Mei 2011 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladydi85, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    dus ik ben niet de enigste die die ongikrampjes niet meer heeft? wel meer boobpijn dan gister en wat misselijker dan gister.....

2. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die het zegt, maar whhoooooow wat wordt hier wat afgekletst zeg!!
    Heb dus niet alle voorgaande pagina's bekeken, even snel hier en daar wat gelezen.

Ik zou ook graag willen weten wat het wordt hoor, ik ben ontzettend nieuwsgierig en vind eht toch ook wel handig. Ik denk dat het een meisje wordt.

Vanmiddag gaan we naar mijn familie om het grote nieuws ook aan mijn 2 broers en zusje te vertellen, alleen mijn moeder weet het tot nu toe.
    Maar mijn moeder krijgt toch nog een verrassing vandaag, ik weet dat mijn zusje 'uit de kast komt', ze heeft al een tijdje een vriendin, dat wist ik alleen al een poosje.
    Mijn beide broers krijgen deze 2 nieuwtjes van hun 2 zussen vandaag voor het eerst te horen, haha en die vermoeden nu nog helemaal niets van dit alles!!

Nou fijne zondag iedereen, hoop dat het een beetje mee gaat vallen met de regen vandaag!!

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hihi, dat zijn nog kleintjes vergeleken bij mij.

Ik heb normaal cup F/G en nu zit ik op cup I. :$ :D

4. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    @minniemouse: ik heb het sinds vandaag ook een stuk minder, vroeg me al af of dat het iets te betekenen had... ik denk het niet hoor!! positief blijven denken!!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ooo god nee he.......ik heb normaal cup G/H.........:$ dus als die van mij nog groter worden dan kan ik er beter een visnet omheen gaan kopen :D

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    is er eigenlijk ook iemand die het pas na de 12 weken echo wil gaan vertellen??? vroeg me dat nml af..
    willen het nu nog niet vertellen echt pas na die echo als alles goed is.
    of het moet zijn dat de zwangerschap niet meer te verbergen is :)

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wow ingrid dan krijgen ze vandaag echt een leuke nieuwtjesdag......veel plezier leuk! en gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen?

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    :$ OMG... ik ben niet jaloers hoor, ben wel blij met die kleine D'tjes van mij :D

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    misschien wil ik ze wel ruilen? whaha cupje D lijkt me ook wel wat haha;)

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb het slechts aan een handje vol mensen verteld, met de rest wil ik ook wachten tot na de echo om zeker te weten dat alles goed is.

@ Ingrid82: Wordt een spannende dag voor je ouders en broers!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh nee, oh nee, oh nee, oh nee! Ik vind deze al groot, die nog grotere mag je houden :D

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wij hebben het nog aan helemaal niemand verteld......steeds ging het met 5 weken mis ofja met 4 weken en 5 dagen. dus ik wil nu echt de 5 weken voorbij zijn. en aangezien de testen veeeeeeeeeel duidelijker zijn als met de vorige zwangerschappen......

13. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    @minniemouse: nee niet echt op een speciale manier eigenlijk, doen jullie dat wel? ben neit zo heel origineel :) haha

@Senna999: wij vertellen het onze familie nu al, een aantal vriendinnen van mij zullen het ook al eerder dan 12 weken weten ivm weekend weg, wat zeker gaat opvallen als ik niets drink :). 'De rest' dus na 12 weken

@Saona & JoMi: Tjeempie, ik heb cup B haha, kan niet wachten totdat ze gaan groeien. Alleen die blauwe adres mogen wegblijven hoor. M'n boobies lijken wat opgezwollener, maar verder zie ik er nog niks anders an..

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhm thanx haha;) **minnie struint internet af op zoek naar een groot visnet**

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    kolere...ga ff de hond uitlaten en we zijn weer 4 pagina's verder

16. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja je moet het wel bijhouden hier!
    ga nu ff lekker shoppen, tenminste als ik mn man uit bad krijg grrrrr.

17. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    @minniemouse: ja dan snap ik het wel dat jullie het nog even voor jullie zelf houden. Dit is echt de eerste x dat we zwanger zijn dus we kunnen onze mond gewoon niet houden! Als het nu mis zou gaan zou ik de volgende keer ook wel wat langer wachten!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @ingrid: we hebben het al een keer verteld aan de ouders met van die babybonbons. maarja een paar dagen erna ging het mis. vorige keer niet verteld. en toen ging het ook mis. en nu hebben we al heeeeel lang in de babykamer liggen: een koffertje van koekiemonster met een romper, slabber en slofjes. en dan doen we er zelf van die zwitsalminiatuurtjes bij en een luiertje en dan geven we dat als logeerkoffertje.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb helemaal geen ongi gevoel gehad.

heb vandaag wel een rare buik. maar ja gisteren dan ook flink fout zitten eten me mannetje en ik.

en ik kan dat niet voor me houden voor me moeder. dus dan wil ik dat me schoonouders het ook weten. en die vriendin dat is toeval de rest hoort het wel pas na 12 weken. behalve mischien me colgea's maar dat is ivm met me werk

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja okee op mijn werk weten ze het ook al.....

Deel Deze Pagina