@pally: ik heb PCO en heb gonal f injecties gebruikt om een eitje te kunnen krijgen en toen pregnyl om een eisprong te krijgen.
Goedemorgen trouwens ladies. Ik heb vandaag een partij gerommel in mijn buik, darmen gaan onwijs tekeer. Dat is voor het eerst eigenlijk vandaag. Ik voel wel dat ik een beetje verkouden begin te worden... ook dat nog :x Verder valt het mij op dat mijn boobs 's morgens bijna niet pijnlijk zijn, vraag me iedere keer af of er iets mis is . Maar 's avonds des te meer, dan zijn ze uberpijnlijk. Helemaal bij of na paardrijden... dan zijn ze helemaal geklutst
@saona: in de ochtend doen mijn boobs ook minder pijn dan in de avodn. vooral als ik een bh aan heb gehad de hele dag.
Thanks minimouse, pff dat is best heftig voor je geweest. Super dat je nu heerlijk zwanger bent!! Boobs: Begin een beetje doppen te krijgen links erger als rechts Smorgens helemaal geen last van mijn borsten dan ben ik altijd weer ff onzeker. Maar 's avonds vole ik ze meer. Geen drukkend gevoel hier nu, maar is wisselend. Bij een volle blaas of bij ontlasting voel ik het wel
Ben zo emo vandaag...zonder reden....Maar ja das vaker in je zwangerschap. En misselijk... wel gegeten. Nen gefeliciteerd!!!! Lekker dat je geslaagd bent en klaar bent met studeren. Minnie, ja heb ook af en toe drukkend gevoel. Mijn man vandaag voor de laatste dag werken deze week en dan gaan we heerlijk een lang weekend weg. De weersvooruitzichten zijn in ieder geval goed. Over het wieg/ledikant onderwerp. We hadden voor mijn dochter een gewelidige hangwieg gekocht. Maar helaas heeft ze er totaal 30 minuten in geslapen. Ze vond het gewoon niet lekker. Dus hopenlijk kunnen we hem voor deze uk gaan gebuiken. Ik vind hem zo leuk.
die is idd leuk yes! waar gaan jullie naartoe met het weekendje weg. gewoon nederland of even lekker buitenland?
naar zeeland, We hebben onze dochter nog niet in laten enten, dus het buitenland zit er nog niet in met haar.
Tnx voor alle felicitaties meiden! Pff lijkt alsof ik niet meer kan meepraten over kwaaltjes, want ik voel bijna niks meer! Alleen als ik nies voel ik steekjes onder in mn buik. En alleen mn rechtertepel is gevoelig haha. Maar verder eigenlijk nergens meer last van.. Geen gerommel in mn darmen, geen zere onderrug, geen maagzuur. Pffff hoe onzeker moet iemand worden..
Oohhhh die is geweldig! Wauw, die wil ik ook! Wij hebben naast ons bed het wiegje waar mijn vader vroeger ingelegen heeft. Die hebben we helemaal opgekrapt en er een nieuw matrasje voor besteld!
Joh je bent gewoon een beetje krakkemikkig zwanger met alleen je rechtertepel enz . Mijn kwaaltjes lijken nu ook minder te worden, ik heb soms ook het gevoel dat het weg is, maar dan zijn ze er ineens weer. Ze komen wel weer terug, bij vlagen! Probeer je niet teveel zorgen te maken meis!