goeie morgen, Mijn man had gisteren avond de computer in beslag, dus had weer heel wat bij te lezen. Deelight, Ik maakte me in de vorige zwangerschap eigenlijk weinig zorgen. Nu, eerst wel wat meer vanwege bloedverlies, maar sinds dat over is, heb ik gewoon vertrouwen. Senna, Heb de vorige zwangerschap echo gehad bij 6,8,11 weken. Bij 6 weken konden we nog niet veel zien, naar wel al het hartje horen. Bij 8 weken wat er al wel vanalles te zien. winderig ja hier ook. Verder heb ik ook af en toe wat krampen. Ik was zo gelukkig vorige week dat ik voor het eerst mijn eigen kleding va voor de zwangerschap weer aan kon, gaat het nu al weer strakker zitten! Ook een buikje dus. ene de boobs, die mogen wel weer wat groeien zijn zo ingezakt sinds ik 3 maanden geleden gestopt ben met de borstvoeding... Maar nog niets hoor.
Zo dat is beschaafd geweest gisteren dat geklets dames, dan kun je tenminste fatsoenlijk bijlezen! Ik hoop dat de oogst niet verloren gaat, een heel jaar hard werken voor niks! Het heeft ook zo geregend, gelukkig ziet het ernaar uit dat het deze week weer een beetje op kan gaan drogen! Dat vinden ze zelf vaak ook . Ach, wij hebben ook genoeg ongemakken, zij mogen best meevoelen. Die van mij zei vanmorgen ook dat ik al weken chagerijnig ben, ben ik helemaal niet! Alleen ik irriteer me wel meer aan hem dan normaal *Jaloerssss*... had je al gezegd waar je heen gaat? Lekker hoor, zou ik ook wel willen nog een keer... maar het zit er helaas al op voor ons dit jaar Oohhh zie je wel we zitten echt allemaal in hetzelfde schuitje, ik ben alleen niet zo kribbig tegen mijn zoon gelukkig (scheelt misschien dat hij sinds 2 dagen hele dagen op school zit ). Ben wel kribbig tegen mijn wederhelft, en irriteer me enorm aan wat hij (niet) doet... Oh vinden ze communiceren bij jou op het werk ook al zo moeilijk? Daar heeft dus niet alleen mijn werkgever last van . Amerikaans bedrijf per ongeluk??? Haha Nee hoor, al ben ik niet 100% kantoormuts, toch wel zeker voor 50% . Trouwens Foof, ik miste je al gisteren. Dacht dies vast al met gierende (vliegtuigbanden) naar Amerika vertrokken Heel eventjes nog maar he?! Spannenddddd! Wij hebben zaterdag al afscheid genomen van mijn zusje en zwager, ze gaan 6 september. Misschien verras ik ze nog in het vliegtuig om ze uit te zwaaien, zou leuk zijn. @ DeeLight: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook zwanger van de tweede en ik ben ook erg onzeker. Ik kan me niet herinneren dat ik dezelfde zorgen de eerste keer ook had. Nu ben ik continue bang dat het wel eens mis zou kunnen gaan, en nee... je kunt zo ook niet genieten, maar ik kan er niets aan doen. Gelukkig heb ik al een echo met 6w en 5 dgn, kan ik in ieder geval zien of er hartactiviteit is! Het komt vast goed, we moeten proberen ons niet te druk te maken
Zo wat een kleintje nog! Volgens mij duurt het ook wel 9 maanden tot een jaar om weer de oude te zijn hoor! Hebben jullie bewust voor een tweede kleine gekozen nu al? Ik vind dat altijd wel interessant, sommige mensen kiezen bewust voor kindjes met weinig leeftijdsverschil en anderen juist bewust voor meer (zoals wij)!
Goeiemorgen meiden, hier een vraagje voor jullie meiden, Hebben jullie ook het constante gevoel dat de buik begint te groeien? Dit heb ik dus. Vooral de spijkerbroeken zitten behoorlijk strak, en knelt af, vooral met zitten. Zou ook niet goed weten wanneer de buik begint te groeien Maar zal het al met 4w5d???
Om de vorige keer zwanger te worden deden we bijna 2,5 jaar. Dus toen we samen (eigenlijk pas een week of 3 geleden) het gevoel hadden 'er weer klaar voor te zijn' waren we natuurlijk blij verast dat het nu zo snel raak was. Stiekem houdt je er toch rekening mee dat het langer duurt. Ik ben ook al 32 dus, dat speelt ook wel mee. Waarom hebben jullie bewust voor gekozen voor wat meer leeftijdsverschil?
Hoi Meiden, Ik ben ook in mei uitgerekend......2 mei om precies te zijn. Maar het zal wel een aantal daagjes later worden aangezien mijn dochter nog 11 dagen extra bleef zitten Gefeliciteerd iedereen!!! Liefs
Heel eerlijk? Ik ben geen type voor twee kinderen in de luiers... Ik vind het vreselijk. Als de oudste nog in de luiers zit, nog in een kinderwagen of buggy. Twee verschillende maten luiers, twee hele afhankelijke kindjes, tweeling buggies of wagens... Veel te lastig voor mij. Daarna begon ik te twijfelen. Wel of niet nog een. We hebben in totaal al 3 kinderen (mijn vriend heeft er nog twee). Ik ben bang dat ik niet van nog een kind zoveel kan houden als van mijn zoon, dat ik ons goede leventje zo met z'n drietjes (en om de week met z'n vijfen) door de war schop en ik mijn zoon ongelukkig maak als er nog een bij komt. Hij is mijn alles, mijn enige... hoe kan ik van nog een kind net zoveel houden? Daarnaast werk ik 45 uur per week en heeft mijn man een eigen bedrijf... maar wat moet je als het toch blijft kriebelen? Mijn man loopt tegen de 40 en ik ben ook 31. Ik wilde niet twee kindjes in de luiers maar het leeftijdsverschil wordt nu wel heel groot. Dus het was nu of nooit... Vandaar.
Heb er inderdaad ook last van dat ik me meer zorgen maak dan bij mijn 1e. Toen stond ik daar helemaal niet bij stil dat er iets mis kon gaan. Maar we moeten er gewoon vertrouwen in hebben dat er een mooie babytje in ons aan het groeien is Gefeliciteerd trouwens Liefs
@ typje: Ik geloof dat je darmen zwellen in het begin van de zwangerschap. Daarom borrelen ze ook zo en krijg je je broeken niet dicht en heb je een opgeblazen gevoel. Van een tweede schijn je wel sneller te groeien dan van een eerste. Bij mijn eerste zag je pas een piepklein buikje met 22 weken
Oke, dit wordt mijn 1e beebje. dus zullen de darmen dan wel zijn. Of een tweeling, had twee eitjes, dus wie weet. Bedankt voor je antwoord
Hoi allemaal, er is al weer een hoop gekletst! binna, aukje, ladydi,saona, foofer ennehh.... bedankt voor jullie reacties! Ben blij te horen dat er nog meer zulke stresskippen als ik rondlopen hihi. Maar inderdaad, we moeten vertrouwen hebben dat het gewoon goedkomt. Hier ook al het gevoel, met name savonds dat mijn buik opgezet is. Echt helemaal onderin en echt rond al. Leek mij ook al zo vroeg, toch darmen? Oh hoe doen jullie dat toch, meerdere mensen quoten? Dan kan ik op iedereen reageren das wel zo aardig he.
hallo allemaal! Hoe is het met iedereen? Hier gaat het wel okee. Veel plassen haha..... Ben nu aan het werk maar ben om 12 uur weer klaar...... dikke knuf voor iedereen!
Zo, hier net 1e x in de kan geplast en in de blauwe fles gedaan. MvM is geweest en ik mag dus meedoen tot 16 november, klinkt nog ver weg. Klinkt nog ver weg, maar zal zo voorbij zijn. Vooral omdat ik natuurlijk nog vele andere dingen te doen heb de aankomende weken. Ik heb als extraatje door de vroege aanmelding een fotolijstje voor echo gekregen en ik heb het boek uitgezocht. Kreeg ook nog een nachtlampje.