Mei 2011 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladydi85, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Durf niet zo goed een cb te dien dus ga het niet doe. Denk ik hihihi

Ik heb een grote angst voor een miskraam

2. pally

pally Niet meer actief

Die van mij staat op pagina 19 van fotos plaatsen van testen forum.
    Misschien is het wijzer om gewoon lekker tot maandag te wachten en dan nog eens zo'n digi te doen. Rot hé die onzekerheid..
    Probeer er toch maar gewoon van te genieten want die streep liegt niet..Nu ben je zwanger! ;)
    Makkelijk gezegt hé... ik weet dat het moelijk is ben blij als we de 1e tien weken voorbij zijn meiden.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik zal al blij zijn als ik de eerste 5 weken voorbij ben......heb ik de zwangerschappen die ik heb gehad nooit verder dan 5 weken geweest. maar die testen waren minder duidelijk.....

4. pally

pally Niet meer actief

Heb jij al een afspraak bij de vk gemaakt?
    De vorige keer zei ze volgens mij wel dat ze dan met 6 wkn al een echo maken na een mk.
    Ik hoop het..dat is nog maar 2 weekies.

2 lange weken..... ;)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Haha ben nu juist bang om maandag een cb te doen en dat er nog 1-2 staat hahaha mischien gewoon niet doen ofzo

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga denk ik pas de klniek bellen als ik de 5 weken heb gehaald eigenlijk.....

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    aangemeld.

9. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me 2.

Ik heb nooit geweten dat je door de CB toch ook een beetje kan afleiden of het goed zit ja of nee. Op zich logisch inderdaad als je blijft steken op 1-2 weken.

Ik zit bijna aan de 5 weken, zal toch bijna 2-3 moeten gaan aangeven. Aan de andere kant iedereen is anders, en ieder vruchtje ontwikkeld zich anders (trager/sneller) toch?

Ik heb me bij de club aangemeld.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.......

11. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he die roes! Geniet ervan.
    Ik weet het nu een week, maar kan het ook nog af en toe niet geloven. Ik denk dat het besef pas komt na een echo of als buikje begint te groeien.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja dat denk ik ook wel.....en die test he. ben er de hele tijd naar aan het kijken. zo donker is ie. net zo donker al de controlestreep. en dat op mn nod dag.....

zouden het er dan toch 2 zijn???? oeieoei

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en vanmiddag moet ik werken en hubbie gaat mee en we gaan het net als de vorige keer op het werk al wel vertellen. ik werk als gastouder bij een gezin met 4 kinderen. en die kids kunnen af en toe heel erg veel zin hebben in een stoeipartijtje en dat gaat nu dus niet. ook is het zo dat de oudste weleens uit blijheid me in mn buik prikt en dat vind ik nu ook niet echt prettig. ook weten ze dat ik in de mmm zit en dat ik vandaag mijn nod had.....dus tja ik kan dan niet mn mond houden als ze gaan vragen en en en.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Je hebt een foutje gemaakt hoor, je hebt er mei 2010 van gemaakt ipv 2011. ;)

Maar wel een leuk idee.

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Sjonge meiden wat een geklets zeg! Ik was gebleven op pagina 14 :$! Ik heb even een poging gedaan terug te lezen, maar dat is echt teveel van het goede hoor! Dus... aan alle nieuwe meimama's: WELKOM ! Ik zag dat er ook een paar mama's tussen zitten die misschien wel een tweeling krijgen, spannend!

Als ik verder nog wat gemist heb, of iemand nog vragen voor mij heeft (ik heb het gevoel dat ik nog niemand een beetje ken ;))... dan hoor ik het graag!

16. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @ alle nieuwe Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wat een heerlijk gevoel he?! :D

@Saona Ik ben straks 3,5 week met vakantie. Hoe moet ik het dan bij gaan houden?? Op zich wel jammer, want ik wil zoveel mogelijk bij blijven :D Tuurlijk hebben we af en toe wel internet tot onze beschikking, maar dat is nooit langer dan een 20 minuten.

@All Ik heb vanochtend nog een test gedaan, de teststreep is net zo donker als de controlestreep :D Nu hou ik even op met testen en ga zoveel mogelijk proberen te genieten van de misselijkheid en buikpijn ;)

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Mijn god de hemel komt hier naar beneden :$! WAT EEN REGENNNNNN! Ik zit achter de pc voor het raam, en ik zie dat het raampje van mijn auto open staat :)...

@foofer: never nooit gaat dat je lukken :D Bij blijven op vakantie, onmogelijk in dit topic! Haha. Moet je toch ook niet willen joh, lekker genieten van je vakantie, misschien wel de laatste zonder kleintje!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    regen? hier schijnt de zon volop. wel bewolking maar nog geen regen gelukkig.

19. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!
    Hihi ik kom effe laat online en we zijn gelijk 7 pagina's verder.
    Een club vind ik op zich een goed idee, ik ben alleen bang dat ik het dan niet meer ga bijhouden, dus ik vind dit topic eigenlijk wel voldoende!

20. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hey meiden,

hier ook iemand die zijn best doet alles bij te houden, echt geen desintresse maar druk!!
    Nieuwe mama's in pse welkom, leuk dat de club zo hard groeit. Dat word een ware babyboom in mei!!
    Vandaag ga ik mijn laatste test doen en dan moet het klaar zijn met twijfelen... heb nog steeds geen afspraak staan met de gyn en daar ga ik komende week ook maar eens verandering in brengen.
    heb gewoon nog even te weinig vertrouwen in mijn lijf, terwijl die mij duidelijk laat weten zwanger te zijn!
    misselijk, hele pijnlijke (.) (.) en moe moe moe.
    Ach ja het vertrouwen moet maar even goed doorgroeien net zoals dit kleine wondertje in mijn buik

Ik probeer elke dag even bij te lezen maar beloof niks haha
    liefs Rieanne

Deel Deze Pagina