Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje, fv, Ziekenhuis, geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis Afspraken 27 september Binna Eerst afspraak vk
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje, fv, Ziekenhuis, geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis Afspraken 10 september Joyce eerste afspraak vk + echo 27 september Binna Eerst afspraak vk
*INBRAAK* Hoi Binna, Ik denk is even kijken of er al mei 2011 mama's zijn. Van harte gefeliciteerd met jou zwangerschap, wat leuk voor Silver dat ze grote zus wordt. Wij zijn ook druk aan het oefenen. Heb over 4 dagen mijn NOD, maar verwacht niet dat het is gelukt deze maand. Anders zien jullie mij vanzelf hier! *UITBRAAK*
Heyy naat wat leuk dat hè nanking feliciteeren nog niks op me Hyves hè . Daar wachten we nog even mee. En wat leuk dat jullie ook bezig zijn. er zijn ook veel meiden van de aug ploeg zwanger die praten bij de april mama's spannend he wachten op je nod Joyce. Hoeveel werken ben je dan als hè die echo krijgt. ?? En wie gaat de combinatie test doen
Waarschijnlijk ben ik al iets verder dan we denken maar dan ben ik rond 7 a 8 weken, het is gelijk om te kijken hoever ik daadwerkelijk ben Ik ga geen combinatietest doen, wij hebben geen verhoogde kans dus ik zie er geen reden toe + mocht het kindje downsydroom hebben is en blijft het toch je kind en zou ik het niet tijdens de zwangerschap willen weten
Ik dacht dat die test alleen aangeboden werd aan vrouwen met verhoogd risico en vrouwen van 36+, of dat tegenwoordig voor iedereen mogelijk? En hoe doen ze die test precies?
Iedereen mag die test. alleen als je niet verhoogde kans of onder een bepaalde leeftijds grens zit dan moet je hem zelf betalen. En je moet bloed prikken en dan met een echo en wat daar uit en uit het bloed komt dat is dan de kans berekening of je kindje ergens last mee heeft. ik denk er wel over om hem te doen dit niet omdat wij het kindje dan weg willen laten halen. Of omdat ik dan minder op het kidnje zou geven. maar ik zou het wel fijn vinden om voorbereid te zijn op de situatie. met hoeveel weken krijgen jullie de echo. een vriedin van mijn had er al een met 8 weken. ik dacht dat wil ik ook. maar toen ik dus vanmorgen de vk belden zei die dat ze dat niet doen. terwijl me vriendin zei dat ze dat kreeg omdat het gewoon vergoed krijgt
Op de situatie met een kindje met down ben je nooit voorbereid en ik denk dat je dan een mindere zwangerschap heb omdat je probeer je hele zwangerschap je voor te bereiden op wat komen gaat en dus alleen maar gaat stressen wat dus ook weer niet goed is voor je kindje en zwangerschap en hoe je het ook wen of keer het brengt een heel verdriet met zich mee. Ik krijg ook een echo met 7 a 8 weken maar dat is puur om te bepalen hoe ver ik ben, normaal krijg je dat met 12 weken maar ik had eerst de spiraal, gelijk de nuvaring en daarna niet meer ongesteld geworden
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje, fv, Ziekenhuis, geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje, bv, ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje fv Ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje 1mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje , bv, thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje, bv, Thuis Afspraken 10 september Joyce eerste afspraak vk + echo 22 september LadyDi eerste afspraak vk + echo 27 september Binna Eerst afspraak vk
De combinatietest gaan wij niet doen. Het enige wat we willen weten is of het een jongen of een meisje is op de 20 weken echo. Deels omdat we gewoon nieuwsgierig zijn, maar deels ook omdat we dan weten of we alle blauwe dingen weer kunnen gebruiken voor een jochie of dat we (nou ja ik ) roze spulletjes mogen kopen Hoe voelen jullie je trouwens? Hier is de misselijkheid plotsklaps weg, wel chagrijnigheid, een kort lontje en zere borsten voor in de plaats Ik heb net een zwangerschapsscheurkalender gekocht, leuk ding! Voorlopig nog even niet op de wc ophangen, maar over een paar weken wel, kan iedereen ook meekijken hoe ver ik ben en wat er toch allemaal gebeurt daarbinnen.
Oh ja ik wil ook weten wat het word, zo snel mogelijk! Zoooo nieuwsgierig! Ik weet nog dat ik de vorige keer niet kon wachten tot ik eindelijk die pretecho had! Leek wel een eeuw te duren, hehehe. Ik voel me prima, vanmorgen voor het eerst ochtendmisselijk, maar niet zo ernstig. Heb wel hele zere borsten, maar dat is het wel een beetje. Vooral als ik aan het paardrijden ben... haha, dan is het het ergst. Waar heb je die scheurkalender gekocht? Leuk!
Ik wil ook weten wat het wordt, wel makkelijk ook idd met spulletjes kopen! Ik heb wel al een andere kinderwagen (vroeg welnee ) Ik heb alleen last van vermoeidheid en hele zere borsten, ben nog niet misselijk maar dat was ik ook niet met izzy. Ik slik wel al zwangerschapsvitamines, ennuh ik heb nog iets waar ik echt mee moet stoppen en dat is roken! ik rook wel al een stuk minder maar helemaal stoppen lukt me echt (nog)niet
IK heb smorgens niet zo'n trek en savonds opgeblazen gevoel en vermoed. heel lekker slecht net ook een tukie gedaan wij willen ook weten wat het wordt want dan weet ik of ik de kleur van de bugaboo aan moet passen. komt zo ie zo een ander kap en zitting heb nu fleece en dat vindt ik niks @jocye daar in verschillen wij van mening. ik heb heel veel te maken gehad met dounsyndroom mensen en weet van daar uit dat het fijn is om te weten waar je aan toe bent. en met de test komt er niet alleen dounsyndroom uit.
Ow dat dacht ik, wat kan daar nog meer uit komen dan? ik respecteer je mening en besluit hoor, iedereen moet dat uiteraard zelf weten.
combinatie test.. euhh geen idee of wij die willen laten doen... het is op zich een kansberekening... toch?? geslacht; wil man niet weten, ik wel dus dan maar niet he. lees dat sommigen al misselijk zijn/last van borsten hebben. gelukkig heb ik dat (nog) niet maar dat maakt me ook wel wat onzeker. durf sowieso niks te kopen tot dat ik met 12 weken een goede echo heb gehad. heb de vorige keer er zo een klap van gehad dat de echo niet goed was en heb toen meteen de blaadjes die ik had gekocht weggegooid. heb alleen zwangerschapsdagboek bewaard en de eerdere echo die we hadden. misschien klinkt dat stom, maar het is denk ik een soort van zelfbescherming??
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje - bv - thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 10 september Joyce eerste afspraak vk + echo 21 september termijnecho zkh. 22 september LadyDi eerste afspraak vk + echo 27 september Binna Eerst afspraak vk
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje - bv - thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 10 september Joyce eerste afspraak vk + echo 13 september Saona vroege termijn (6 wkn) echo 21 september termijnecho zkh. 22 september LadyDi eerste afspraak vk + echo 22 september Saona eerste afspraak vk 27 september Binna Eerst afspraak vk