Ik zit nu een jaar in de mmm en ben een aantal mk's verder. nu echter vanochtend op nod posi getest en niet zo een klein beetje ook. Ik mag me dus aanmelden bij de mei mama's. We hopen dat het wondertje deze zwangerschap wel wil blijven zitten. Ik had een dubbele eisprong dus het is nu nog even de vraag of het er 1 of 2 zijn.....
Deze zijn van de vorige zwangerschap in juni. die is helaas ook geeindigd in een mk. ze zijn 1 dag na nod en 2 dagen na nod gedaan. Maar die van vandaag is op nod en is zoveel duidelijker!
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1/2/3/... de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 30 april Joyce 2e kindje - bv/fv? - thuis 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 1 mei foofer (28 ) 1e kindje - bv - denk ziekenhuis 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanne 2e kindje-hopelijk bv-waarschijnlijk ziekenhuis 2 mei Hopmarjanneke (36) = Marjan 2e kindje - bv - ziekenhuis (verplicht in Dtl) 3 mei Yvonne 2de kindje - bv/fv?- ziekenhuis 3 mei Flowertje 2de kindje 4 mei Nen 1e kindje 4 mei Ilona2802 1e kindje - bv - ziekenhuis - geen idee 4 mei bl00m 1e kindje - bv - thuis - geen idee 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis 5 mei Meedje(25) 1e kindje- poging bv- denk ziekenhuis- ? 5 mei Typje ( 24) 1e Kindje-bv-denk thuis? 6 mei Mama079 2de kindje-bv-ziekenhuis (verplicht) 6 mei Bianca752e kindje - fv- ziekenhuis (verplicht) 7 mei minniemouse25 (25) 1e kindje- BV- ziekenhuis (verplicht) Afspraken 27-08 Ladydi85 afspraak Moeders voor Moeders 30-08 Marjan afspraak Moeder voor Moeders 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 01-09 Sunnie afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 10-9 Marjan 1e afspraak FrauenArtzt (FA) + echo (vroeg) 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 14-9 flowertje intake vk 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 20-9 Nen 1e echo zh (7,5 weken) 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 21-9 Ilona2802 1e echo (7,6 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 23-9 Yvonne 1e afspraak vk (intake) 24-9 bl00m echo gyneacoloog (8 weken) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk) 6-10 Foofer 1e afspraak VK (intake) 19-10 Ilona2802 1e afspraak VK (intake)
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1/2/3/... de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 30 april Joyce 2e kindje - bv/fv? - thuis 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 1 mei foofer (28 ) 1e kindje - bv - denk ziekenhuis 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanne 2e kindje-hopelijk bv-waarschijnlijk ziekenhuis 2 mei Hopmarjanneke (36) = Marjan 2e kindje - bv - ziekenhuis (verplicht in Dtl) 3 mei Yvonne 2de kindje - bv/fv?- ziekenhuis 3 mei Flowertje 2de kindje 4 mei Nen 1e kindje 4 mei Ilona2802 1e kindje - bv - ziekenhuis - geen idee 4 mei bl00m 1e kindje - bv - thuis - geen idee 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis 5 mei Meedje(25) 1e kindje- poging bv- denk ziekenhuis- ? 5 mei Typje ( 24) 1e Kindje-bv-denk thuis? 5 mei Pally (25)1e kindje-bv-ziekenhuis-? 6 mei Mama079 2de kindje-bv-ziekenhuis (verplicht) 6 mei Bianca752e kindje - fv- ziekenhuis (verplicht) 7 mei minniemouse25 (25) 1e kindje- BV- ziekenhuis (verplicht) Afspraken 27-08 Ladydi85 afspraak Moeders voor Moeders 30-08 Marjan afspraak Moeder voor Moeders 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 01-09 Sunnie afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 10-9 Marjan 1e afspraak FrauenArtzt (FA) + echo (vroeg) 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 14-9 flowertje intake vk 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 20-9 Nen 1e echo zh (7,5 weken) 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 21-9 Ilona2802 1e echo (7,6 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 23-9 Yvonne 1e afspraak vk (intake) 24-9 bl00m echo gyneacoloog (8 weken) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk) 6-10 Foofer 1e afspraak VK (intake) 19-10 Ilona2802 1e afspraak VK (intake)
en hier ben ik ook !! haha heb Donderdag getest, en vanmorgen nog even voor manlief Bekijk bijlage 97459
Hey Minnimous! Welkom en alle anderen ook natuurlijk van harte!!, gaat hard hier moeilijk bij te houden Mooie strepen! Bij mij duurde het in juni ook heel lang voordat de strepen een beetje donker werden en dat is helaas mis gegaan. Nu net als jij kei paarse streep en een digi 2-3 wkn. Weet een beetje hoe je je voelt. Super blij! Verders meiden over nare gewoontes afleren gesproken. Ik ben net terug uit een maand in thailand en heb bewust daar nauwelijks alcohol op 2 glaasjes amper. Dat vond ik toch wel lastig nu ik thuis ben niet meer. Alleen een heerlijk sappig biefstukkie en carpaccio pff dat wordt nog moeilijk @Nen thanks ik vind het ook een super leuke baan. Alleen de nachtdiensten vind ik toch wel echt een zeer groot nadeel. Wat rottig dat je gelijk zo'n nare ervaring had in het zkh. haha kan het me goed voorstellen ik stond ook regelmatig te kokken maar heb er langzaam aan kunnen wennen Ben benieuwd of de komen periode mijn maag zo sterk blijft haha met die extra hormonen. Je kunt altijd nog deeltijd doen ja. Schijnt goed te doen te zijn alleen je krijgt dan wel nachtdiensten hé Eerst maar eens lekker zwanger zijn met z'n allen
Gefeliciteerd Mikija!! Welkom Die digi 2-3 wkn had ik dus ook nog niet gehad we waren zo blij gister!! Maar meis met zo'n donkere streep heb je dat wel hoor denk ik Nog geen last van humeurigheid loop constant met een smile!
geen zorgen maken meid. ik heb al een aantal mk's gehad en het is moeilijk om dan geen zorgen te maken maar een digi die met 4 weken en 2 dagen 1-2 aangeeft is ook goed hoor meid!
Hey FLowertje, dat hoeft niets te zeggen hoor meis. Alleen de komende 2 weken moeten ze zich wel verder ontwikkelen. Ik hoor ook vaak dat het kan zijn dat het eitje langer in de eileider heeft gezeten bij mensen en dat dat zo 1 tot 2 weken verschil kan geven in de bevallings datum. Bij mij bleef de test zelfs bij 5 wkn en 4 dgn op 1-2 staat de vorige keer en toen dacht ik oh nee hé. Maar eiegnlijk had ik die 2 weken al een rot voor gevoeltje. Maak je dus geen zorgen hoor!
Afbeelding - 3.jpg | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden! Dit was de test met 4.2 week
en heb je vandaag ook al getest flowertje? die van 4 weken en 2 dagen van de kv is wel goed posi hoor!
Ziet er goed uit toch! Bij mij duurde het zeker tot 4 wkn 4 dgn ongeveer tot ik zo'n streep had de vorige keer van de mk. En nogmaals het is bij iedereen verschillend. Ik had toen ook zo'n vraag gepost van klopt dat wel. Toen liet er een vrouw mij haar testen zien heel de zwangerschap geen knal donkere strepen en gewoon bevallen van een gezond kind
Neej ik ben gestopt met testen anders word ik gek maar wil nu wel een cb galen en doe. Maar eigenlijk is het gekkenwerk als er weer 1-2 staat wordt ik bang
en zoals je ziet id die veel lichter dan jou kv test. meid maak je niet te druk he.....je hebt nu een paar dagen niet getest en je hcg zal al wel goed gestegen zijn. en een zwangerschaptest wil niet altijd wat zeggen he meid.