Ik ben dinsdagavond bevallen en ben op zaterdagmiddag om 17.00 naar huis gegaan. Dit ook allemaal ivm mijn bloeddruk. De rit naar huis ging goed hoor, grootste gedeelte allemaal snelweg. Alleen mocht ik de 1e 2 weken alleen maar bezoek van naaste familie hebben en anders niet. De dag na thuiskomst had ik voeten als een olifant, echt niet normaal en kon bijna niet meer lopen. Gelukkig had ik een hele goede kraamhulp, doordat ik bijna geen bezoek kreeg kon zij heel veel voor mij en de kleine doen. Vond ze heerlijk, is ze anders niet gewend als echte Urkse waar de hele familie elke dag komt. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik voor de termijnecho een afspraak in zkh maken. Dit omdat het bij de vk niet kon. Nu heb ik gisteren het gynaecologie gebeld, want ik wist niet waar ik eerst naar toe moest. Mocht eerst gewoon afspraak bij de vk maken, toen vertelde ik over de termijnecho en dat de extra polikliniek van het zkh (hier in de buurt van ons 10 km afstand, zkh zelf 40 km) wachttijd van 3,2 weken had. Met alleen op de dinsdag spreekuur. Heeft ze gelijk afspraak gemaakt voor 21 september. Nu keek ik daarna op de site van de verloskundigenpraktijk (ondertussen verhuisd), dat afspraak bij 8 weken bij vk en termijnecho tussen 10-12 weken is. Doen ze nu dus wel echo's, maar mag afspraak maken met 5-6 weken zwangerschap. Ik denk dat ik morgen bel en alles in het werk stel om 21-9 de echo mag, dit omdat ik op 8 oktober trouw. Ik heb liever op 21 goed/slecht nieuws en voor ons trouwen allemaal achter de rug dan dat ik bv in de week van ons trouwen hoor dat bv. het hartje niet klopt en het niet goed is. Dus meiden, ik hoop dat jullie heel hard voor mij willen duimen en dat het lukt.
@jomi. Ik ga heel hard duimen Meiden in gaat slapen En sorry als ik te veel klets ben ik Gewend bij de aug mama's
@sunnie; welkom hier op dit topic! ik denk dat ik ook een vroege echo weer krijg rond de 7 a 8 weken. ik bel nu expres nog niet voor een afspraak want anders plannen ze me meteen bij 6 weken al in (beleid van het zkh) dus ik bel met 6 a 7 weken, dan plannen ze me in met 8 weken en dan zie je al zoveel meer op de echo.. hoop echt dat het hartje dan goed klopt... vind eigenlijk dat wij nu wel eens gelukt mogen hebben na 2x een missed abortion en al bijna 2 jaar bezig.. maarja de natuur kun je niet regelen he.. was dat maar zo. vandaar dat ik ook op ben van de zenuwen. ik dacht bij de vorige zwangerschap na de goede echo van 6 weken met een hartje dat er niks meer fout kon gaan..... wel dus.... wat een domper was het toen die mevrouw bij de echo van 8 weken zei dat ze geen hartje meer kon vinden... ik dacht ook nog van nou dan zoek je toch even door, die is er echt wel. maar helaas. maar nu gaan we er weer met frisse moed naar uitkijken... en heel veel duimen.
Jeeee toen ik net de echo praktijk belde kwam ze er zelf mee Voor een echo met 9 weken krijg dus nu 30 sep een echo met 9,5 week. Zal hem straks op de lijst zetten. Ben best wel blij mee. Vindt het toch altijd spannend je hebt nu niet echt een bevestinging. Alleen de test en soms Me (.)(.).
Goedemorgen dames, Thnx voor het duimen, het heeft geholpen. Ik mag de 21e de echo met 8 weken in zkh doen en dan de 23e afspraak bij de vk. Yiehaaa, ben blij.
Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje - bv - thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 10 september Joyce 1e afspraak vk + echo. 13 september Saona vroege termijn (6 wkn) echo. 20 september Sunnie 1e afspraak vk. 21 september JoMi termijnecho zkh. 22 september LadyDi 1e afspraak vk + echo. 22 september Saona 1e afspraak vk. 23 september JoMi 1e afspraak vk (intake). 27 september Binna 1e afspraak vk. Afspraak bij de vk op de 23e erbij gezet.
@jomi; fijn dat je die echo zo geregeld hebt gekregen.. @binnabinna; wat je zegt dat heb ik ook wel, zo een echo is toch echt een bevestiging. hier nog steeds nergens last van, alleen zo nu en dan wat ong.krampjes onderin mn baarmoeder. de vorige keer had ik toch echt last van mn borsten... maarja dat hoeft nu natuurlijk niet hetzelfde te verlopen.
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje - bv - thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 21-9 JoMi termijnecho zkh 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk)
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje - bv - thuis 3 mei Yvon 2de kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk)
Hoi meiden Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Hier ook een mei-mama!! Zat al in een ander topic te kletsen toen Jomi schreef dat deze er al was. Bedankt! Ik ben 23 jaar en nu zwanger van ons eerste kleintje. Dit was ronde 15. Heb 7 rondes clomid geslikt. Altijd grote eitjes, maar nooit een bevruchting. En nu in de eerste ronde menopur+ pregnyl raak!!! Ik had 2 eitjes dus het wordt nog spannend. Heb na de positieve test gelijk de gyn gebeld en mag 20 september komen voor de eerste echo. Wat ontzettend spannend! Liefs
Inderdaad, moeders voor moeders. Ik heb vrijdag 27e een afspraak. Kan iemand dat erin zetten? Zo'n groot stuk quoten gaat niet op mijn mobiel. Dankje!
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Joyce 2e kindje - bv - thuis 3 mei Yvon 2de kindje 4 mei Nen 1e kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 27-08 Ladydi85 afspraak Moeders voor Moeders 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 20-9 Nen 1e echo zh (7,5 weken) 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk)[/QUOTE]
meiden ik heb de lijst even aangepast, uitgaand van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik 30 april uitgerekend zijn, ik had het berekend op basis van mijn ei ♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 30 april Joyce 2e kindje - bv/fv? - thuis 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 3 mei Yvon 2de kindje 4 mei Nen 1e kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 27-08 Ladydi85 afspraak Moeders voor Moeders 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 20-9 Nen 1e echo zh (7,5 weken) 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk)[/QUOTE]
♥Zwangerschaps lijst Mei 2011 mamas ♥ Datum Naam 1 2 3 de kindje Voeding Thuis/Ziekenhuis Jongen/Meisje 27 april Koeky 2de kindje - fv - ziekenhuis - geen idee 30 april LadyDi85 (24) 2de kindje - bv - ziekenhuis 30 april Binna (27 ) 2de kindje - fv - ziekenhuis (verplicht) 30 april Sunnie (26) 1ste kindje - bv 30 april Joyce 2e kindje - bv/fv? - thuis 1 mei JoMi 2de kindje - bv - ziekenhuis (verplicht) - meisje 1 mei Yl 1e Kindje 2 mei Senna (30) 1e kindje 2 mei Rieanna 2e kindje 2 mei Hopmarjanneke (36) 2e kindje-bv-ziekenhuis (verplicht in Dtl) 3 mei Yvon 2de kindje 4 mei Nen 1e kindje 5 mei Saona (31) 2de kindje - bv - thuis Afspraken 27-08 Ladydi85 afspraak Moeders voor Moeders 31-08 JoMi afspraak Moeders voor Moeders 10-9 Joyce 1e afspraak vk + echo 13-9 Saona vroege termijn (6 wkn) echo 20-9 Sunnie 1e afspraak vk 20-9 Nen 1e echo zh (7,5 weken) 21-9 JoMi termijnecho zkh (8,2 weken) 22-9 LadyDi 1e afspraak vk + echo 22-9 Saona 1e afspraak vk. 23-9 JoMi 1e afspraak vk (intake) 27-9 Binna 1e afspraak vk (intake) 30-9 Binna echo (9,5 wk)
Welkom Hopmarjanneke, andere meimama's is al gesloten. Jou naam staat nog niet in het roze op de lijst, kun je dat nog wijzigen?