Mei 2011 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladydi85, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ilona eigelijk is juist daar de club voor. want dan kan je daar vragen over specifieke dingen terug lezen. dus niet ons gekwebbel. maar wel bv over het kamertje of de wagen. of wat met de kleertjes of wat dan ook.

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Maar dat kan hier toch ook gewoon?
    Eigenlijk vind ik het onzin dat er allemaal verschillende topics moeten worden geopend...

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dat kan ook hier. alleen heb je vaak kans dat dat verdwijnt utssen de rest. dus als ik nu vraag welke kinderwagen nemen jullie en ik ga morgen weer lezen dan staat mijn vraag 3 pagina's terug.

en als ik het daar vraag dan staat het gewoon in dat bericht. maar het maakt mijn niks uit

ik heb hem wel veranderd naar 2011 en heb me test toe gevoegd als foto

4. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    :$ Zooooo wat wordt er veel geschreven hier, hihihi wel leuk hoor :D Ik heb al weer mooie testjes voorbij zien komen, gefeliciteerd dames!

Minimouse, wanneer krijg je te zien of het er 1 of 2 zijn?

Flowertje, ik zou nog even wachten met de digi met indicator. 1-2 kan nu prima op het display komen te staan, zonder dat er ook maar iets is om je zorgen over te maken, maar dan ga je je waarschijnlijk onnodig bang zitten maken mocht dat het geval zijn.
    Ik heb de digi met indicator nog liggen :) Ik had geheel tegen verwachting in met een licht streepje toch een positieve digi :D Dus geen idee hoe die dingen nu meten :(

Rieanne, k hoop dat je testje je gerust zal stellen vandaag meis :D

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    welke vitaminepil slikken jullie? als jullie ze slikker uiteraard

heb net de probeerverpakking van Centrum Materna gehaald, even kijken of dat bevalt qua grootte, anders ga ik van de week verder kijken

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hallo... wat praten jullie veel. Ik kom alleen maar kijken op de dagen dat ik vrij ben en dat is dinsdag en donderdag en af en toe in het weekend. Heb nog een klein prulleke rondlopen van 2 jaar. Dus dat slokt ook m'n energie op.

7. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Ojee, dit ga ik nooit allemaal bijhouden haha.
    Net zoals een aantal meer hier ook een kleine uk van 2 en die heeft erg veel aandacht nodig. Maar ik doe mijn best. Wel heel erg leuk hoor, voor alle nieuwe WELKOM!!!
    Wij hebben het gisteren verteld aan onze ouders en aan mijn broers en mijn schoonzusje. Iedereen uiteraard superblij!! Vandaag nog naar de zus van mijn man en dan weten de belangrijkste mensen het haha.. Verder heb ik het alleen nog maar aan een vriendin verteld die nu ook zwanger is. De rest komt het te weten na de echo over ongeveer 4 weken, als dan alles goed is kan ik mijn mond toch niet meer houden (kan ik nu al bijna niet meer!!)Ik heb al een leuk shirt met GROTE BROER erop gekocht!! Kan niet wachten om hem dat aan te trekken.

Verder een rustig weekendje, manlief is vandaag vissen en vanavond gaan we lekker uit eten. Morgen lekker niets op de planning alleen 's avonds So you think you can dance kijken!!

Spreek jullie snel weer, lfs Yvonne

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik slik Davitamon zwangerschapsvitamines met visolie. Dacht, laat ik dan maar alles-in-een nemen :D

Wat een wisselvallig weer zeg. Ik ga het er maar even op wagen en hond uitlaten en voor mijn paarden zorgen... hopen dat ik niet doorweekt ben over een paar uurtjes als ik terugkom ;)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ga ook geen digi doen meer

10. pally

pally Niet meer actief

Ik slik nu alleen foliumzuur 0.5 van de apotheek ;)
    Rond 8 weken ga ik denk switchen naar die mama vitamine van davitamon.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zo net nog even een cb digi gehaald voor morgenvroeg......

pppfff ben af en toe gewoon al een beetje misselijk erg he.

12. pally

pally Niet meer actief

#472 pally, 28 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2010
    Spannend!! Ik had hem ook voor de volgende ochtend gehaald maar hij lag een uurtje in mijn huis en kon het toch niet laten ;)

Ook ik met vlagen af en toe misselijk..thee ligt me niet zo lekker momenteel;) Maar ik heb met name kei erge honger zeer regelmatig!

13. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Jaaaaaah ik mag ook bij de 2011 mama's club!!
    Het is nog pril, maar alles voelt goed dus ga er gewoon vanuit dat ie blijft plakken!!
    Volgende week ga ik de vk bellen voor een afspraak. Las op de site dat ze je graag willen zien bij 8/9 weken en dan krijg je een termijn echo: spannend!!

14. pally

pally Niet meer actief

Van Harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! & welkom :)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ alle stoppen-met-rokers: supergoed meiden!!!!! Er zijn ook mensen die stug door blijven roken, maar echt TOP dat jullie ermee gestopt zijn! Hou vol he :) Denk maar aan dat kleine wondertje in je buik!

@ senna, misschien helpt het om je borsten in te smeren met een bodylotion voor zeer gevoelige huid? Kan ook zijn dat je een wat drogere huid hebt en dat die gaat trekken doordat je borsten misschien wat groeien. Dat jeukt ook heel erg! Ik heb alleen vandaag een nieuw pak gekocht voor mijn scriptieverdediging en mijn selectiedag van vrijdag. Verder probeer ik zo min mogelijk kleding te kopen, of kleding die de eerste weken nog wel mee rekt.

@ binna, wowww wat een knalstreep van je laatste test!! In de club staat 2010 ipv 2011 ;) Ik snap alleen even niet helemaal de bedoeling van de club.. Is dat om foto's neer te zetten ofzo? Want dit is toch het kletsforum en die andere het forum met alle lijsten? Ik lees nu je reactie op dezelfde vraag van Ilona. Dus dat daar is bedoeld voor specifieke vragen en hier voor het 'gewone' geklets :)

@ minniemouse, gefeliciteerd zeg!!!! Wat een superduidelijke test :D Prachtig! Net zoals ik in spanning vanwege een dubbele eisprong ;) (zit ook in mmm dus werd duidelijk uit fm) Wat voor behandeling heb jij gehad? Ik duim voor je dat deze beeb mooi blijft!

@ mikija, welkom en gefeliciteerd!!!! Ook al zo'n mooie knaltest. Ik slik Etos Zwanger zijn pillen. Slikte hiervoor al de zwanger worden pillen van etos en die bevallen prima. Het is wel een vrij grote capsule (ben niet zo'n goede pillenslikker) maar het grote voordeel vind ik dat je ze niet proeft als ie op je tong ligt. Niet-omhulde tabletten proef je gelijk zo vies bahhh. En die van etos kosten nog geen 10 euro voor 60 capsules (=1maand). Er zit trouwens visolie bij in. Schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel.

@ pally, ik zou het geen probleem vinden om ook die nachtdiensten te doen. Maar het gaat eerst nog wel even duren voordat ik daar aan zou beginnen. Eerst zwangeren en genieten van de kleine :)

@ flowertje, jouw test van 4.2w ziet er ongeveer net zo uit als die van mij van gisteren :) Ik ga niet meer testen, want het zou niks veranderen. Sommige vrouwen krijgen nu eenmaal nooit een knalstreep. Ik ga nu gewoon genieten van het wonder!

@ digi CB met indicator: ik zou er niet teveel van afleiden of het wel of niet goed gaat. Zoals je in tabellen op internet kunt zien die over de stijging van HCG gaan, kunnen er heeeeeeeeele grote verschillen tussen zitten! De een heeft met 4 weken een hcg van 80 en de ander van 260. Dat wil niet zeggen dat die van 80 automatisch niet goed is :) Dus als jullie opnieuw testen en weer 1-2 krijgen, laat je dan niet uit het veld slaan :) Ook de cb test zal wel ingesteld zijn op de verschillende categorieën (lees: donkerheid van streepjes) en als je dan net in de 1-2 categorie valt.. Terwijl je hcg wel goed gestegen is. Zonde als je dan onnodig zorgen zou maken!

@ saona, oh oh de auto open met flinke regen haha. Is het heel erg nat geworden?

@ yvon, wat fijn dat jullie al zulke leuke reacties hebben gehad :) Had je iets bijzonders gedaan met vertellen?

@ ingrid, welkom!! Wat doet de vk al vroeg een echo, fijn hoor!

@ all, zo ik ben weer bij haha. Als er op dit tempo doorgekletst gaat worden, krijgen we straks nog op ons kop van de mods haha. MAar echt supergezellig hoor!!! Vandaag een zwangerschapsdagboek gekocht (van pauline oud, ziet er vrolijk uit zeg!!). Verder voel ik me eigenlijk wel heel goed. Weinig kwaaltjes of in lichte mate dus dat maakt me wel eens onzeker, maar dat probeer ik zoveel mogelijk van me af te zetten en daarvan te genieten zo lang het duurt :)

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    kijk daar heb ik ook wat aan, ik heb dat probleem namelijk ook met pillen slikken!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ga ook niet meer testen hoor nen

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zo ben net terug van het zwemmen en ik ben kapot, zou nu al wel naar bed kunnen, maar dat werkt niet met dat neefje van ons.. straks nog ff lasagna maken en dan wordt hij rond een uur of 7 a 8 opgehaald.
    kan ik daarna bonjovi kijken. ben nml een enorme fan van hun en vanavond komt er een special over hun tour (backstage) van ruim een uur, dus hoop dat ik mn ogen open kan houden.

19. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede middag lady's

@alle nieuwe zwangere meiden: gefeliciteerd

Meisjes wat word er hier een hoop gekletst hihihi gezellig hoor

Ik slik Davitamon compleet mama, heb ik bij mijn vorige spruit ook geslikt en dat beviel goed eigenlijk

Verder ook nog weinig kwaaltjes te bekennen, zere borsten, moe en al een hele opgezette buik krijg bijna m'n broeken niet meer dicht dus dat word wat:D

Ik ga morgenochtend toch nog een testje doen en dan ben ik er ook wel klaar mee, ik ben alleen nog zo onzeker en een beetje bang! Ik vind dit forum super maar je leest ook zoveel narigheid en dat blijft toch wel hangen:(

@Binna van mij hoef er ook geen extra forum hoor, denk dat het echt niet bij te houden is ook ik heb een meisje van 3 rondlopen en als ik zoveel forums (moet:D) lezen kan ik het echt niet meer onthouden

Dames, nog een kleine 2 weken en dan krijg ik m'n echo vind het best spannend hoor......

x

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mikija, ja vies he als je pillen zo proeft! Een paracetamol moet ik ook zo snel mogelijk doorslikken, anders ga ik over mn nek. Brrrrr.

@ senna, lastig he als je zo moe bent! Hopelijk kun je vanavond genieten van Bon Jovi. Anders voor de zekerheid ook opnemen? Dan kun je rustig in slaap vallen op de bank ;)

Deel Deze Pagina