hier... moet nog 2 uurtjes werken en dan heb ik vakantie... ik weet niet meer wie 't zei: maar die zei dat Suzanne een mooie naam was... dank je wel *bloos* En MinnieMouse... als ik over 3 weken terug kom, weet je dan wel dat je gezegd heb, dat je voor mij een kleine update wilt geven. Ben rond de 18e weer in 't land... (als t mee zit )
* breekt in * Mei-mama's! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan en hopelijk mag alles goed blijven gaan. April - mama Sanne *breekt uit *
@bianca: dat zei ik van de naam........haha ik bloos ook altijd als ze dat tegen mij zeggen dat ze suzanne een mooie naam vinden whaha.
ja... ik klep ook bij de juni 2008 mama's en daar ken ik iedereen al bij naam... hier moet ik echt nog aan wennen... daarbij jullie gaan snel
ja zo heet ik ook. maar iedereen noemt me hier minnie omdat ik met mijn naam erg in de gaten ben gehouden in 2009.......nu niet meer denk ik hoor nu ik anders heet.
aha... ik vind 't ook een leuke naam. Aangenaam... alhoewel... mijn dochter moet dan aangenaam zeggen hier ook niet... ben nog wel moe & misselijk maar heb nog niet boven de wc pot gehangen.
ik ben af en toe een beetje misselijk en moe heeeeel erg. en echt mn boobs....ppppffff. @bianca: hoe kwamen jullie op suzanne?
@ Minnimouse: in een kroeg waar we vaak kwamen (en ik dart speelde); werkte een "Suus" in de bediening. Een keileuke meid (ook om te zien . Later hoorde we dat ze Susan heette. Maar wij vonden Susan niet zo leuk (qua schrijfwijze dan, want die zag je overal). En Suzanne... tja... dat vonden we leuk. En zo is het geworden.
haha grappig......tja hoe ze op mijn naam kwamen is niet zo moeilijk. toen ik geboren werd was dat liedje van vof de kunst helemaal hip. dus ik ken van mijn leeftijd behoorlijk wat suzannes.....
en altijd en overal waar je de eerste keer binnenkomt en je zegt dat je suzanne heet dan gaan ze altijd dat liedje zingen......vind dat zo stom na al die jaren haha.
Jij zat eerst toch ook bij de april-mama's of niet? Moest me daar helaas vlak na jou afmelden, maar hoop me hier ook snel aan te kunnen sluiten. Heb inmiddels al weer wat kwaaltjes, dus hoop dat de test vd week ook positief is. Super dat het bij jullie weer zo snel gelukt is. Gefeliciteerd!
Hey Dames, Even klote hier, het is in mijn rug geschoten en ik heb zo'n pijn. Net bij de Fysio geweest en die beaamt dat het helemaal vast zit, goh echt waar!! Heb zo'n pijn kan niet liggen kan niet zitten, kan helemaal niets. De huisarts gebeld en die belt nog even terug met de vraag of er iets is wat ik mag hebben voor de pijn. Dit weekend is manlief ook nog eens 2 dagen weg, en ik mag niet tillen. Ga lekker 2 daagjes bij papa en mama zitten denk ik, kunnen zij voor Tim zorgen. Weet het anders ook niet. Mag niet bukken of tillen...... Huisarts belt net mag eventueel paracetamol, maar het liefst zo min mogelijk. Nou gaan we dat maar doen. Hopen dat het helpt. Lfs Yvonne
ooo yvon dat is echt *PPPIIIIEEEPPP* dan zou ik idd ook bij ouders gaan vertoefen dit weekend als je niks mag tillen en je mag niks sterks voor de pijn......dikke knuffel!