Ik durf nog niet echt om naar babywinkels te gaan enzo. Dit weekend eerst het aan onze ouders vertellen en aan mijn zusje+ zwager en zwager en schoonzusje.. Lekker duidelijk he... Zit heel gezond achter een glas vers geperst sinaasappelsap, Is goed voor de baby Heb momenteel een fikse keelontsteking die al 3 weken duurt, mag morgen naar de kno arts Verder nog niet heel veel klachten op de steken na. Ennuh: Foofer is Cool!!
Waar voelen jullie trouwens de steekjes? Ik voel ze namelijk ook wel rond mijn eierstokken. Toen ik gisteren naar de poli gyn belde voor de afspraak zei de assistente dat het erbij hoort, maar vind het maar griezelig.. Ben dan bang voor een bbz
Hier hetzelfde Nen, ik voel ook van alles rond mijn eierstokken. Maar effies goed in de gaten houden. Zodra je duizelig word en heel veel bloed zou verliezen, gelijk naar zh, echo!!!!
Ik ga er vanuit dat het niks is hoor, maar omdat je het niet kent, maakt het je ook weer onzeker. En ik las hier wel eens verhalen over bbz enzo. Ga ik nu mee ophouden haha. Eerst lekker genieten!
Precies Nen, lekker genieten! Iedere dag die je nu zwanger bent, is weer een dag dichter bij de 12 weken. Ik stort me hier volledig op mijn werk om maar zo min mogelijk met zwanger zijn bezig te zijn. Maar nu ben ik vrij en dan is het zooooo moeilijk! Maaaarrrr, ik ga vanavond lekker bankhangen met mijn mannetje en lekker naar smallville kijken We hebben nog een seizoen voor de boeg Fijne avond allemaal en tot morgen!
ha ha ik heb het ook net even zitten goolge @Foofer wat gek dat je 1 mei bent uitgerekend maar wel 1 dag veder bent dan mijn. daarom heb ik het op 29 april gezed
@ ilona, ik zit nu hard te werken aan mijn afstudeerscriptie dus gelukkig ook even afleiding! Geniet van je avond!
OOo ik heb gisteren mp af gestruind voor zw kleding mijn vorige heb ik twee broeken helemaal op gelopen moet dus echt nieuwe. nu geslaagt voor ene leuk rokje leging shirtje en broek voor maar 30 euro
@Binna ik had een rekenprogramma via internet gevonden en ingevuld. Uitgaande van m'n 1e cyclus die 31 dagen was kwam ik uit op 1 mei @Nen succes met je scriptie!
Oke heb je hem hier ook al gedaan? hier hebben ze ook een calculator dan moet je je laaste begin datum van je ong in vullen en dan je cyclus duur
Ilona wat ontzettend toevallig dat je daar werkt. Je brengt me wel aan het twijfelen. Ik ben dan net 12 hooguit 13 weken. Ik zou dolgraag mee willen, maar ik wil ook geen risico lopen. Stel je voor dat de landing niet zo vlekkeloos loopt als normaal.. Bij sommige sites stond dat je het verplicht moet melden. Wat studeer je Nen? @Meedje Spannend om het te gaan vertellen. Ik heb het gisteren al gedaan, lekker voorbarig. Maar het voor me houden tegenover moeders is wel erg lastig. En schoonouders vertrekken voor 3 weken vakantie.. Dus ach, waarom niet.
Ook wij hebben het afgelopen weekend al verteld aan beide ouders. Vanwege vakanties en enthousiasme De reacties waren zo leuk! Zeker van m'n schoonouders, dit wordt hun eerste kleinkind Mijn zus gilde van blijdschap
Wij hebben het afgelopen wiekend ook verteld. maar me moeder had het al aan me gezien vrijdag. had ons meisje een shirje aan getroken met het wordt een grote klus en op de achter kant want ik wordt grote zus erg leuk die reachties ben voor ander keer ook erg beneiuwt maar dat pas na de 12 weken echo Behaven mischien me colega's werk in de kinderopvang en dan is tillen wel heftig dus mischien fijner even optijd al te melden
Wat een ontzettend leuke reactie. Waarom ook niet vertellen toch? Juist die dierbaren mensen kunnen eventueel ook troost bieden als er toch slecht nieuws komt. Al gaan we daar natuurlijk niet vanuit en is het nu alleen maar dolle pret.
@ sunnie, ik studeer P&O Hier alleen aan 2 vriendinnen verteld. Ouders willen we pas doen na de eerste echo..
Sunny, voor zover ik het weet, bij ons in ieder geval, zijn de landingen over het algemeen wel rustig. Waar komen jullie vandaan? Want als je in de regio Rotterdam woont, mogen jullie wel bij ons boeken
Zo wat heb ik veel bij te lezen zeg!! Maar wel erg gezellig. Voor alle nieuwe Van harte en gezellig dat jullie erbij zijn. Gisteren zijn broertje en schoonzusje teruggekomen van vakantie en we zijn vandaag gezellig met zijn allen pannenkoeken wezen eten. Tim vond het supergezellig en kreeg nog een cadeautje voor zijn 2e verjaardag. Door de vakantie konden ze er niet bij zijn. Morgen lekker een dagje vrij en weer heerlijk thuis met mijn kleine manneke. Maar voor nu, lekker nog even op de bank en straks slapen