welkom Yoyce en yl24 wordt hier al wat drukker. zit wel te balen dat ik niet weet of ik nu nog voor of na mn nod zit. heb vanochtend nog een testje gedaan en die was ietsjes donkerder als eergisteren maar nog geen knalstreep. de vorige keer toen ik testte was 1 dag na nod en toen had ik een dikke streep. hoop dat het nu allemaal goed zit.. hebben jullie al wel een dikke streep of ook nog maar een lichte. oh trouwens ik heb foto's staan op mn profiel van mn test. wat denken jullie daarvan?
O meiden het is alweer zo ver! Nieuwe Mei mama's! Ik was een mei mama 2010, alleen meneer kwam iets eerder. Hopelijk krijgen jullie net zo'n leuke mei groep als wij hebben, en dat wordt heeeeeel wat kletsen en mannen/vriendjes die je raar aankijken! Van Harte Gefeliciteerd!
Hoi Senna, persoonlijk denk ik dat je nog voor je NOD zit, de testen zijn nog wel erg licht maar hij word donkerder en dat is een goed teken Zwanger ben je zeker dus gefeliciteerd meis Ik teste 4 dagen voor mijn NOD net zo licht als jouw laatste test, maar ik heb nu nog geen knal test hoor, mijn streep is ook nog lichter als de controlestreep en ergens is dat logisch want het HCG moet zich nog opbouwen! Niet balen, probeer het over een dag of 3 nog een keer! Weet je toevallig op hoeveel dagen je na de ovulatie zit?
Gefeliciteerd meiden! Voorjaarsbaby's zijn erg mooie en lieve baby's. Ik was de eerste van de mei 2010 groep die ging bevallen, dat was zo bijzonder! Want daar heb je nou al die maanden op voorbereid. Geniet van het zwanger zijn, want het gaat zo snel voorbij
Zo wat een hoop mei-mama's al. Ik durf nog niet te testen (is nog te vroeg, zie onderschrift) maar hoop heel erg dat ik er straks ook bij mag horen. Ik reageer mn vanwege de "moeders voor moeders" vraag. Aangezien ik dmv vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger moet worden ben ik alle meiden die met MvM meedoen enorm dankbaar. Dus ik wil jullie allemaal oproepen om eraan mee te doen. Jullie kunnen ervoor zorgen dat andere meiden ook een kans op een kindje krijgen!!!! De urine kan je gewoon thuis opvangen (hele handige kan) en laten ophalen. Op je werk hoef je dus niet op te vangen. Ik heb mezelf bij mijn vorige zwangerschap ook meteen opgegeven en had alles al in huis, maar kon helaas niet meedoen vanwege een miskraam. Dus meiden; geef je op!!!!! (ik kan wel vertegenwoordiger worden...haha!) Xxx Hypo
Haha, Hypo, je had me niet hoeven overtuigen, maar anders was het je vast gelukt! De eerste zwangerschap moest ik nog zo wennen aan het feit dat ik mama zou worden (was onverwachts) dat ik niets anders erbij wilde. Maar dit keer ga ik zeker meedoen. Ik heb me via de vk al opgegeven. Ik ben dit keer ook in ronde 1 zwanger geworden, daar hebben we zo'n mazzel mee. Ik wil dan ook graag anderen helpen die er veel meer moeite mee hebben. Dus ik doe zeker mee!! Verder hier: pffff, ik voel me beroerd Ik moest net nog werken, m'n vriend heeft me erheen gebracht en weer opgehaald, ik voel me zo slecht. (Ik ben eigen ondernemer, dus ik kon me ook niet even 'ziek melden'...) Ik ben misselijk, zo duizelig... Wel honger, maar geen eetlust. Fijne combinatie Ik hoop dat het niet zo lang gaat duren als bij m'n eerste, toen was ik vier/vijf maanden enorm misselijk. Oh en zo moe!! Gister en vandaag ben ik er tijdens het middagslaapje zelf ook even ingedoken, heerlijk, lekker slapen En meiden die er nieuw bij zijn: van harte welkom! Lekker kletsen hier
ik heb me gelijk nadat ik van de schrik bekomen was opgegeven. Bij mijn zoontje heb ik ook meegedaan en het viel mij toen 100% mee en het is bijna geen werk. Je kan meedoen tot 15 of 16de week, en bij mijn zoontje heb ik vooral de ochtendurine opgevangen. Ik zou zeggen doen!! er zijn zoveel meiden die het nodig hebben en wat kost het ons nu voor moeite?? liefs Rieanne
meedoen met mvm kan ik helaas niet ivm bloedtransfusie die ik ooit heb gehad... hier nog steeds een komend ongesteldheidsgevoel... ik weet niet wanneer ik mn eisprong heb gehad, normaal ergens tussen dag 16 en 22.. zit nu op dag 33 van de cyclus. dus tja... kan voor en na de nod zijn.. denk zelf dat mn nod morgen is. zal blij zijn als ik van de week een dikke streep zie staan op de test. heb nml al 2x een missed abortion gehad,,, 1x in 2006 en afgelopen mei.. had bij allebei niks in de gaten, voelde me nog gewoon zwanger en we kwamen erachter bij de echo... hoop zo dat deze kleine gewoon goed zit en goed groeit....
nou vanochtend had ik een dikke streep op de test staan. ga er maar van uit dat gisteren/vandaag mn nod was. nu maar de komende weken duimen dat alles goed is..
Hoi ik wil me hier ook graag aanmelden!!! Wij zijn zwanger van ons 2e kindje!! Eerste maand al raak, dus ja dat is echt supergeluk hebben. Lfs Yvonne
Yvon welkom hier, ik ben ook zwanger van onze 2e kindje en eerste ronde raak en wij lopen gelijk op hihihi
@Joyce012 dat is wel heel toevallig haha, lopen idd gelijk. Voor iedereen trouwens nog GEFELICITEERD. Heerlijk om weer zwanger te zijn!!
Heeft iemand zich al aangemeld bij een verloskundige? Ga ik denk ik morgen doen, ik las dat je met 7 a 8 weken al voor het eerst moet komen... mett mijn eerste ben ik geloof ik pas met 10 weken geweest ofzo Ik kan ook niet meedoen met moeder voor moeder ik heb ook een bloedtransfusie gehad en donorbot
Gefeliciteerd Yvin en Senna!! Wat leuk nog meer mama's erbij Yvon wij lopen ook gelijk, grappig hoor kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden. Hier ook nog steeds krampjes maar vanochtend nog een keer getest en eindelijk die felbegeerde knapstreep!! Ben vandaag precies 1 dag na nod. Ik heb me nog niet aangemeld voor de vk, heb nog wel even de tijd en wil het stiekum eerst even laten bezinken hihi Liefs Rieanne
ik moet naar de gyn. de vorige keer heb ik me meteen aangemeld maar denk dat ik nu ga bellen voor een afspraak als ik een week of 8 ben. dan zien ze ook meteen meer op de echo.. had de vorige keer een inwendige echo op 6 weken en dan zie je nog niet zoveel.
Heb vanmorgen de Vk gebeld. Mag over 4 weekjes langskomen voor de 1e echo en een intakegesprek. heeft er eigenlijk al iemand contact opgenomen met Moeders voor Moeders?? Ik heb dit bij de 1e niet gedaan omdat ik het niet kende en er later pas iets over hoorde toen was het te laat. Iemand hier al ervaring mee?
je kan bij mvm online aanmelden. een mevrouw neemt dan contact met je op en maakt een afspraak voor de intake,, meedoen kan vanaf 6 weken dacht ik???