Mei 2011 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladydi85, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wij ook we willen weten wat het wordt

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heb je er bij mijn bericht bij gezet

3. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland

@Binna, Ik heb dat dus ook als ik dingen lees dat ik ook het idee heb dat ik een stuk verder ben omdat de symptomen bij mij weg gaan of anders worden. Ik denk dat ik nu kan gaan rekenen op bandenpijn aangezien de ongikrampen minder worden! Had ik bij mijn eerste ook met een week of 6 bandenpijn

4. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wil ook graag weten wat het word! Mijn gevoel zeg heel sterk een Jongen, bij mijn eerste zei mijn gevoel heel sterk een meid en dat werd het ook.. Maar uiteraard is een meisje ook zeer welkom

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #585 binnabinna, 29 aug 2010
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
    Wie je weten wat het wordt of niet??

Binna wil het weten en iedereen mag het weten
    Flowertje wil het weten
    Joyce wil het weten
    Foofer wil het weten

Wat denk je dat het wordt

Binna denkt een jongen
    Flowertje denkt een jongen
    Joyce denkt een jongen
    Foofer denkt ene jongen

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@alle nieuwe Welkom en gefeliciteerd :)

@Joyce Hoe voelt bandenpijn dan? Ik dacht dat als je ongikrampen had dat dat hetzelfde was als bandenpijn.

Ik ben nu 2 dagen niet meer misselijk, wel nog zere boobs (maar geen blauwe aders erop) en last van witte afscheiding. Sorry voor dit detail op de vroege ochtend :D

Wat betreft het willen weten, ja wij willen het beide weten. Ben veel te nieuwsgierig :D

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oh en mijn gevoel zegt een jongen :)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @joyce o ja die kant gaan we nu op. ach ik merk het allemaal wel.
    vorige keer was ik ook einden van de maand uitgerkekend en toen schreeft ik wel bij die maand mee en las ik alles al waar ik last van zou hebben was ook wel makekelijk. alleen vondt het niet leuk dat ik ook alles als laatste zou krijgen als laatste echo en laatse bevalen

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mijn gevoel Zegt jongen

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Waar staat dat draatje naar de lijst ook al weer

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wie je weten wat het wordt of niet??

Binna wil het weten en iedereen mag het weten
    Flowertje wil het weten
    Joyce wil het weten
    Foofer wil het weten
    Saona wil het weten

Wat denk je dat het wordt

Binna denkt een jongen
    Flowertje denkt een jongen
    Joyce denkt een jongen
    Foofer denkt ene jongen
    Saona denkt een meisje

Mag ik dan ook heel voorzichtig zeggen wat ik HOOP dat het wordt? Natuurlijk willen we allemaal een gezond kindje, en dat is het allerbelangrijkste... maar we hebben toch allemaal een stiekeme voorkeur? Ik hoop onwijs dat het een jongen zal zijn. Echt waar. Miscchien denk ik daarom wel dat het een meisje is... omdat ik zo graag een jongen wil ;)

12. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Hallo,

Ik mag me ook aansluiten bij de mei 2011 mama's. Deze morgen een test gedaan en na een tijdje kwam er toch een duidelijke positieve lijn op.

Groetjes en proficiat aan alle andere zwangere mama's!!!

Belleke

13. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Foofer: ik heb ook last van witte afscheiding hoor, dat is heel normaal dat scheid je vagina uit om alle bacterien weg te halen
    overigens heb ik ook nog niet echt blauwe aderen op mijn boobs en dat ze pijn doen verschilt wel en wees blij dat je niet zo misselijk meer ben:D Is toch een rot gevoel

Bandenpijn zijn echt hele gemene steken door je buik naar je liezen, eerst dacht ik echt WAT IS DIT!!!!!!!!!! bij mijn eerste en heb ik helemaal in paniek de verloskundige opgebeld maar het is heel normaal en het komt en gaat;)

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welkom Belleke06, we lopen gelijk!!!

Ik heb wel blauwe aderen op boobs, ze zijn ook mega zwaar en groot. Ik heb al cup D normaal, dus ze zijn nou helemaal asociaal ;)
    Ik heb helemaal geen bandenpijn gehad mijn vorige zwangerschap, helemaal niks. Wel heb ik nu al steeds last van brandend maagzuur, vreemd, want dat heb ik mijn vorige zwangerschap pas laat in de zwangerschap gehad. Juist als het kindje groot is drukt het en is het logisch... maar waarom ik dat nu al steeds heb :(

15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik had vrijdag of donderdag in een keer een steek dat ik ook zoiets had van "ohoh". Maar dat kan dus goed bandenpijn zijn geweest.
    Heb het daarna niet meer gehad.

Ohh is dat om bacterien weg te halen! Gaaf :) Dan werkt alles nog goed daarbinnen ;)
    Ben ook blij dat ik niet meer misselijk ben, is ook niet zo fijn op vakantie.

En welkom Belleke. Gefeliciteerd!

16. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Goedemorgen meiden,
    hier ook een die het koud heeft, vooral sávonds en af en toe nog pijnlijke borsten maar dat neemt behoorlijk af de laatste dagen helaas steeds meer misselijk haha maar ja ik zeg de hele tijd ik ben dolblij te melden dat ik kotsmisselijk ben haha.

Wij willen het ook weten wat het word, bij mijn zoontje wisten we het ook en toen had ik een heel sterk voorgevoel dat het een jochie was en nu zou ik het echt niet weten.
    het enige waar ik bang voor ben is dat het er twee zijn... ook welkom hoor maar niet mijn eerste keuze haha.
    Ach ja we wachten maar af... vol ongeduld.
    Gister eindelijk een knappositieve test gedaan!! woohooo kan eindelijk weer opgelucht ademhalen en een beetje vertrouwen hebben.

Ga nu maar eens wat doen hier in huis, onze kleine grote man heeft een halfhoogslaper gekregen en die moet natuurlijk in elkaar.
    Hij gaat straks als er geschilderd enzvoort is naar een andere kamer en dan kan de baby op zijn kamertje.
    We willen het hem nu nog niet vertellen, voor een deel niet omdat het nog zo ontzettend fragiel is deze zwangerschap maar ook omdat het dan nog zo lang voor hem duurt.
    Nu eerst maar eens zijn politiekamer maken *tja hij heeft nu een brandweerbed dus tja thema's zitten er hier al vroeg in* hem laten wennen op school en dan rond de zestien weken vertellen..... wat duurt dat nog lang he??

liefs Rieanne

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik had overigens bij mijn zoon ook een zo goed als zeker gevoel dat het een jongen was, toen had ik gelijk. Ben benieuwd of mijn gevoel nu hetzelfde blijft, en of ik dan weer gelijk heb.

Vorige keer hebben we een wedje gelegd met de hele familie, op welke datum mijn zoon geboren zou worden. Iedereen had 5 euro ingelegd, en de winnaar zou de pot krijgen :D. Ik was zelf de winnaar. Ik had niet alleen goed dat het een jongen was, maar ik had ook zijn geboortedatum als enige goed voorspeld :D

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben wat minder misselijk Soms kokhals ik nog wel hihi
    Borsten doen bijna geen pijn meer dus maak ne best zorgen

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @flowertje meis zorgen maken is logies maar alle kwaaltjes komen en gaan. bij de ene exstreem bij de ander niet bij de ander wat minder. ik zou als ik jou was probeer wat meer te genieten en niet te kijken o die heeft daar last van ik niet. hmmm. klinkt miscjien makelijk maar denk wel dat het je rust geeft

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Sorry hoor meid maar is gewoon zo angst voor mij en weet er dan niet O goed mee om te gaan

Deel Deze Pagina