Ik zit via mijn mobiel op zp en kan dus niet op iedereen reageren is erg irritant via mijn min dus sorry als ik biet op iedereen reageer maar lees alles meiden
een week na mijn ongesteldheid verloor ik weer wat bloed (en een klein stolsel); heel onnozel deed ik een zwangerschaptest en die vertelde dat ik zwanger was. Toen de dag er na dokter, ziekenhuis en gynaecoloog bezocht: baarmoeder leeg --> ongebruikt en op de echo was te zien dat er vocht achter de baarmoeder zat. Al met al duidde dit op een korte bbz die al zichzelf al had afgebroken gelukkig. Dus het viel toen allemaal uiteindelijk wel erg mee, maar het was wel even heel spannend... Nu vind ik het opnieuw eng... verlies geen bloed gelukkig. Heb wel pijn in mijn onderrug wat ik bij mijn dochtertje niet had... Vanmorgen gebeld naar zh. moest de pijn even in de gaten houden en bellen als het toeneemt. Maar wacht gewoon tot dinsdag... ik lees bij jullie ook allemaal verhalen over onderrugpijn; dus het zal er ook wel bij horen!
ik ga nog even gauw de stofzuiger door het huis halen en dan aan het eten beginnen. we eten soep met een stokbroodje.....heb geen zin om uitgebreid te koken...erg he haha.
Hoi Allemaal! Ik hoop me hier vrijdag te mogen melden met 2 streepjes! Heb al 2 lichte testjes gehad, maar ben nog niet overtuigd! Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
@ superano, pffff 10x zoveel kans! Dat is nogal wat zeg.. Gelukkig heeft het zich de vorige keer zelf opgelost en hoefde je niet geopereerd te worden. @ flowertje, vervelend die pijn in je rug. Dat had ik alleen vlak na mn nod. Pff dan wist ik me geen houding te geven als ik zat! Zelfs in bed deed het nog zeer. Nu is dat gelukkig over.
Yep ik heb het vooral als ik bijv ergens tegen leun met mijn buik, het aanrecht ofzo dat voelt vreemd
minniemouse25;en het spijt me meiden dat ik misschien zo negatief doe en dat jullie misschien wel zoiets hebben van: ooo daar komt ze weer met dr onzekere gedoe.....maar kan er echt niks aan doen nou meid dat geeft helemaal niks... Je gevoel is heel herkenbaar
Meiden, even een vraagje. Vooral voor diegene die al een kindje hebben en toen in de zwangerschap ook aan sport deden. Eigenlijk heb ik vanavond bodyfitt, dat houdt hier in dat wijf bv steps, zumba ed. ong. 35 minuten doen en daarna bbb (buik/billen/benen). Nu heb ik ook een hele hoge bloeddruk van 145/95, zou ik dit nu wel mogen of kunnen doen? Ik heb vorige week al een mailtje naar diegene gestuurd die ons les geeft, maar nog geen antwoord terug. Ik wil vanavond niet voor de les vragen en dan naar huis moet gaan, dit ivm dat mijn schoonmoeder er ook op zit en die weet het nog niet. HELP, hoop dat iemand dit weet!!!
Ik denk ook niet dat ik ga, maar misschien kan het ook wel geen kwaad. Maar mijn schoonmoeder denkt dat ik wel kom en anders krijgen we geheid vanavond al telefoon waar ik was. Grrrr, is zo verdomde lastig dit.
dan zeg je dat de kleine niet lekker was of dat jezelf niet lekker was ofzo.....leugentje om bestwil mag best wel!