Hebben jullie ook zo geen zin om te werken?? Zit nu op m'n werk maar wil alleen maar internetten en alles lezen over zwangerschap en baby's e.d. De rest interresseert me geen ene moer meer!!
Ik heb ook geen zin om te werken. Ik ben deze week vrij omdat het de eerste schoolweek van mijn zoon is, maar normaal werk ik 45 uur in de week. Ik begin om 05:00 's morgens dus ik sta om 03:30 op elke dag . En nee... daar heb ik geen zin in. Ik kan op mijn werk ook wel heel af en toe forummen, maar ik wil niet dat mijn collega's het zien en ik heb ook weinig tijd. Jullie kletsen hier ook veel te hard om het op mijn werk bij te houden!
Echt waaaar ? Wat een vedergewicht! En je bent die kilo's ook weer allemaal kwijt zeker? Ik moest ervoor aan de Sonja Bakker hoor, maar ik ben het wel kwijtgeraakt!
Ik zit inmiddels aan mijn tweede halve liter roosvicee 50/50... En dan ga ik maar ff onthouden op welke pagina ik gebleven ben voor als ik mijn hond uit ga laten. De zon schijnt hier inmiddels namelijk eindelijk en je weet nooit hoe lang dat duurt Ik ga een uurtje met mijn hond lopen, kunnen jullie ff een uurtje niet kleppen?
@ joyce, zoooo bekend!! MOet me er nu echt echt toe zetten om die laatste scriptiedingen af te maken @ saona, wat voor werk doe je dan?
Goedemorgen meiden Ik kom vanmiddag hier wel even langs waaien, ik ben nu nog even met de trouwkaarten bezig en dan kunnen die vanmiddag weg. Dus tot strakjes.
Werk op Schiphol Ja gewoon ff hacken! Ik kan dit nooit bijhouden zonder de HELE dag op de pc te zitten... en dat kan echt niet . Of toch wel ?!
nou net het callcentre aan de lijn gehad van de afd. gynaecologie en ik heb op 15/9 een afspraak en daarna een echo.. assistente was heel aardig en zei dat ik wel eerder kon komen maar dat op de echo het kon zijn dat ze nog niks konden zien of wel iets maar nog geen hartje. als ik nu ga ben ik rond de 7w2d dus dan moet er wel iets te zien zijn. dus nog 2 weken en 2 dagen wachten pfff. als die echo goed is ga ik zeuren dat ik bij 9 weken nog een echo wil. denk dat ze dat wel doen ivm mijn verleden. nou maar duimen dat dat bruin wegblijft... heb al de helft van de strijk gedaan, de andere helft mag mn mannetje vanavond doen.
Het probleem van Saona komt mij ook bekend voor... ik kan alléén maar op het werk op ZP komen, hebben thuis nog altijd geen internet. Daarom heb ik vanmorgen maar geen poging gedaan om vanaf donderdagmiddag al te gaan opvolgen.... dan moet ik er 50 bijlezen ofzo.
@ senna, fijn dat je eerder kunt komen en ook prettig dat de assistente lief was. SOmmigen zijn zulke bitches! @ soana, leuk!! I loooove vliegtuigen haha
Wil je weten wat het wordt of niet?? Binna wil het weten en iedereen mag het weten Flowertje wil het weten Joyce wil het weten Foofer wil het weten Saona wil het weten Minniemouse wil het niet weten Senna wil het niet weten Meedje wil het weten Yes wil het weten MiKiJa wil het niet weten Nen wil het weten Pally wil het weten Ilona wil het weten Bjlover wil het weten luna wil het weten Rieanne wil het weten Marjan weet nog niet of ze het wel wil weten Wat denk je dat het wordt Binna denkt een jongen Flowertje denkt een jongen Joyce denkt een jongen Foofer denkt ene jongen Saona denkt een meisje (hoopt stiekem heel erg een jongen...) Minniemouse denkt meisje Senna denkt meisje Meedje denkt een meisje Yes denkt een jongen MiKiJa heeft geen idee Nen denkt een meisje Pally heeft geen idee Ilona denkt een meisje bjlover (hoopt een meisje omdat van beiden 1 leuk is) luna denkt een jongen Rieanne heeft geen flauw idee, heel frusti Marajn denkt/hoopt op een jongen net als bjlover omdat van beide 1 erg leuk is
Wil je weten wat het wordt of niet?? Binna wil het weten en iedereen mag het weten Flowertje wil het weten Joyce wil het weten Foofer wil het weten Saona wil het weten Minniemouse wil het niet weten Senna wil het niet weten Meedje wil het weten Yes wil het weten MiKiJa wil het niet weten Nen wil het weten Pally wil het weten Ilona wil het weten Bjlover wil het weten luna wil het weten Rieanne wil het weten Marjan weet nog niet of ze het wel wil weten Typje wil het weten Wat denk je dat het wordt Binna denkt een jongen Flowertje denkt een jongen Joyce denkt een jongen Foofer denkt ene jongen Saona denkt een meisje (hoopt stiekem heel erg een jongen...) Minniemouse denkt meisje Senna denkt meisje Meedje denkt een meisje Yes denkt een jongen MiKiJa heeft geen idee Nen denkt een meisje Pally heeft geen idee Ilona denkt een meisje bjlover (hoopt een meisje omdat van beiden 1 leuk is) luna denkt een jongen Rieanne heeft geen flauw idee, heel frusti Marajn denkt/hoopt op een jongen net als bjlover omdat van beide 1 erg leuk is Typje denkt een jongen