Hannes en Thalia30 welkom en gefeliciteerd!! @flowertje Sterkte met vermoeidheid. Hier ook hoor! Komt ook door flinke verkoudheid erbij. Heb vandaag ook een 9maanden dagboek gehaald. Ziet er erg leuk uit!! Van Eva Reinders bol.com | Jouw negen maanden dagboek, Eva Reinders & Reinders, Eva | Nederlandse... Ga ervoor om alle 40 weken in te vullen!!
@Senna Wat heftig dat je 2 miskramen op die manier hebt gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook wel bang voor ben. Dat je het niet weet/merkt en pas ziet dat het hartje niet klopt tijdens die 12 weken echo. @alle nieuwe mei 2011 mamas Welkom hier en gefeliciteerd met jouw zwangerschap. @Nen Vind je het gek dat het leren op een gegeven moment s nachts niet meer gaat. Ik kon altijd ook wel s avonds studeren maar na 12en werd het al lastig Mooie test! @Ilona Die laatste test van jou is toch al behoorlijk donkerder? Ik vind ze er mooi uitzien hoor. @All Ik ben niet echt misselijk, maar gisteravond kreeg ik behoorlijke krampen. Ontzettende rugpijn en een warm gevoel in onderbuik en rug. Schrok me dood. Gelijk naar de wc en niets geks te zien. Gelukkig maar. Waarschijnlijk was het een mega stretch van de baarmoeder ofzo.
Zijn er nog trouwens mensen aan het afkicken van nare gewoontes? Roken, wijntje of wat dan ook? Ik zit in de afkick dagen van het roken. Rook nu helemaal niets meer sinds 2 dagen (in een rap tempo afgebouwd vanaf 10). Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu echt lastig heb! Eerste dagen zijn het zwaarst en daarna beter, hoop ik maar. Zijn er meer lotgenoten? We doen het voor een goed doel, maar makkelijk is het niet.
@ thalia, haha dat duurde voor mij ook lang hoor!!! ZEker toen die avond toen uiteindelijk alle winkels die digi ook niet verkochten... @ sunnie, kan me voorstellen dat je gisteren wel schrok van wat je voelde! Gelukkig niks aan de hand. Supergoed zeg dat je bent gestopt met roken. Echt hartstikke knap! Hier geen gewoontes die ik moet afbreken. Leefde al een tijd heel gezond omdat we graag zwanger wilden worden. Maar had eigenlijk sowieso al geen gewoontes die dat in de weg konden staan.. Ik ga afsluiten! Ben zoooooooo moe dus lekker straks popstars kijken vanaf bed haha. Liefs!
Ik ben 2 jaar geleden op 17 september gestopt, toen ik zwanger was van onze zoon. Ik rookte toen ongeveer 15/20 op een dag en ben van de ene op de andere dag gestopt, zonder hulpmiddelen. En dat na 21 jaar gerookt te hebben. Iedere keer in mijzelf gezegd: Ik stop voor mijn kindje. Verder had ik geluk dat mijn as man niet rookt of gerookt heeft, dus rookte hier al nooit in huis. Natuurlijk heb ik mijn moeilijke momenten gehad, ik was nml toen taxichauffeusse en bijna al mijn collega's rookten ook. Ik heb niemand verteld dat ik gestopt was en het was een heleboel ook de 1e 2 weken niet opgevallen. Wij moesten natuurlijk altijd buiten roken en ik bleef stug mee naar buiten gaan. Maar probeerde wel zoveel mogelijk uit de rook te gaan staan. Nu heb ik er geen moeite meer mee, ook niet als ik bij een ben die rookt. Ik hoop dat jou het ook lukt, doe het voor je kindje. Het gaat je gewoon lukken, heb vertrouwen in jezelf. Succes en sterkte ermee.
welkom en proficiat voor de nieuwe dames @sunny; zal wel idd een rekking zijn van je baarmoeder, zolang je niet vloeit zou ik proberen je er niet te druk over te maken. tja de wijntjes die begin ik toch wel te missen. normaal drinken we iedere avond wel 1 of 2 wijntjes.. heb van de week ook de brief afgeslagen bij mn schoonzus.. net alsof ze het er om doet haha, we weet dat we bezig zijn dus die zal wel hebben gedacht.. hier vandaag geen buikpijn/krampjes gehad, alleen mn borsten die jeuken zo, wordt er gek van, denk dat het tijd is om mn zwangerschapsbeha's weer aan te trekken die hebben tenminste geen kant en geen beugel dat zit fijner. ik wilde eigenlijk volgende week samen met mn man nieuwe winterkleding kopen maar denk dat ik dat nog even uitstel of iig niet te veel haal. anders kan ik straks nog een keer shoppen voor positiekleding. wat doen jullie daar mee?
Thanx Sunnie Bl00m, hier kun je jezelf op de lijst zetten! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/227945-bevallingslijst-mei-2011-mamas.html
Hier mijn testen. de eerst zie je niet zo heel duidelijk was een lichte streep en me digitalen was ik stomgenoeg te laat. Bekijk bijlage 97402 Kleding koop ik niet meer. alleen Positeie kleding. want ik weet van me zelf dat ik dat vast wel snel nodig heb. voor al de broeken. heb vorige keer heel lang me eigen shirs aan gekunt wat ik mis is me broodje carpatio en filet amirican goed eten ben ik slecht in. drink al geen melk. maar slik wel foliumzuur en vitamine pillen. en drink knorvie en actimel dus ach komt vast goed. ben vandaag na het werken gelukkig minder moe. maar het was dan ook minder druk. ik twijfel nog of ik het ga vertelen zie wel probeer het eerst nog 1 week
@Jomi Knap dat je zo in 1 keer gestopt bent. Het moet ook wel en dat is de beste motivatie. Je wilt het beste doen voor je kindje. Maar ik heb het er nu wel erg lastig mee. Doorzetten maar!! @Flowertje Wij lopen gelijk met stoppen. Ze zeggen dat het nog een paar dagen heftig blijft (met vlagen) maar dat het na 5 dagen iets beter gaat worden. @Senna Heb nog niet al teveel winterkleding gekocht. Ik zal wel wat van vorig jaar gaan gebruiken aangevuld met positiekleding.
Ook hier iemand die het heeeeel moeilijk heeft met stoppen met roken. Afgelopen week heb ik per dag ipv 15 sigaretten 4 a 5 sigaretten per dag gerookt. Vanaf vandaag probeer ik het op 1 a 2 sigaretjes per dag en hopelijk kan ik er binnen heel snel helemaal mee stoppen.
Goeimorgen meiden. Mischien is het ook leuk om een club van ons te open want dat kunnen we daar ook foto's neerzetten en vragen waar iedreeb wat over wil. Bv. Welke wagen en waarom.