Kun je de blije doos gelijk aanvragen dan? O, ik dacht dat je een paar maanden moest zijn. Trouwens een vraag: Wie van jullie doet mee met mvm? Het lijkt me wel wat. Waarom doe je wel/ niet mee? En ik realiseerde me ineens net: IK WORD MAMA Wow.. Zo superspannend Sorry voor het overdrijven hahaha
Typje een gezinsbak, dat klinkt ook goed Hier wordt dat straks een beetje proppen. Boobs: Hier ook een cuppie C en weinig last nog, zal wel aan de maat liggen hihi Wat super lief van die kids zeg, kan me voorstellen dat je het noet droog hebt gehouden Nog geen blije dozen aan gevraagd, doe ik pas als ik over de 6 weken heen ben. Wat een muts ben ik hé Flowertje: honger HEEEEEl de dag...maar nergens echt trek in behalve snacks Tot later weer meiden, ik ga er vandoor. Ik ga met mijn 89 jarige opa op visitie naar een oude nicht van mijn overleden oma. Dat wilde mijn opa heel graag op naar Culemborg Fijne middag tot later!!
Oke nog een reactie Haha MAMA ik doe mee. omdat ik een paar meiden in mijn omgeving ken die die medicijnen die van ons HCG gemaakt worden, gebruikt hebben. EN Mama zijn geworden. Vind ik zo mooi iets. Dan is het voor mij een kleine moeite om in potten te piesen
La palma@ Jaja begint het al wat door te dringen Ik doen niet mee aan MVM, voor mij te veel gedoe allemaal. Ook omdat ik veel onregelmatig werk. Pally@ Veel plezier op verjaardag Lekker gebakje eten
Gatverdamme, ik zou er heen stormen en helemaal uit mijn dakkie gaan. Of ze geen rekening kunnen houden met zwangere vrouwen ofzo :x
pff wat lullen jullie veel. Ben ik er een dag niet geweest, moet ik zoveel bijlezen. En straks (lees: vandaag is mijn laatste dag en dan ga ik 3 weken op vakantie). Hoe moet ik dan alles bijlezen?
haha bianca dan vraag je gewoon om een korte update. kan allemaal!! leuke naam heeft je dochtertje........een van de mooiste namen die er is haha.
Jij begrijpt natuurlijk wel dat jij nu vrijwillig aangeboden hebt om mensen die niet alles terug willen lezen van een update te voorzien ... toch?
volgens mij gaat ie het leuker vinden als ie wordt achternagezeten door een op hol geslagen foe jong hai (of zoiets) dan door een vrouw met hormonsters whaha...... de kids zitten even voor de tv na het eten. en dan zo de oudste naar een feestje brengen en dan komt ronde 15 uur de stucadoor en dan om 17 uur weekend.......ben zo moe dat ik er echt heel erg aan toe ben!
alleen de mensen die twee weken of langer weg zijn geweest krijgen een update van mij.......ik vergeet anders zelf ook weer de helft........
Das geen overdrijven hoor, das keiharde realiteit! Haha... Ik dacht vanmorgen toen ik mijn zoontje naar school gebracht had dat het omdat het niet de eerste is een beetje anders is. Ik hoop dat ik het goed kan uitleggen, maar ik voel me veel rustiger met het feit dat ik wel voor een babietje kan zorgen. Ik weet nu een beetje wat me te wachten staat en ik heb een veel volwassener kijk erop. Ik ga dat gewoon redden weet ik nu, terwijl ik toen dacht 'HELP! Ik hoop dat ik dat kan'!
Oh ja, grijp een paar van die stokkies uit het mandje en maak er je meest gevaarlijke karate moves en geluiden bij... wedden dattie bang wordt?!
Mijn eerste werkdag begint juist morgen... en ik ben ook moe en aan weekend toe . Terwijl ik net 7 dgn vrij ben geweest, kun je nagaan
koud hebben, moe zijn en tietpijn hebben zijn onze grootste hobby's tot nu toe whaha. ennneee nog 4 uurtjes en ik heb weekend
Ik meld me vast voorzichtig! Digi was nog negatief maar een duidelijke KV 2v5 test. 15 mei ben ik uitgerekend!