Mei 2011 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladydi85, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden

Die bon van centerparcs is net 2 weken verlopen want ik heb de fiets in maand 5 gekocht, ik kan van die 5 makkelijk een 6 maken op de aankoopbon...... zouden ze die bon controleren met de fietshandel denk je:(

Ik zou het zo leuk vinden als meedje toch nog even weg kan

2. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb vandaag mijn broeken al te voorschijn gehaald:) mijn gewone broeken zitten echt vervelend of zijn te klein... ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen maar dat duurt niet lang mee

Overigens zitten boobies ook een beetje knel in mijn bh

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wat gaaf om mei2011 mama's te zien:) ik ben trouwens bevallen op koninginnedag ;) heerlijk, zijn we altijd lekker vrij met Jelmar z'n verjaardag!!

Dames, geniet van de komende maanden!! al zullen ze soms vol zorgen en onzekerheden zijn, en eindeloos lijken te duren! Als het eenmaal zover is, dan weet je niet waar je de tijd gelaten hebt!!

4. bl00m

bl00m Lid

26 aug 2010
    27
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Nederland
    sja.. hebben jullie ook dat jullie buik al lijkt alsof je al ruim 16 weken bent? Ik weet dat het de darmen zijn, maar ik krijg mn broeken niet eens meer dicht :|!!! Doe nu steeds leggings aan met een jurkje erop, maar die knopen van mn broeken krijg ik ten eerste nauwelijks dicht en als ik hem dicht krijg zit het echt niet lekker! hahaha.. weet er iemand een goede site waar je die broeken kan bestellen ?

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb mijn broeken van de H&M,van 3 jaar geleden nog, ze zijn nog super mooi en toen waren ze niet duur. Nu nog niet trouwens +/- 40 euro voor een zwangerschapsjeans

6. meedje

meedje Niet meer actief

Ik heb geen idee... Hoe gaat het in zijn werk dan? Ik boek een weekend met een code en jij stuurt de bon + voucher naar de winkel?
    Als je het liever niet doet heb ik er ook begrip voor hoor!! Vind het al superlief dat je aan me denkt!

7. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben 12 mei uitgerekend en het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen/lezen.

Het is mijn 2e zwangerschap en ben net zo onzeker als bij de eerste, wat ik niet had verwacht. Ik voel niets bijzonders, en dat maakt me soms bang maar genieten doe ik ook hoor! Vooral omdat het vrijwel zeker de laatste keer is voor ons.

8. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd en gezellig dat je mee kom kletsen

HIHIHII je ben op mijn verjaardag uitgerekend;)

9. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou het is zowiezo voor een midweekje;)

En ja ik wil hem echt aan jou geven alleen weet ik niet of ie nog geldig is:( en of ze dat zo streng controleren

10. meedje

meedje Niet meer actief

Dat bedoelde ik...

Ik weet ook niet hoe streng ze zijn... Had me heerlijk geleken,maar als jij later de rekening thuiskrijgt...

11. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    @ joyce012; Wat toevallig:).

Lees vooral veel mee hoor maar vind het ook wel leuk om me even voor te stellen.

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pff mijn striee bijn mijn borsten word groter doordat ze zo groeien oepsie

Ik ben al iemand met best wat overgewicht :( en heb nu alleen maar honger en maak me echt druk weeg nu al best veel als er 20 kilo bij komt hihihi dan is hè echt heel erg

13. meedje

meedje Niet meer actief

We zijn trouwens van plan om van 13t/m 17 sept even weg te gaan...

14. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga het uitzoeken ok en kom daar later op terug

Ondertussen kan je ook op www.vakantieveilingen.nl kijken
    daar kan je bieden op een vakantie en soms gaan ze spotgoedkoop weg

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meedje jeetje meis wat balen zeg. op Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl staan vaak ook erg leuke aanbiedingen

@jocye wat super lief zeg. dat je dat wilt doen

@flowertje ik zou als ik jou wel wel je borsten gaan insmeren met borsten creme. dan hou je ze soepel. en tja goed op je eten blijven letten. je hoeft niet heel veel meer te eten als normaal.
    ik ben vorige keer heel veel afgevalen en uit eindelijk maar 7 kilo aan gekomen. ben ook wat dikker. leuke banner is at he

@karrin welkom

16. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond!

Hier ging het gelukkig vandaag wat beter.

Even een paar dingetjes reageren:

Minniemousse, heb jij zelf al kinderen of werk je met kinderen?

Nieuwe testers, gefeliciteerd met jullie test!! En namens mij ook welkom... zeg ik die hier nog maar net meekletst...

honger? hier eigenlijk niet... gisteren moest ik wel de hele dag iets eten omdat ik honger had, maar met avondeten krijg ik juist minder naar binnen...

Yvon, wat een narigheid met je rug zeg! Kan je er nou niet bij gebruiken... Krijg je dan nu geen fysio?

TruusdeMier, (wat een grappige naam...:) ) hoe is het met Joey? Spannend trouwens van je testen...

Meedje, ah wat balen zeg... enorme teleurstelling... en een paar daagjes gewoon in Nederland lekker weg?

Flowertje, jouw onderschrift bij jouw banner is leuk... 300 kilocalorieën extra, maar geen mars... hoe komen we dan aan die 300 kc??

Bl00m, tja... vergeetachtig... hier doe ik ook rare dingen: theedoek ophangen in de kast bij de tassen ed. Fijn dat je test zo positief was zeg! Gefeliciteerd!!

Rieanne, fijn dat het bloeden opgehouden is... hopelijk toch de innesteling!!

Slapen, eigelijk weinig speciaals hier. Wel vannacht 3 keer wakker geweest of zo... ook wel weer gezellig ;)

Lady, man en zwangerschap? Hier lief en betrokken; maar nog niet te zorgzaam... mijn vorige zwangerschap viel me erg zwaar en hij heeft toen erg veel moeten doen; ik wil er nu nog niet aan dat hij van alles gaat doen...!

Joyce, ja, dat gevoel van 'rennen!!' Herken ik hier wel... hoewel ik nu niet meer ongesteld verwacht te worden... En wat ontzettend lief van die cadeaubon voor Meedje!!

Karinnetje, herkenbaar: heb hier ook het gevoel dat het allemaal voor het eerst is... terwijl dit ook mijn tweede zwangerschap is.

Zo, dit was het....

Mijn buik is ook enorm opgezet... en ik wilde het nog wel even geheim gaan houden... Vooral 's avonds is het een leuk bolletje... Maar ach... het is nog helemaal geen zwangerbuikje, alleen maar darmenbuikje... En daar heb ik enorm veel last van. Baal daar van; heb pds... zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/229215-prikkelbaar-darmsyndroom-zwanger.html)

Groetjes, Superano

17. geebs

geebs Lid

24 aug 2010
    40
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo dames,

Via via kwam ik hier terecht....ik hoop ook in mei 2011 mama te worden van ons eerste kindje. Volgens de site ben ik 08-05-2011 uitgerekend.
    Leuk om met jullie mee te lezen.

gr

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Meiden ik lig al lekker in mn bedje. Er was niks aan de hand. Denk vandaag toch een beetje te druk geweest.

@superano: ik werk met kids. Superleuk!

19. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat had je meis? volgens mij heb ik de helft weer niet gelezen:)

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik had een beetje buikpijn en voelde wat lopen........maar niks aan de hand. Ik denk dat ik buikpijn had omdat ik moest plassen ofzo.......

Oooo wel leuk dat er steeds meer mei mamaatjes bijkomen.

En mijn vriend die vraagt hoe het gaat en draagt spullen enzo. Maar ik betrek hem er ook veel in. Praat er met hem over. En misschien scheelt t dat we al een lange tijd in de mmm zaten......

Deel Deze Pagina