hello lady's Ik heb net een CB met indicator gedaan en die geeft al 2-3 terwijl ik vandaag eigenlijk nog 1 dag voor mijn NOD zit
Hai Ik ben joyce 29 jaar, 3 jaar getrouwd en heb een dochtertje van 2,8 jaar! de eerste ronde ben ik gelijk zwanger geraakt van de eerste en nu dus ook van de tweede. Ik hoop echt dat de volgende 8 weken snel voorbij gaan en dat de echo van 10 sep goed is. Vragen altijd welkom en ik hoop dat we heel veel plezier en steun aan elkaar zullen beleven x
ik ben anne, 30jaar en nu bijna 2 jaar getrouwd. mijn man en ik zijn 12 jaar samen en we hebben een hond. zijn sinds het trouwen al gestopt met de pil, afgelopen april was het eindelijk na 20 rondes raak maar helaas kwamen we er met de 8 weken echo achter dat het hartje niet meer klopte. heb toen in mei een curettage gehad. in 2006 heb ik ook een miskraam/curettage gehad. ik heb zelf een hartafwijking en een pacemaker dus deze zwangerschap wordt super spannend hoe het met mij lichamelijk zal gaan, heb wel groen licht van de cardioloog.
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 30 april Lady 2de kindje 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona 2de kindje 5 mei Senna (30) 1e kindje ????? Koeky 2de kindje
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona 2de kindje 5 mei Senna (30) 1e kindje ????? Koeky 2de kindje
Hoi meiden! Ik heb de lijst ook weer even aangepast met mijn gegevens. Ik ga weer borstvoeding geven en ik ga (hopelijk) weer in het ziekenhuis bevallen. Dat vond ik de vorige keer erg fijn, zeker omdat ik toen ook een ruggenprik kreeg En het bezoek na drie kwartier weer de deur werd gewezen, zonder dat ik hoefde te vragen om rust Voor alle nieuwe meiden: welkom! En van harte gefeliciteerd! Lekker beppen hier Senna, dat klinkt inderdaad heel spannend! En wat ben ik blij voor je dat jullie weer in verwachting zijn, en ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Natuurlijk hoop ik dat voor iedereen, dat we hier lekker lang met z'n allen kunnen blijven kletsen Pff, tot Koninginnedag nog (voor mij dan) en voor de meesten nog veel langer! Leuk hoor!! Hebben jullie het inmiddels al aan mensen verteld? Wij hebben het afgelopen weekend verteld aan onze gezinnen. Mocht het nog misgaan, dan nemen we aan dat we hun troost wel op prijs zouden stellen. Dan mogen ze nu ook alvast meegenieten! Wel viel ons op dat ze minder enthousiast waren dan bij ons zoontje. Dat was voor beide kanten van de families het eerste kleinkind, natuurlijk specialer. Maar dit keer was het meer: oh goh leuk! Van harte! (En de vorige keer springen joelen haha ) En hoe voelen jullie je? Ik heb tussen de middag weer heerlijk geslapen En verder nog wel wat misselijk, maar mijn eetlust is wel weer een beetje terug gelukkig
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis 5 mei Senna (30) 1e kindje ????? Koeky 2de kindje
@Senna jeetje meis dat is zekker spannend. @lady wij hebben het dit wiekend ook meteen aan onze ouders verteled wordt hun 2de klein kind maar was niet dat me op viel dat het minder entochast was ik voel me vandaag erg moe maar heb dan ook gezwomen met me dochtertje en dat is altijd vermoeiend. heb niet geslapen maar denk dat ik dat af en toe maar wel moet doen want ben nu dood op. savonds voor al een opgezette buik heb het ook aan een vriendin verteled was wel erg gaaf. woensdag had ik een negatiefe test en toen lag ik tussen de midag in bad en dacht in ene me vriedin gaat me vanmidag vertelen dat ze zwanger is en ik ga zeggen dat ik een negatiefe test heb gehad. en dat gebeurde dus ook die middag en wat er zo speciaal aan is. we zijn even oud kennen me kaar al 24 jaar zijn in het zelfde jaar getrouwd en zijn met onze eerst kindjes tegelijk zwanger geweest.Allebei een meisje. Alleen kwam haar meisje over tijd en dus in 2009 en nu gewoon weer samen zwanger en we schelen nu 8 weken echt zo tof
Zo, ook de lijst maar even aangevuld met de nodige informatie Ik ga wederom een poging wagen gewoon thuis te bevallen, met de bevalling van mijn zoontje ben ik thuis begonnen maar na 10 uur toch door de verloskundige naar het ziekenhuis gestuurd. Hij is dus in het ziekenhuis geboren. Ik heb heel wat problemen gehad met bv geven, hij zoog niet goed aan, ik kreeg een borstontsteking en hoewel ik letterlijk flessen vol kolfde, moest ik hem na niet al te lange tijd toch bij gaan voeden met fv omdat hij een hongerige baby was. Ik heb 6,5 maand bv gegeven, waarvan zeker de eerste 5 maanden ALLES gekolfd. Pas na 5 maanden kon hij ineens aan de borst drinken. Ik hoop dat het nu iets soepeler mag gaan, maar ik wil het toch weer proberen!
Ik heb het overigens gisteren aan een vriendin verteld die best heel onverwacht lullig reageerde. Het eerste en enige wat ze zei was: 'Waarom jij wel en ik niet? Ik vind het echt niet tof' En een van mijn zusjes heb ik het verteld, die helemaal enthousiast reageerde dat ze weer tante wordt en het geweldig vind. Haar vriend belde later ook meteen om te feliciteren. Dus toch ook een leuke reactie
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis 5 mei Senna (30) 1e kindje ????? Koeky 2de kindje
Mijn eerste bevaling was echt een appeltje eitje, met 6,5 uurtjes was mijn dochtertje geboren thuis. alles viel 100% mee, de pijn, de weeen, ben ingeknipt en ook geen last van gehad ook niet van de hechtingen....... dus het was echt super
mijn eest bevaling was een hel waar ik het ook nog even even over moet gaan hebben met de gyn Ik ben uit eindelijk op de ok geindigt en later nog even op de ic
ik lees dat sommigen het al verteld hebben, dat durven we niet meer zo snel.. heb het de vorige keer met 6 weken verteld toen we een goede echo hadden met hartactiviteit en toen konden we 2 weken later vertellen dat het niet goed zat. iedereen ook in tranen (ouders/schoonouder) en dat maakte het voor mij nog moeilijker om hun zo te zien. we willen nu proberen om te wachten tot na de 12 weken echo. maarja aan de andere kant wil je het ook zo graag vertellen... maar we wachten iig nog even af met vertellen. al wordt dat moeilijk want mn vader komt donderdag op de koffie en die merkt altijd alles.. grrrrr.. hier nog niet echt ergens last van... wel dat ik mn broek weer open heb staan 's avonds... terwijl die toch eigenlijk niet te strak is,,, zijn gewoon de darmen die opzetten. de vorige keer begon de misselijkheid bij 7 weken dus hoop dat het nu ook dan pas begint. @binnabinna; hoop dat je bevalling nu wel voorspoedig mag verlopen... niet te veel verhalen over helse bevallingen he!! wij moeten nog haha @joyce; nou zo een bevalling wil ik ook wel. maar ik ga denk ik toch een ruggeprik krijgen en dan schijn je amper iets te voelen dussss... (typ ik nu heel stoer )
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis ????? Koeky 2de kindje[/QUOTE]
@senna daarom vertel ik mijn verhaal niet. enne wil je al wel vertelen dat je met de ruge prik ook heel veel wel kan voelen lichaam verschillend. en ik kan het niet op het niet tegen me moeder te zeggen. en we willen het dan gelijk houden mijn ouders zijn ouders. vriendin is toeval door verhaal (zie hier boven )
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis ????? Koeky 2de kindje
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje, fv, Ziekenhuis, geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis Zo mezelf even aangepast. Ben niet echt een mei mama maar die van die van mij zijn zo eigenwijs die komt vast weer te laat hahaha. Ik ben vooral actief op het april topic hoor. Dus als je me eraf haalt is het ook goed no hard feelings.
Ik heb mijn broek ook al open staan in de avond hoor inderdaad een opgezette buik, bij mijn eerste ben ik niet misselijk geweest en ik hoop nu ook niet maar we zullen wel zien BinnaBinna: dat is inderdaad een helse bevalling geweest Ik heb echt een heerlijke bevalling gehad, ik ben niet zo'n voorstander van het ziekenhuis of ruggeprik ik denk dat ze mij dan echt moeten ontvoeren dan maar het is natuurlijk ieder voor zich en wat je fijn vind x