Oh ik heb tijdens de lunch ook heerlijk gezondigd hoor.... ze hadden frikadel speciaal in het bedrijfsrestaurant.... heb er direct 2 genomen. Wel meteen gecompenseerd met een kleine salade en twee bekers karnemelk... (Die twee bekers neem ik altijd al) Nog een uurtje of drie (of meer) en dan heb ik weer weekend!!! Ik werk 32 uur en ben daarom op vrijdag thuis (ouderschapsverlof) Vanavond lekker paardrijden en zaterdagochtend weer en voor de rest???? Zien we wel. Als het weer een beetje redelijk blijft kan het best zijn dat we de tuin induiken. Heb nog een paar stokken met snijbonen te verwerken En verder verdient de tuin ook wel het een en ander aan onderhoud.
pffffff, even delen. net na het plassen slijm met streepjes helderrood bloed op wc papiertje maar na tweede wcbezoek weer helemaal niks. bah bah bah, weet niet goed wat ik ervan moet denken maar maakt me wel goed onzeker. *eind egobericht!*
Jeetje rieanne, wat balen meid. Je zal je vast wel rot geschrokken zijn. Heb je geen krampen?? Ik lees meestal overal dat bloedverlies geen probleem is (een klein beetje) maar dat de krampen meestal het slechte bij teken zijn.
Dames, willen jullie niet praten over frikandellen speciaal? Binnen een straal van 80 meter zitten hier 2 snackbars en ik probeer me heeeeeel erg in te houden @ pally, jij had ook zo'n knallie ovutest gedan toch? @ rieanne, oef dat is schrikken zeg!!! Was het veel helderrood of een klein beetje? Het kan ook zijn dat er een adertje is geknapt in je baarmoedermond (alles is nu wat gevoeliger door de zwangerschap). Ik duim dat het niks ergs is!
@ nen Ja zekrs dit was die van mij Heb net een halve pizza op en nog steeds zo'n snack trek. Vandaag meer last van mijn onderbuik en rug.
@Rieanne: Hoop dat alles goed is. Hier ook lekker gezondigd met de lunch, gezellig bij opa en oma geweest met de kleine en een lekker broodje kroket en frikandel gegeten oehhhhh slecht bezig haha Vanavond maar weer gezond eten, buikje begint ook echt te groeien, maar is dit de zwangerschap of al dat lekkere eten
@ pally, haha volgens mij hebben wij de grens opgezocht van die ovutesten want ze lijken even donker Hmmm pizza. Ik begin ook alweer trek te krijgen terwijl ik 1.5 uur geleden nog gegeten heb.
Meiden die vandaag al lekker aan de vette hap hebben gezeten................jullie hebben t al op en ik mag nog whahaha
Dank je wel voor jullie lieve woordjes, was vooral wittig slijm *sorry voor details* en daarin zaten een paar streepjes helderrood bloed. Vind het nu gewoon eng om richting wc te gaan...pfffff nou ja ik wacht af en hou jullie op de hoogte!! liefs Rieanne
Hmmmm frikandel Jam Jam huhihih Mijn rug doet gelukkig veel minder pijn pfoe gelukkig.... Wordt wel elke ochtend wakker dat ik heel nodig moet plassen krijg et gewoon buikpijn van ...
@ flowertje, dat nodig plassen 's morgens heb ik ook! En ben er vannacht ook al 2 keer uit geweest. Pff daar heb ik wel een hekel aan. Dat je onder de warme deken vandaan moet om te plassen haha
Oh Rieanne toch! Dat lijkt me schrikken. Ik hoop dat het inderdaad iets van een gesprongen adertje is. Sterkte! @ plassen 's nachts, hier ook, niets aan. Maar ik ga dan niet in die blauwe pot plassen, dat doe ik alleen overdag. @ snack eten, dat heb ik nou helemaal niet. We zijn op vakantie en eten pizza vanavond, maar daar heb ik geen zin in. Ik heb de hele dag honger, maar kan moeilijk eten. Best lastig... En ik heb net heerlijk geslapen op de bank, Oeps! De vakantie vliegt voorbij met al dat slapen.
Pffff jonge jonge na het lezen van die berichtjes, krijg je meteen hongerrrrrr.....toch gaan we lekker worteltjes, aardappelen en een stukje vlees eten. Misschien morgen maar ff snacken. Hier ook wat lichte ongi krampjes, en ook het gevoel dat de buik begint te groeien. Partner zegt hetzelfde....zal het miss toch twee zijn Nog 2 wkn en dan de echo, ow wat vindt ik dat spannend zeg....kan mij er nu al druk en zenuwachtig om maken. Jullie ook??? Vertelde ik eerder, dat ik liever nog geen babyspulletjes wou kopen...omdat ik eerst de echo wil afwachten. Komt me moeder eraan, met kadootjes - nijntje boekje - Kleine sokjes - Speentjes, met i love mama + papa - Nijntje rammelaar dus voor ons gaat het niet meer op, nu gewoon de kadoos verstoppen voor evt bezoek die nergens van af weten
Ik heb net ook een lichtroze gloed ontdekt na afvegen hoor Ik sta op het punt te gaan paardrijden, maar doe het maar ff niet denk ik. Niet dat het in geval van foute boel zal helpen... maar het is de illusie denk ik
Saona & Rieanna, ik hoop dat het niks betekent. Saona, ik heb wel gehoord dat je tijdens de zw.schap beter niet kunt paardrijden.. Sterkte allebei. Typje, ik vind het ook nog wel even spannend naar de eerste echo toe hoor! En eten mmmmm ik kan er bijna niet mee stoppen