonds met vriendlief lekker gourmetten!!
    -maandag is in ons dorp altijd een feest met pasen. AAIPOP heet dat. 2 grote tenten op het voetbalterrein en nog een zaaltje. Daar treden dan diverse bands op... Van rock, hardrock tot nieuwe friese bands en troubadours. Van alles en nog wat dus. Niet altijd mijn muziek, maar de sfeer is wel heel gezellig en het is een bekend fenomeen in Friesland dus er komen altijd heel wat mensen op af. Aangezien het zowat bij ons naast de deur is (3 min. lopen) ga ik er wel heen. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud om te staan. En als ik moe ben dan ga ik lekker thuis even bijkomen in de tuin (Het is namelijk van 14.00 tot 22.00) en als ik dan weer wat puf heb kan ik er wel weer heen lopen. Je krijgt een stempel dus je kan het terrein op en af lopen gelukkig!!!

Liefs

Deel Deze Pagina