jeetje wat wordt er al veel gebept zeg.. dat wordt wat om dat straks bij te houden. vertellen; we zijn van plan om het na de 8 weken echo te vertellen aan mn schoonouders/schoonzus en mijn vader. met mijn moeder heb ik helaas slecht contact dus die hoort het als ik er zin in heb maar iig pas na de 12 weken. dagboek, heb ik al van de vorige keer, heb die toen niet ingevuld en nu heb ik week 4 met potlood ingevuld, dan kan ik er nog altijd overheen met pen straks.
Zwangerschapstesten... Ik weet nu dat ik zwanger ben, zit te twijfelen of ik binnenkort nog een testje doe om te kijken of ze donkerder worden. Of maak ik me dan alleen maar gek?
had je al een donkere test of was die nog licht? als die al donker is dan zou ik niet meer testen hoor. ik ga iig niet meer testen, vond die van mij donker genoeg.
Ik heb nog 1 test liggen. Vriendlief wil graag dat ik die vrijdag doe en dan is hij 100% overtuigd haha. Hij durft het nog niet helemaal te geloven. Daarna ga ik niet meer testen. Ik zou me alleen maar zorgen maken als het streepje ineens lichter werd. En kan er helaas dan weinig aan veranderen.
Ik neem ze wel mee op vakantie. Mocht ik even twijfelen... dan gooi ik op vakantie toch een testje er tegenaan. Als je in het buitenland zit is het toch fijn om even te bevestigen dat het er nog zit als je onzeker wordt. Kan niet even je VK of HA bellen.
Hadden we maar het veelgevraagde luikje he.. Dat je af en toe even binnen kon kijken of alles nog goed zit Zijn er meer meiden met kans op een meerling? Ik had 2 eitjes dus heb wel een kansje!
een tweeling dat zou wel gaaf zijn zeg... ik heb er geen verhoogde kans op ofzo maar lijkt me wel leuk om dat op een echo te zien... wanneer heb je je echo nen?
Ik heb mijn echo 20 september. Vind het wel spannend hoor! Het lijkt me wel erg heftig om gelijk 2 kleintjes te krijgen als je eigenlijk alles nog moet 'leren'
ja dat wel ja, maar het is wel heel speciaal zo 2 baby's.. ga nu lekker mn bedje in.. even heerlijk slapen.morgen weer een drukke dag voor de boeg.
Nen, ik heb ook best wel kans op een 2ling. Mijn opa was een 2ling, zijn tweelingzus heeft een 2ling, zusje van oma heeft een 2ling en mijn neef heeft een 2ling. Vaak slaat het een generatie over, dus kans zit erin. Alleen hoop ik het aan de ene kant niet, straks past mijn trouwjurk niet meer op 8 oktober.
@ senna, slaap lekker!! @ jomi, spannend zeg als ik dat zo lees! Ben benieuwd over er tweeling-mei-mama's komen
Sen, ik ben ook benieuwd, een meimama van 2009 is nu bijna 9 weken zwanger van een 2ling. Heb ik nog steeds wel wat contact mee.
Ik ga stoppen voor vandaag. Morgen ga ik met de kleine man naar mijn moeder in Friesland en morgenmiddag (jammer genoeg slecht weer voorspelt) even met ze shoppen in Heerenveen. Dus meiden, waarschijnlijk tot morgenavond.
Pff hier zojuist 6 interviews zitten uitwerken.. Er liggen er nog 4, maar daar kan ik de energie niet meer voor opbrengen. Heb ook echt last van mn stuit, dus ik duik mn bed in Bis morgen!!
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 30 april Joyce 2e kindje - bv/fv? - thuis 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 1 mei foofer (28 ) 1e kindje - bv - denk ziekenhuis 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 2 mei Hopmarjanneke (36) 2e kindje - bv - ziekenhuis (verplicht in Dtl) 3 mei Yvon 2de kindje 4 mei Nen 1e kindje 4 mei Ilona2802 1e kindje - bv - ziekenhuis - geen idee 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis 5 mei Meedje(25) 1e kindje 6 mei Mama079 2de kindje-bv-ziekenhuis (verplicht) Afspraken 27-08 Ladydi85 afspraak Moeders voor Moeders 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 20-9 Nen 1e echo zh (7,5 weken) 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 21-9 Ilona2802 1e echo (7,6 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk) 6-10 Foofer 1e afspraak VK (intake) 19-10 Ilona2802 1e afspraak VK (intake)