Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ dominoo, dan wonen je schoonouders vlakbij mij:) ik woon in Eindhoven!
    Balen dat je zwager er zon bende van maakt. Kun je dat niet gewoon aangeven? Je bent ook hoogzwanger hij mag best wat rekening met je houden!!

@ sunny, klink gezellig!!

@ hier, ik ga zo met mn moeder naar dokkum. Bij pake en beppe op bezoek:)
    Vanavond weer richting huis!
    Morgen komen ze bij ons een nieuwe ketel hangen, de onze is 25 jaar oud en met een kleintje in huis wil ik een veilig ding hebben. Om 7.30 staan ze op de stoep! Wel vroeg hoor haha

En dan savonds bevallingsgesprek.

Xxx

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @ sunnyqueen: klinkt erg gezellig, AAIpop! Veel plezier alvast. En heerlijk dat je tuintje lekker wordt gedaan!

@xd: ja, ze wonen eigenlijk in Bergeijk, ken je dat? Ik zeg voor het gemak altijd Eindhoven, want anders weet niemand waar het ligt :p

Morgen heb ik de hele dag bruiloft. Daggast. Erg leuk jurkje gehaald bij miss etam. Maar helaas pas ik geen enkele schoen meer vanwege vocht in enkels en voeten. Beetje genant.maar ik heb er geen geld meer voor over om nieuwe outfit te halen :( Dan maar een dagje beetje voor ... lopen...

:(

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @dominoo ik kom dan uit friesland, maar ik weet zelfs waar Bergeijk ligt hahahaha!! Maar dat komt omdat daar bekenden van ons wonen!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja Bergeijk ken ik wel:)

Kun je geen slippertjes aandoen? Het is toch hartstikke mooi weer! Loopt misschien ook makkelijker met dat vocht:)

Xxx

5. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Hoi iedereen!

Heerlijk weer idd, maar veels te warm voor me om op het balkon te zitten...houd het niet langer vol dan en minuut of 10. Van het weekend met mijn moeder nog even wat dingetjes gehaald bij Xenos om de babykamer wat meer aan te kleden...heb nou van die grasmatjes op de vensterbank liggen ;) Tja, lente he...

Leuk, Friesland! Ik ben dus een geboren en getogen Rotterdammer, maar ik heb wel 7 jaar in Leeuwarden gewoond tijdens mijn studie. Ik vond het heerlijk daar. Heb in die tijd ook bijna 6 jaar voor de PTT/TPG/TNT gewerkt, veel wijkjes gelopen in Leeuwarden, dus kende echt elke steeg, en ook veel ritten gedaan in de omgeving, hoop dorpjes gezien, en aardig wat Fries opgepikt :)

Vandaag heeft de nesteldrang de overhand...ben de badkamer aan het boenen...zat op een krukje met een tandenborstel en tandpasta de tegelvoegen te doen....Nu met Blue Wonder in de weer...de katten kijken me verbaasd aan :D

Hebben jullie de laatste tijd ook zo geen trek meer in eten? Mijn vriend kookt de laatste tijd voor zichzelf alleen, want ik heb echt nergens zin meer in...ik ben tevreden met 2 boterhammen of een salade.

Vandaag 37 weken! Vanavond weer naar de VK voor controle. Vorige week de liggings/echo gehad, alles was prima, en had al vlokjes in het vruchtwater, dus de beeb ligt goed op schema. Ze geven bij ons ook geen indicatie voor gewicht bij geboorte, omdat het nog zo kan veranderen de laatste paar weken.

Ziekenhuis-tas staat nu helemaal klaar...een klein weekentasje voor beeb, en een wat grotere voor mijn spullen. Het enigste wat er nog in moet is dextro en nog wat lekker ruim zittende onderbroeken...maar die wil ik nog halen bij de hema.

Met pasen: lekker niks doen. Relaxen. Mijn vriend gaat waarschijnlijk vissen. Als dat het geval is ga ik hem wel brengen, want ik wil wel de auto tot mijn beschikking hebben dit weekend.

6. intra4

intra4 Niet meer actief

Even een snelle update. Bij VK was alles goed. Ze verwacht dat ons kindje 7 - 7,5 pond zal gaan wegen.
    Ons meisje heeft het goed bij mij in m'n buik.
    Ik moet nu even weg maar kom later bijkletsen.

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik krijg net van vriendlief een mail met een uitnodiging voor het personeelsfeest!! Dit doen ze op 11 juni en dan gaan we dus vanaf 19.00 met een grote boot te varen en dan tot 23.30. Partners mogen dus ook mee. Hartstikke leuk lijkt me dat. Nu staat er bij of we voor 30 april i.v.m. reservering aan kunnen geven of we wel of niet kunnen... whahhahaah. Dat kunnen wij helemaal niet met zekerheid zeggen. Ik ben 26 mei uitgerekend. Dus dat kan zomaar begin juni worden voordat ik beval... Nou ik weet niet hoe snel ik weer bij de pinken ben na de bevalling en ik weet helemaal niet hoe het met de kleine dan gaat. Bovendien wil ik borstvoeding geven dus dan zou die kleine mee moeten, want in de 1e weken al kolven raden ze af omdat dan je borstvoeding eerst nog goed op gang moet komen en kolven kan er voor zorgen dat het afneemt juist in de eerste weken. Beval ik nou 2 of 3 weken eerder dan mijn uitgerekende datum dan is het weer een heel ander verhaal, maar goed niemand weet van te voren wanneer ik ga bevallen en al helemaal niet voor 30 april!!! Ik moest dit even delen met jullie!!

Liefs

8. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hmm,....sunny das idd lastig. Kun je niet aan zijn werk vragen of jullie onder voorbehoud op de lijst mogen staan? Neem aan dat zo'n feest niet afhangt van 2 personen?

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha dit probleem hebben wij ook, 23 mei uitgerekend en mn vriend heeft personeelsfeest op 20 mei. Wij moesten dit ook laten weten, ik gok het er niet op hihi...

Xxx

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @anouchka, ja dat gaik zeker wel vragen. Ze weten dat ik hoogzwanger ben en rond die tijd moet bevallen dus ze hebben er maar rekening mee te houden.... Die 2 mensen moet kunnen. Ik bedoel dit is iets wat we zelf niet in de hand hebben! Zou het jammer vinden als ik niet mee kan, maar goed het ligt wel erg dik op mijn uitgerekende datum dus reken ik er maar niet op!

Liefs

11. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi Sunnyqueen,
    zou het inderdaad ook niet doen denk ik. De eerste weekjes zijn zowiezo best pittig, zéker met bv!

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @dominoo, ik leg me nergens aan vast in ieder geval. We geven ons zelf op onder voorbehoud. Er is een mogelijkheid dat de baby gewoon mee kan... Dus wat voeden betreft is dat probleem opgelost. Maar dan moet ik ook nog zien hoe ik zelf ben en de kleine natuurlijk. Mijn ouders namen mij vroeger ook overal mee naar toe, want ik was een makkelijke baby en sliep overal wel. Dus als onze kleine ook zo makkelijk is dan is het in ieder geval mogelijk, maar goed dat weten we pas tegen die tijd! Ik houd er rekening mee dat het waarschijnlijk niks wordt, maar wie weet!

Liefs

13. intra4

intra4 Niet meer actief

Hi meiden!
    Ben ik weer.

Sunny : je moet inderdaad maar tegen die tijd bekijken of je wel of niet mee kan naar dat feest van het werk.

XD : Hahahaha jij zit met het zelfde probleem.
    Leuk he feestjes! haha

Caelis het is mij ook te warm geweest hoor buiten.
    heb vanmiddag ook even heerlijk binnen gezeten. Filmpje gekeken.
    Heb vanmiddag 20 minuutjes in het zonnetje gelegen.

Pasen : ik heb nog geen idee. 1e paasdag gaan we geloof ik even bij mn schoonouders langs.
    2e paasdag ?????

Straks naar Yoga. Niet zo veel zin meer in. Geloof dat ik het nu wel weet allemaal.
    Je betaald per maand. Dus volgende week zou de laatste keer zijn voor de maand april - waar ik al voor betaald heb.
    Denk dat ik dan niet meer ga. Week erop ben ik uitgeteld.

14. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

M'n vliezen zijn gebroken!!! Gaat t nu dan gebeuren?? Ben er nog helemaal niet klaar voor...

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    sandra....dat meen je niet????? nou, reken er maar wel op......heb je vk gebelt??

16. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Ja om 21h komt ze kijken, heb volgens mij ook m'n eerste wee achter de rug... Ziet er naar uit dat ik een april mama ga worden...

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Nou sandra......heeeeeeeeeeeel veel succes!!!! hier draaien de duimen:D

18. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Jeetje, Sandra wordt de eerste van ons! Gebeurt niet vaak geloof ik dat de vliezen eerst breken. Was het helder? Hoe was de wee? Ben zooo nieuwsgierig!

Hier ga ik ook duimen draaien hoor! Veel succes!!!

19. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    #1959 Caelis, 20 apr 2011
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
    Nog even de lijst er weer bij gepakt dat ie niet zo ver terug staat...want die moeten we binnenkort gaan updaten :D

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hee hallo

ik zie deze club volgens mij pas voor het eerst, ben wel actief in het mei mama's topic maar ik zie hier toch meiden die ik niet ken en die op het punt staan om te bevallen!!! :$

aangezien ik het echt niet red om nog een topic bij te houden kom ik jullie alleen even heel veel suc6 wensen met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina