nee nog niks gekocht. ik moet dadelijk wel naar de prenatal om een cadeaubon te halen, heb nml vanavond kraamvisite bij een collega. dus hoop dat ik me kan inhouden
Gefeliciteerd!! Hopelijk is het niks en mag je gewoon je beeb voldragen Mama079, krijg je op een gegeven moment medicijnen voor longrijping? Ik zag in je onderschrift dat je zoon met ruim 28 weken is geboren? Mijn zus is met 27+1 bevallen van een dochter en bij een eventuele 2e zou ze onder streng toezicht komen en medicijnen krijgen voor longrijping. Ik had in april een tshirtje laten bedrukken met "1tje erbij, maakt ons blij". En daar tussen in dan een babyface. Helaas ging het niet goed, maar niemand heeft het shirtje nog gezien en is in een wat grotere maat. Dus die kan zoonlief nog wel aan Ja heb daar idd weleens last van. Ik las dat je PCO hebt? En je man vermoedt een 2ling? Zou heel goed kunnen. Mijn beste vriendin heeft ook PCO en die is nu in verwachting van een 2ling. Ze is zich enorm geschrokken, maar is nu aan het idee gewend. Ik . Al is het niet veel hoor.. Ik heb in ieder geval een zwangerschapsdagboek gekocht. Die hield ik bij zoonlief ook bij. En ik heb een poezenknuffel van Lief! gekocht voor deze beeb. ZO ik hoop een beetje bij te zijn, want het gaat zo snel hier Hier wel behoorlijk last van mijn boobs. Er komt zelfs een beetje wittig vocht uit. Maar mijn tepels zijn niet donkerder. Ik kan me ook niet herrinneren dat ze donker waren bij mijn zoon. Gefeliciteerd!! Hopelijk is het niks en mag je gewoon je beeb voldragen Mama079, krijg je op een gegeven moment medicijnen voor longrijping? Ik zag in je onderschrift dat je zoon met ruim 28 weken is geboren? Mijn zus is met 27+1 bevallen van een dochter en bij een eventuele 2e zou ze onder streng toezicht komen en medicijnen krijgen voor longrijping. Ik had in april een tshirtje laten bedrukken met "1tje erbij, maakt ons blij". En daar tussen in dan een babyface. Helaas ging het niet goed, maar niemand heeft het shirtje nog gezien en is in een wat grotere maat. Dus die kan zoonlief nog wel aan Ja heb daar idd weleens last van. Ik las dat je PCO hebt? En je man vermoedt een 2ling? Zou heel goed kunnen. Mijn beste vriendin heeft ook PCO en die is nu in verwachting van een 2ling. Ze is zich enorm geschrokken, maar is nu aan het idee gewend. Ik . Al is het niet veel hoor.. Ik heb in ieder geval een zwangerschapsdagboek gekocht. Die hield ik bij zoonlief ook bij. En ik heb een poezenknuffel van Lief! gekocht voor deze beeb. Vandaag een dagje vrij. Zo maar even aankleden en boodschapjes doen. Zoonlief heeft me uit laten slapen. Hij slaapt nu zelfs nog..
ik heb ook nog niks gekocht. zelfs geen dagboek. Ik durf het nog niet echt.....en de dingen die in het dagboek kunnen onthoud ik wel tot ik er 1 heb. DEnk dat als ik maandag de kliniek gebeld heb het weer wat echter begint te voelen. Ben echt streng voor mezelf want wil eerst de 5 weken voorbij zijn.
Nee hier ook nog niets voor onze frummel gekocht, wel al wat gekeken hoor, maar ik wacht eerst eind volgende week even af. Ik wil dan ook een zwangerschapsdagboek gaan kopen, dat heb ik bij eerste pas halverwege gedaan en dat is dan toch wel jammer hoor. Koffieleuten: hier ook een ernstige coffe-addict. Ben al wat aan het minderen, maar het smaakt nog steeds zoooo lekker Wel sinds een paar dagen dat ik dus een flesje water naast de pc heb staan, om tussendoor aan te lurken. @Nen: van harte met je afstuderen, lekker opgelucht gevoel geeft dat toch hè. @Momhairy: duimen draaien hier hard voor je hoor, dat het je toch gegund mag zijn dit kindje gezond ter wereld te brengen.
Hopmarjanneke, hier ook een koffiejunk. Bij mijn zoon zo goed als geen koffie gedronken, maar nu nog steeds. Ik probeer het wel op max 3 kopjes per dag te houden.
Nen87@ Suppper gefeliciteerd Minnimouse@ idd erg verleidelijk om iets leuks te kopen voor het a.s kindje. Heb mijzelf ook voorgenomen om nog niks te kopen. Maar al die leuke pakjes......zucht....... All@ Hebben jullie ook nog zo'n testdrang, om te kijken of het nog echt zo is?? pfff heb geen testen meer in huis gelukkig, anders had ik er allang 1tje gedaan Dit omdat ik ook niet veel voel Ik voel me niet echt zwanger....misschien komt het nog wel, maar heb niet meer ala alleen maar krampjes en steekjes.
Typje, hier idd ook testdrang. Maar ook niks in huis. Enige kwaaltje dat ik heb zijn mega pijnlijke boobs
Ja idd, dat heb ik nog niet eens, of ik moet er al goed in knijpen Je word er zo onzeker van. Gelukkig nog geen bloed etc gehad. Denk toch dat ik een week voor de echo, maar een testje ga doen
Flowertje@ Alleen lage rugpijn, maar wel draagelijk gelukkig... Je hebt ook warme zalf ( naam weet ik niet meer) Misschien kun je dit gebruiken, miss helpt het je wat, van d epijn af te komen. Vervelend
@ saona, haha idd krakkemikkig zwanger Maar tnx voor je peptalk @ spullen voor de beeb, hier alleen een zwangerschapsdagboek. Als de eerste echo goed is, dan gaan we iets shoppen. Misschien moeten we wel voor 2 shoppen! @ koffie, hier ook een koffieverslaafde, maar het smaakt me niet meer zo lekker. Heb nu geloof ik al 3 dagen geen koffie op, terwijl het kopje na het avondeten toch altijd wel vaste prik was. Misschien straks nog eens proberen. @ typje, hier ook wel beetje testdrang, maar ik doe het niet want het zou niks veranderen. Maar komt hier ook omdat ik zo weinig voel. Gelukkig blijk ik dus niet de enige, dat stemt me dan toch weer gerust @ meiden, vind het echt fijn dat we hier onze dingen met elkaar kunnen delen!!!! Doordat er meer zijn die dezelfde dingen voelen (of juist niet ) raak ik toch meer gerust dat het gewoon goed zit. Zo, ik ga ff schoonmaken hier in huis. Daarna kom ik weer even kletsen!
Nen87@ idd erg fijn om met meiden, je ervaringen te delen Waar haal je zo'n zwangerschapsdagboek? Zou ook graag 1tje willen, maar kan ze niet vinden suc6 met poetsen, hier straks ook even de hondeharen verwijderen
oh ik durf echt nog niks te kopen, we hebben al we staan kijken voor een box en voor kinderkamerspullen, maar ik wil dat pas gaan kopen na mijn eerste echo op 10,5 weken, voor de zekerheid. Ik krijg al wel cadeautjes: twee zwangerschapsboeken! Ik heb die van Daphne Deckers gekregen, die is leuk en informatief. Ik zou die van Claudia de Breij ook wel willen lezen (die ga ik denk ik tippen ik ben bijna jarig!) Ik wordt trouwens 32 (argghh). Ik heb het nooit zo heel sterk doorgehad, ik wachtte rustig af tot ik een kinderwens zou krijgen en die ik pas losgebarsten op mijn 30ste, toen wilde eerste mijn vriend (inmiddels man) nog niet. Maar na ons trouwen pakte hij ineens niet meer de condooms en zij hij na het vrijen: nu krijg je een baby, heb je al zin in augurken? Haha en vanaf toen hebben we geprobeerd zwanger te worden, gelukkig was het al snel raak, want ik begon inmiddels te voelen dat ik niet meer zo jong ben, ik dacht we moeten opschieten anders kan het helemaal niet meer en ik wil ook nog een tweede denk ik! Als ik nu de leeftijden op dit forum zie voel ik me ook erg oud. Maarja als alles goed gaat en ik kan gezonde kindje opvoeden is er ook niks aan de hand natuurlijk. Het zijn ook de zorgen vooraf.. Vandaag heb ik denk ik een emo-dag haha. Mijn man maakte me om 8 uur wakker voor iets stoms en ik was me toch chagrijnig haha. Bizar hoe hormonen je humeur en karakter (en darmen overigens ook) kunnen beinvloeden. Iets heel anders, ik ben heel trots, want ik heb al bijna twee flessen volgepiest voor Moeders voor Moeders hahaha. Waar je maar trots op kan zijn!
Zeg Hannes, wil jij ons 30+ vrouwen niet OUD noemen ?! Haha Dat zijn we namelijk helemaal niet. Ik voel me helemaal geen 30+, maar ben het wel hoor
Nu het er over gaat: ik heb wel heel veel zin in koffie. Ik ben echt een addict, maar ik probeer te minderen en drink nu 1-4 koppen per dag. De alcohol vind ik op zich niet lastig om te laten staan, maar ik vind het wel heel lastig om goede smoezen te verzinnen. Zelfs als ik met de auto ben dronk ik namelijk meestal wel 1 of twee biertjes op een avond. En nu helemaal niks, ik ben zo bang dat het opvalt. Als mensen me ronduit vragen of ik zwanger ben, dan kan ik moeilijk liegen. Mijn buurvrouwen hadden me ook al door op het buurtfeest (antibiotica, blaasontsteking, jaja, ze geloofden er niks van, misschien was het ook gewoon een slecht verhaal, maar wat moet je dan zeggen?