Hey Vagans, welkom in dit topic, al is het maar even een kort bezoekje Is heel gezellig hoor, hier. En allemaal meiden die dus voor het eerst zwanger zijn Ik heb je er toch even tussen gezet in de bevallingslijst voor het geval je vaker langs komt
Oh ja, ook net terug van de VK, alles was goed en hij is officieel ingedaald en ligt vast in het bekken. Bloeddruk was 120/60, hoogste wat ik tot nu toe gehad heb.
@ vagans, dank je. Jij ook succes!! Jeetje ik ben helemaal van de wap van het berichtje van mamasandra. Het komt echt allemaal dichtbij!! Ben benieuwd naar het eerste babytje!!
MamaSandra!!!!!! Wat spannend!!!!!! Ben net als XD ook gelijk helemaal hyper. Jeetje zeg! Probeer je ons op de hoogte te houden? Succes meid ik denk aan je.
Whahaaaaaaaaa!! Mamasandra!!! We denken aan je hoor!!! Wat onwijs spannend inderdaad. Hihi.. zit helemaal vol adrenaline ineens Hoe voelde het? Voelde je het aankomen? was het veel vocht?????????? ik wil alles weten hihihi Caelis: ik had precies hetzelfde; ingedaald en bloeddruk hoger dan ooit. Dat wil zeggen: ik heb altijd 90/50 en hij was afgelopen week 120/60.. Dus dat is nog hartstikke goed! Voel je dat het kindje ingedaald is?? Nou meiden... de eerste is 'bezig'.... spannend hoor!! PS: sorry voor mijn lage inschatting van jullie topografie Ik had nog nooit eerder van Bergeijk gehoord. misschien ga ik teveel van miojn eigen onwetendheid uit?
Domino: Ja, ik heb normaal ook altijd een wat "lage" bloeddruk, rond de 90/50 of 100/nog wat. Had jij normaal (zeg maar, vóór de zwangerschap) ook regelmatig last van: -soms duizelingen als je te lang stil zit -duizelingen na hevig temperatuur verschil, dus uit bad stappen op de koude tegeltjes bv -vaak koud Ik had dat dus regelmatig, omdat ik behalve een lage bloeddruk óók nog eens een wat lager hartritme heb...hartstikke gezond allemaal hoor, dokter zei dat ik het hartritme had van een atleet...terwijl ik helemaal niks aan sport deed ...maar ja, dat had dus ook bovenstaande gevolgen. Dus ik hoef niet zo op te letten met zout eten, zat op mijn werk vaak aan de dropjes, en had altijd standaard een vest mee, terwijl mijn collega's in t-shirtjes met korte mouwen zaten
Even korte update, lig in t ziekenhuis. Heb na een heftige weeenstorm geschreeuwd om pijnstillers en ik heb om half drie dan ook een ruggenprik gehad. Lang leve de pijnstillers! Had twee uur geleden 8 cm ontsluiting, over 5 min komt ze weer checken. Ook lag ze nog niet helemaal goed, hopelijk is ze gedraaid. Mss dat ik zo weer aan de bak mag dus. Ik houdt jullie op de hoogte...
MamaSandra jij wordt vandaag gewoon mama !!!!! Succes meis. En hou ons zeker op de hoogte. En als je straks een foto heb van jullie kleintje willen we die heeeeeel graag zien. Zet hem op!!!!!!!
Wooeehhh mamasandra!!! Misschien ben je ondertussen al wel bevallen!! Geniet maar ff goed van jullie wondertje ben erg benieuwd naar een fototje
wow spannend mamma sandra... En wat fijn dat je ons zelfs tussendoor nog op de hoogte houd. Succes... Al hoop ik dat je inmiddels het al achter de rug hebt. We denken allemaal aan je en zijn benieuwd naar julie prachtige wonder. @caelis als je de lijst naar voren haalt moet je de quote tekens er even weg halen want nu kan niemand hem nog een keer quoten... Goh de eerste van ons clubje wordt vandaag al mamma... Ben klaar wakker nu... Liefs
Het eerste wat ik ging doen toen ik vanmorgen wakker was was snel via m'n mobiel hier kijken of er nieuws was van MamaSandra. Hihi Ik ben nu ook klaar wakker. Ga maar uit bed denk ik. Lekker douchen, ontbijten.
Haha, hier ook de wekker ging om 6.45 en heb meteen mn tel gepakt Ze komen hier zo de ketel vervangen dus ik ben al helemaal 'fris en fruitig' X
Woehoeeee sandra, misschien ben je op dit moment al mama!!! Hoop dat alles goed is gegaan....... Ook hier gelijk gechecked met mobiel toen ik wakker werd
@ XD: ja leuk is dat he..........komt denk ook wel dat je allemaal in het zelfde schuitje zit en het voor iedereen de eerste is.